سبک زندگی

سبک زندگی مدرن

سبک زندگی

سبک زندگی مدرن

  • ۰
  • ۰

خرید یکی از بهترین مانیتورهای بازی می تواند یک سرمایه گذاری ایده آل برای ارتقاء تنظیمات بازی شما باشد. یک مانیتور گیمینگ عالی احتمالاً می تواند قدرت سخت افزاری کامپیوتر شما را نشان دهد و با در نظر گرفتن این موضوع، خرید مانیتور گیمینگ خوب قطعا ارزشش را دارد. مانیتور یکی از مهم ترین فاکتورهای بازی است و شما دائماً در حال تماشای آن هستید، بنابراین انتخاب مانیتور مناسب می تواند چالش بزرگی برای هر گیمری باشد.

بهترین مانیتور بازی همچنین باید بتواند مکمل کارت گرافیک شما باشد. به هر حال، اگر یک مانیتور با اندازه متوسط ​​بخرید، کارت گرافیک جدید شما نمی تواند پتانسیل واقعی خود را نشان دهد. بنابراین با قیمت بالایی که بر روی کارت گرافیک خود می گذارید، باید به فکر خرید یک مانیتور مناسب نیز باشید. خرید مانیتور برنامه ای برای بازی های فردای شماست و اگر قصد ارتقای کارت گرافیک خود را دارید باید به فکر خرید مانیتوری با کیفیت 1440p و قابلیت پخش بالاتر باشید. از این نظر خرید مانیتور 1080p دیگر نمی تواند هزینه زیادی داشته باشد.

بهترین مانیتور بازی

بازی‌های 4K در حال تبدیل شدن به واقعیت هستند و اکنون در صنعت بازی‌های ویدیویی قابل دسترس‌تر هستند. سری AMD انویدیا RTX 3080 RX 6000 نرخ فریم بالایی را در این وضوح مطلوب ارائه می دهد. با این حال، پیمودن چنین مسیری می تواند گران باشد و انتخاب گزینه مناسب کار آسانی نخواهد بود. بنابراین اگر می‌خواهید قیمت متعادلی را از این طریق تعیین کنید، ما همچنان مانیتورهای 1440p با فرکانس 144 هرتز را یک هدف معقول برای بازی در نظر می‌گیریم و خرید آن‌ها را توصیه می‌کنیم. این مانیتورها با قیمت مناسب کارایی عالی را برای شما به ارمغان می آورند. اگر واقعاً می خواهید برای بازی در آینده آماده شوید، خواهید دید که 4K در 144 هرتز می تواند در بازار مانیتور عالی به نظر برسد.

عناصر دیگری نیز وجود دارد که باید در نظر گرفته شود. اگر می خواهید نسبت تصویر وسیع تری برای مانیتور خود داشته باشید و در حین بازی زیبایی بصری واقعی را به دست آورید، می توانید کمی بیشتر هزینه کنید و مانیتور بزرگتری تهیه کنید. اگر شما یک گیمر رقابتی هستید که سرعت را به هر چیز دیگری روی مانیتور خود ترجیح می دهید، شاید سوال مهم تری برای شما این باشد که چه نرخ رفرش را باید برای مانیتور خود در نظر بگیرید؟ اگر بتوانید کمی بیشتر برای پنل IPS بپردازید، لذت دو چندان می شود. در غیر این صورت می توانید از فناوری VA راضی باشید.

بهترین مانیتورهای بازی
در زیر می خواهیم چند مانیتور خوب و کاربردی در این زمینه را به شما معرفی کنیم که می توانند گزینه های خوبی در بازار باشند.

لیست کامل مانیتورها:

مانیتور گیمینگ ال جی مدل LG 27GN950-B
مانیتور بازی گیگابایت G27Q
مانیتور Pixio PX277 Prime
مانیتور Acer Predator X38
مانیتور بازی مانیتور قابل حمل ROG STRIX XG17AHPE
مانیتور بازی Alienware 25 AW2521HF
مانیتور ROG Swift PG259QN
مانیتور C27F390 4ms FreeSync Full HD مانیتور منحنی LED
مانیتور بازی 28 اینچی 4K UHD VP28UQG
 

بهترین مانیتور بازی

1. مانیتور گیمینگ ال جی مدل LG 27GN950-B
4K اکنون مقرون به صرفه تر است. برای دستیابی به نرخ فریم مناسب در چنین وضوح بالایی به انرژی زیادی نیاز دارید. اما اگر مانند RTX 3080 جدید می خواهید از کارت گرافیک خود حداکثر بهره را ببرید، این رویا می تواند با چنین مانیتوری محقق شود.

LG UltraGear اولین مانیتور گیمینگ با وضوح 4K و پنل IPS است و می تواند قدرت کارت گرافیک نسل بعدی شما را به درستی نمایش دهد. این مانیتور از فناوری 27 اینچی HDR استفاده می کند و می تواند نرخ تازه سازی 144 هرتز را نمایش دهد. زمان پاسخگویی این مانیتور حدود 1 میلی ثانیه است و مانند یک مانیتور 4K به شما قدرت بی رحمی می دهد. نکته قابل توجه در مورد این مانیتور، فناوری نانو IPS آن است که طیف بسیار گسترده ای از رنگ ها و زاویه دید خوبی را در اختیار شما قرار می دهد.

  • ۰۰/۰۸/۱۸
  • clubnews clubnews

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی