سبک زندگی

سبک زندگی مدرن

سبک زندگی

سبک زندگی مدرن

  • ۰
  • ۰

بهترین مارک سشوار چرخشی مهم ترین قسمت آرایشگری در منزل این است که می توانید همزمان و به درستی از سشوار و برس مو استفاده کنید و در عین حال مراقب باشید که موهایتان نسوزد. البته با تمرین و تکرار می توانید در این کار باتجربه شوید، اما راه ساده تر، استفاده از سشوار با برس چرخان است. این سشوار دقیقا همان چیزی است که شما نیاز دارید و می توانید در کمترین زمان و به راحتی موهای خود را در خانه حالت دهید.

این سشوارها از ترکیب سشوار و برس گرد ساخته می شوند. به عبارت دیگر، این سشوارها برس های گردی هستند که گرما و هوای گرم تولید می کنند. در واقع هنگام کار با سشوار چرخشی نیازی به استفاده از هر دو دست نیست، بلکه می توانید از دست دیگر برای نگه داشتن و حالت دادن به موهای خود استفاده کنید. جدیدترین تکنولوژی سشوارهای چرخشی برس های سرامیکی و نانوتیتانیومی هستند که برای سلامت مو بسیار مفید بوده و ضرر کمتری دارند.

در اینجا 7 نمونه از سشوارهای محبوب آورده شده است:
سشوار چرخشی بابیلون مدل 2736E
سشوار چرخشی بابیلون مدل 2736E

این محصول را در دیجی کالا ببینید

سشوار چرخشی 2736 E ساخت شرکت Babyliss دارای سری های مختلفی می باشد که هر کدام کاربردهای متفاوتی دارند. برس های گرد 50 میلی متری و 20 میلی متری برای حجم دهی و حالت دهنده مو استفاده می شود. صاف کردن و خشک کردن دندان ها را می توان با سری های دندانه دار و متمرکز استفاده کرد. برس گرد 50 میلی متری و سری دندانه دار از سرامیک ساخته شده است که مقاومت بالایی در برابر حرارت دارد. یکی دیگر از ویژگی های سرامیک توزیع یکنواخت دما در تمام قسمت ها است. SDE2736 وزن زیادی ندارد. بنابراین هنگام حالت دادن به موهای خود نگه داشتن آن بسیار آسان تر است.

فناوری پیشرفته به کار رفته در این محصول تولید یون است. این فناوری به حفظ چربی در داخل تارهای مو کمک می کند و از آسیب مو جلوگیری می کند. مو همچنین سریعتر خشک می شود زیرا میلیون ها یون منفی تولید می کند و مولکول های آب را سریعتر تجزیه می کند. در عین حال جذب این یون ها باعث افزایش نرمی و لطافت تارهای مو می شود. اتصال سیم ها به صورت چرخشی است که به حرکت راحت تر سشوار کمک می کند. با استفاده از تنظیمات مختلف دما و سرعت، می توان موهای خشک و مرطوب را راحت تر صاف یا حالت داد و با کمک باد سرد وضعیت موها را تثبیت کرد.

بخوانید: 8 برس حرارتی برای صاف کردن مو

سشوار چرخشی پرنسلی مدل PR306AT
سشوار چرخشی پرنسلی مدل PR306AT

این محصول را در دیجی کالا ببینید

نرم کننده PR306AT ساخت شرکت پرنسلی دارای دو سری مختلف برای حالت دادن به مو می باشد. یکی از این سری ها 35 میلی متر و دیگری 50 میلی متر است و برای ایجاد شیارهای بزرگ و کوچک استفاده می شود. برای حالت دادن به مو باید یکی از سری ها را روی دستگاه قرار داد تا مزه دار شود، موها دور آن پیچیده شود و سپس دکمه ای روی دستگاه فشار داده شود تا روشن شود.

با آزاد شدن هوای گرم، موها به تدریج حالت دهند. بر روی بدنه دستگاه علاوه بر دکمه خاموش/روشن، دکمه ای برای حرکت متوالی دستگاه نیز تعبیه شده است. با فشردن دکمه ولوم سری در دو جهت حرکت می کند و با کمک این عملکرد می توان موها را در دو جهت حالت داد. عناصر این سشوار که مو با آن در تماس است سرامیک است. اما باید گفت که کاشی و سرامیک به دلیل عدم انتقال الکتریسیته و مقاوم بودن در برابر حرارت، برای سلامت مو مناسب تر است، بنابراین سرعت انتقال برق به مو و خطر استفاده از آن در هنگام استفاده از سشوار کاهش می یابد. لیوان های سرامیکی به دلیل مقاومت در برابر حرارت دیرتر فرسوده می شوند و در نتیجه عمر طولانی تری دارند.

بخوانید: 9 سشوار حرفه ای برای استفاده در سالن های زیبایی

سشوار چرخشی Honey Hair مدل BY805
سشوار چرخشی Honey Hair مدل BY805

این محصول را در دیجی کالا ببینید

سشوار چرخشی Honey Hair مدل BY-805 Honey Hair Rotating Hot Air Styler Art NO: BY-805 دارای موتور 1000 وات با ولتاژ 220-240 ولت و برس گرد 40 میلی متری برای حجم دهی و حالت دهنده مو استفاده می شود. برس گرد 40 میلی متری از سرامیک ساخته شده است که مقاومت بالایی در برابر حرارت دارد. یکی دیگر از ویژگی های سرامیک توزیع یکنواخت دما در تمام قسمت ها است. سشوار چرخشی Honey Hair Model BY-805; بنابراین هنگام حالت دادن به موهای خود نگه داشتن آن بسیار آسان تر است.

با استفاده از تنظیمات مختلف دما و سرعت، می توان موهای خشک و مرطوب را راحت تر صاف یا حالت داد و با کمک باد سرد وضعیت موها را تثبیت کرد. از آنجایی که حالت مو در زمان گرما ثابت نمی ماند، باید اجازه داد موها خنک شوند و سپس از برس جدا شوند.اما راه ساده تر، استفاده از دکمه هوای سرد روی سشوار است که به سرعت حالت را اصلاح می کند. از مو. . سیم برق هنگام اتصال به بدنه می چرخد ​​که استفاده از سشوار را تسهیل می کند. این قسمت دارای یک حلقه پلاستیکی برای آویزان کردن سشوار می باشد.

  • ۰۰/۰۸/۱۷
  • clubnews clubnews

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی