سبک زندگی

سبک زندگی مدرن

سبک زندگی

سبک زندگی مدرن

  • ۰
  • ۰

برندهای مختلف اسپیکر با توجه به نیاز اساسی کاربران به داشتن یک اسپیکر با کیفیت صدای عالی، سعی کرده اند این نیاز را به خوبی برطرف کنند و علاوه بر ویژگی های دیگری مانند باتری قوی، ضد آب، حمل آسان و .... یکی از قوی ترین برندهایی که با قدرت پاسخگوی نیاز مشتریان خود می باشد برند هارمن/کاردون است که با کیفیت بالای خود توجه بسیاری از حرفه ای ها را به خود جلب کرده است.

اسپیکر هارمن کاردون یکی از شرکت های تابعه صنایع بین المللی هارمن است. صنایع بین المللی هارمن در استمفورد، ایالات متحده آمریکا مستقر است و یکی از شرکت های تابعه سامسونگ الکترونیکس کره است. برند هارمن کارت، تولید کننده تجهیزات صوتی و تصویری خانگی و خودرو، در سال 1953 توسط سیدنی هارمن و برنارد کاردون تاسیس شد.

هارمن و کاردون با ترکیب تونر و آمپلی فایر توانستند گیرنده ای بسازند که هر فردی از حرفه ای گرفته تا آماتور بتواند از آن استفاده کند. این گیرنده یک راه اندازی موفق بود. سپس شرکت هارمن کاردون که با موفقیت در زمینه تولید سیستم های صوتی فعالیت می کند، موفق به اخذ مجوز ساخت سیستم های خودرویی از شرکت های مطرحی مانند بنز، تویوتا، بی ام و و ... شد که موفقیت بزرگی برای این شرکت بود. برند هارمن کاردون از جدیدترین و بهترین تکنولوژی در محصولات صوتی خود استفاده می کند و به همین دلیل در صنعت موسیقی گام های بلندی برداشته و به برندی معتبر در این صنعت تبدیل شده است.

در این مقاله تصمیم گرفتیم بهترین اسپیکر های هارمن کاردون را به شما معرفی کنیم تا با معرفی آن ها انتخاب این برند را برای شما راحت کنیم. با ما بمان.

اسپیکر بلوتوث 2 Harman Kardon Aura Studio
اسپیکر بلوتوث 2 Harman Kardon Aura Studio

این محصول را در دیجی کالا ببینید

نقاط قوت:

کیفیت بازتولید صدای عالی

کیفیت بیس عالی

وضوح صدا

طراحی شیک و مدرن

نورپردازی زیبا

نقاط ضعف:

گران

کنترل از راه دور وجود ندارد

بدون باتری

Speaker Aura Studio 2 از سری بلندگوهای Aura است که توسط Harman Karden ساخته شده است. این اسپیکر بلوتوثی که نسخه جدیدتر اسپیکر استودیویی Aura است، طراحی شگفت انگیزی دارد و توجه بسیاری از علاقه مندان و فعالان حوزه صدا و تصویر دیجیتال را به خود جلب کرده است. در طراحی این محصول لبه های خمیده و ظاهر جذاب آن باعث شده است که علاوه بر مواجهه با یک اسپیکر باکیفیت، با آثار هنری هارمن کاردون نیز روبرو شویم.

این اسپیکر به دو صورت بی سیم و بی سیم قابل اتصال است و رابط های آن جک 3.5 میلی متری صدا و بلوتوث است. این اسپیکر پورت USB و باتری ندارد.

اسپیکر قدرتمند Aura studio 2 از انواع اسپیکرهای خانگی است که دارای بلندگوهای باکیفیتی است و صدای بیس تقویت شده آن نیز صدایی شفاف و متمایز را در اختیار کاربر قرار می دهد. با توجه به اندازه کوچک این اسپیکر (215 1 215 0 270 میلی متر) می توان گفت که Aura studio 2 صدای بسیار بلندی تولید می کند. آمپلی فایرهای 15 واتی Aura studio 2 توانی معادل 30 وات دارند. علاوه بر این، این محصول مجهز به میکروفون داخلی است که با استفاده از آن می توانید به راحتی تماس های خود را کنترل کنید.

به طور کلی، Aura Studio 2 با یک بلندگوی عالی، کیفیت صدای بسیار خوب و بیس خوب. کاربر می تواند در این اسپیکر به انواع موسیقی با کیفیت بالا گوش دهد.

بخوانید: بهترین اسپیکرهای خودرو در سال 2020

اسپیکر بلوتوث استودیو Harman Kardon Aura
اسپیکر بلوتوث استودیو Harman Kardon Aura

این محصول را در دیجی کالا ببینید

نقاط قوت:

طراحی فوق العاده زیبا

کیفیت صدای بسیار بالا و شفاف

صدای باس بلند

نقاط ضعف:

بدون باتری

کنترل از راه دور وجود ندارد

بدون پورت USB

گران

اسپیکر استودیویی Aura محصولی از نسل اول سری Aura است که یکی از بهترین اسپیکرهای برند Harman Kardon به شمار می رود. این اسپیکر از طریق فناوری بلوتوث به موبایل، لپ تاپ، تبلت و سایر پخش کننده های صوتی متصل می شود. البته این دستگاه به جک 3.5 میلی متری نیز مجهز است که با سیم به پخش کننده صدا متصل می شود. این اسپیکر باتری و پورت USB ندارد.

  • ۰۰/۰۸/۱۷
  • clubnews clubnews

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی