سبک زندگی

سبک زندگی مدرن

سبک زندگی

سبک زندگی مدرن

  • ۰
  • ۰

همانطور که می دانید یخچال فریزر با ایجاد فرآیند خنک سازی قادر به نگهداری انواع مواد غذایی با حفظ کیفیت و خواص آنها می باشد که این فرآیند با همکاری و هماهنگی بسیاری از قطعات الکتریکی و مکانیکی در یخچال فریزر انجام می شود. سیستم. در راهنمای خرید ساید بای ساید زیر، برای آشنایی بهتر با سیستم تبرید یخچال فریزر، چند قسمت مهم یخچال فریزر را به اختصار معرفی می کنیم.

کمپرسور
کمپرسور یا موتور را می توان قسمت اصلی یخچال فریزر دار دانست که در پایین ترین قسمت پشت یخچال قرار دارد و از قطعات الکتریکی و مکانیکی مانند سوپاپ، پیستون، میل لنگ، الکتروموتور و ... تشکیل شده است. راهنمای خرید ساید بای ساید وظیفه اصلی در گردش هستند. مسئول گاز مایع با ایجاد فشار و مکش در سیستم خنک کننده تبرید است. امروزه در صنعت تبرید از کمپرسورهای خطی استفاده می‌شود که نسبت به کمپرسورهای قدیمی‌تر، قوی‌تر، کم‌صدا و انرژی‌برتر هستند.

کندانسور (رادیاتور خنک کننده)
در این راهنمای خرید ساید بای ساید به بررسی خازن می پردازیم. مبرد زمانی که در کمپرسور تحت فشار قرار می گیرد وارد لوله های کندانسور (لوله های مارپیچ مشکی پشت یخچال) می شود که در دمای بسیار بالا به هوا نزدیک هستند و در این قسمت دمای آن کاهش یافته و به مایع تبدیل می شود. سپس وارد قسمت فیلتر پردازش کندانسور می شود تا هرگونه جرم و رطوبت را از بین ببرد.

لوله مویین
یک لوله بسیار باریک بین خروجی فیلتر و ورودی اواپراتور قرار می گیرد و نقش مهمی در فرآیند خنک سازی دارد. هنگامی که گاز مایع وارد لوله می شود، فشار افزایش می یابد و با ورود به اواپراتور به گاز تبدیل می شود.

اواپراتور (مخزن یخ ساز)
اواپراتور یکی از مهم ترین اجزای یخچال است که باید در راهنمای خرید ساید بای ساید به آن توجه کنیم. گاز مایع پس از عبور از خشک کن یا فیلتر وارد اواپراتور می شود. اواپراتور از آلومینیوم ساخته شده و گاز مایع در این قسمت تبخیر شده و به بخار تبدیل می شود و با انتقال حرارت از محیط به اواپراتور اثر خنک کنندگی ایجاد می شود. سپس مبرد از طریق لوله خروجی اواپراتور به کمپرسور بازگردانده می شود و فرآیند خنک سازی از سر گرفته می شود.

ترموستات
یکی دیگر از اجزای الکتریکی مهم یخچال فریزر ترموستات نام دارد که وظیفه تنظیم دمای یخچال را بر عهده دارد و در صورت کاهش یا افزایش دمای یخچال فریزر دستور کاهش و افزایش توان کمپرسور را صادر می کند. دمای ایده آل برای یخچال ساید بای ساید در تابستان برای یخچال +3 و برای فریزر منفی 20 و در زمستان +3 یا +4 برای یخچال و منفی 17 برای فریزر است.

علاوه بر قطعات اصلی که در راهنمای خرید به صورت ساید بای ساید معرفی کردیم، در فرآیند خنک سازی سیستم یخچال و فریزر، قطعات اصلی مختلف دیگری مانند رله استارت، بخاری درب، موتور دیفراست، فن کندانسور و در نیز در فرآیند خنک سازی یخچال و فریزر در آن گنجانده شده است که نیاز به مباحث تخصصی تری دارد.

نکات مهم در راهنمای خرید ساید بای ساید
از آنجایی که یخچال های ساید بای ساید دارای تنوع بسیار زیاد و قیمت های تقریبا بالایی هستند، در راهنمای خرید ساید بای ساید در مجینال سعی کردیم نکات لازم و مهم در مورد خرید یخچال ساید بای ساید را به شما معرفی کنیم تا به راحتی و بدون دغدغه بتوانید و با توجه به بودجه و نیاز خود مناسب ترین گزینه را خریداری کنید.

تعیین بودجه
حتما قبل از خرید از قیمت یخچال و فریزر ساید بای ساید مطلع شوید و بودجه دقیق خود را مشخص کنید. این کار تعیین دامنه انتخاب خود را برای شما آسان‌تر می‌کند و در زمان خرید بر روی گزینه‌هایی تمرکز می‌کنید که به بهترین وجه متناسب با بودجه شما هستند.

از آنجایی که یخچال یک دستگاه اولیه و پرکاربرد است، صرف هزینه برای خرید یخچال باکیفیت و کارآمد یک سرمایه گذاری بزرگ است، زیرا وقتی یخچالی با برند معروف و معتبر و مدل به روزتری داشته باشید، قطعا قطعات مدرن تری هستند. تجهیزات کامل تری خریداری می کنید و کیفیت و ماندگاری بالاتری دارید، در طول سال هایی که از آن استفاده می کنید، نیازی به صرف هزینه برای تعمیر قطعات و سرویس نخواهید داشت و از طرفی به دلیل تکنولوژی بالای دخیل در آن. ساخت و ساز، پول زیادی. شما برای انرژی پرداخت نخواهید کرد.

بنابراین اگر در راهنمای خرید ساید بای ساید مشکل مالی ندارید، توصیه می کنیم یخچالی را خریداری کنید که مجهز به آخرین تکنولوژی باشد و در نتیجه در دراز مدت سرمایه گذاری مطمئنی داشته باشید.

ظرفیت
ظرفیت یخچال های جانبی بر حسب فوت مکعب مشخص شده است که برابر با 28 لیتر است که هر لیتر به اندازه یک مکعب به ابعاد 10 × 10.10 می باشد. این بدان معنی است که وقتی به شما می گویند اندازه یخچال 24 فوت است، می توانید از این فرمول {248 28 × (10.10×10) استفاده کنید.

  • ۰۰/۰۸/۰۴
  • clubnews clubnews

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی