سبک زندگی

سبک زندگی مدرن

سبک زندگی

سبک زندگی مدرن

۱۰ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

افراد در آمیزش جنسی سلیقه های بسیار مختلفی داشته و از انواع مختلف آن برای کسب لذت جنسی استفاده می کنند، زیرا آن چه به عنوان مثال برای شما خوب است برای دیگری خوب و مناسب نیست. رایج ترین انواع آمیزش جنسی در این جا نام برده شده است.

سکس به صورت دخول در واژن: اصلی ترین و بهترین نوع آمیزش جنسی از طریق دخول آلت تناسلی مرد به واژن زن می باشد که در صورت عدم استفاده از کاندوم و راه های پیشگیری دیگر بارداری هم می تواند رخ دهد.

بوسیدن: بوسیدن لب ها، اندام حساس و هر نقطه ای از بدن نیز یکی از روش های آمیزش جنسی است.

خود ارضایی: خود ارضایی به معنی آمیزش جنسی با خود بوده و عموما زمانی که افراد شرایط برقراری رابطه جنسی به صورت دخول را ندارند از آن استفاده می کنند.

انگشت کردن شریک جنسی: در این روش افراد از انگشت و دستان خود برای تحریک نواحی تناسلی طرف مقابل استفاده می کنند.

اورال سکس یا رابطه دهانی: رابطه دهانی یکی از راه هایی بوده که افراد معمولا قبل یا حین دخول در آمیزش جنسی از آن استفاده می کنند. در این روش فرد با زبان و یا دهان خود ناحیه تناسلی طرف مقابل را تحریک می کند.

رابطه مقعدی: یکی دیگر از روش های آمیزش جنسی در انسان برقراری رابطه مقعدی است، این نوع رابطه هم بین مرد و زن و هم بین افراد همجنس گرا استفاده می شود.

سکس چت: یکی از روش های دیگری که با گسترش تکنولوژی در بین افراد به خصوص در دوران کرونا و قرنطینه رایج شده سکس چت می باشد، در این روش افراد از پشت گوشی های همراه و یا کامپیوتر با فرد مورد علاقه رابطه جنسی به صورت صحبت کردن و یا تصویری برقرار می کنند.

  • clubnews clubnews
  • ۰
  • ۰

پیدا کردن موسیقی بی کلام رایگان برای پروژه های ویدیویی همیشه ساده نیست. خوشبختانه ما ۱۲ سایت کاملا رایگان را برای شما جمع آوری کرده ایم که به کمک آنها می توانید موسیقی های بی کلام خارجی معروف دنیا را دانلود کنید و برای موزیک بک گراند پروژه های یوتیوب، اینستاگرام و … خود استفاده کنید.


با بزرگترین سایت های دانلود آهنگ بی کلام خارجی آشنا شوید!
Top 12 Online Music Sites for Instrumental Music Free Download

آیا دوست دارید موسیقی بی کلام معروف دنیا را به طور رایگان دانلود کنید؟ موسیقی متن مناسب می تواند پروژه ویدیویی شما را به سطح جدیدی ارتقاء دهد. با این وجود پیدا کردن موسیقی خوب و رایگان بسیار سخت است. خوشبختانه برخی از سایت های اینترنتی هستند که شروع به ساخت کتابخانه های موسیقی خود کرده اند و بسیاری از آهنگسازان تمایل دارند که آهنگ های خود را به اشتراک بگذارند. قبلا در انزل وب، بهترین سایت های پخش صدا و موسیقی آرامش دهنده برای کار و خواب را به شما معرفی کردیم، در ادامه قصد داریم ۱۲ مورد از بزرگترین سایت دانلود آهنگ بی کلام ملایم، شاد، آرام، غمگین و.. را که هیچ قانون کپی رایتی را نقض نمی کنند را به شما معرفی کنیم، شما می توانید آهنگ های بی کلام مورد علاقه خود را دانلود کنید و هنگام انجام پیاده روی، دوچرخه سواری، آیروبیک و غیره به آن گوش دهید.

بزرگترین سایت دانلود آهنگ بی کلام

freemusicarchive – سایت تخصصی موزیک بی کلام آرامش دهنده و..
سایت freemusicarchive یک آرشیو موسیقی بی کلام رایگان است که شما می توانید موزیک ها را به صورت رایگان برای محتوای ویدیویی و صوتی خود دانلود کنید و به صورت عمومی به آن گوش دهید. این سایت شامل محتواهای WFMU و سایر مدیران صوتی و تصویری رسانه های تصویری، از جمله ایستگاههای رادیویی غیرتجاری و فردی است. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که وارد سایت freemusicarchive شوید و بعد موسیقی بی کلام مورد نظر خود را پیدا کنید و دانلود کنید.

freemusicarchive - سایت تخصصی موزیک بی کلام

دانلود آهنگ ملایم بی کلام پیانو، گیتار و..  از سایت AudioBlocks
قبلا در انزل وب ۳ روش جداسازی و حذف صدای خواننده از روی آهنگ برای اندروید را به شما آموزش دادیم، قبل از اقدام به جداسازی صدای خواننده شما می توانید در سایت های موسیقی بی کلام به جستجوی آهنگ مورد علاقه تان بپردازید. سایت AudioBlocks به عنوان یکی از سرویس های موسیقی بی کلام رایگان معروف دنیا شناخته می شود که شما می توانید به صورت نامحدود به موزیک های بی کلام دسترسی پیدا کنید. اینترفیس مبتنی بر وب این سایت دانلود کننده موسیقی بی کلام آنلاین بسیار ساده و آسان است. شما می توانید نتایج خود را با چند معیار مختلف از جمله گیتار، ارکستر، پیانو، و غیره فیلتر کنید. هنگامی که لیست نتایج به شما نمایش داده مبی شود شما می توانید نتایج را براساس رتبه، تعداد دانلودها، تاریخ اضافه شدن موسیقی و محبوبیت مرتب سازی کنید.

دانلود آهنگ ملایم بی کلام از سایت AudioBlocks 

دانلود آهنگ های بی کلام معروف دنیا از سرویس آنلاین Bensound
سرویس آنلاین Bensound یکی از سایت های آنلاین است که آهنگ های بی کلام رایگان را برای استفاده در پروژه های مختلف از جمله انیمیشن های موزیکال، اسلاید ها، موسیقی بک گراند وب سایت ها، آگهی های وب و موارد دیگر ارائه می دهد. سریعترین راه برای بدست آوردن موسیقی های بی کلام رایگان این است که بعد از وارد شدن به سایت Bensound به طور مستقیم در نوار جستجو نام آهنگ بی کلام مورد نظر خود را جستجو کنید و نتایج مربوطه را دریافت کنید.

دانلود آهنگ های بی کلام معروف دنیا از سرویس آنلاین Bensound 

آرشیو دانلود بیت و آهنگ های بی کلام خارجی معروف
سایت Archive یک کتابخانه غیرانتفاعی از میلیون ها کتاب، فیلم، نرم افزار، موسیقی و غیره است. بنابراین افزادی که مایل به دانلود موسیقی های بی کلام از سایت Archive هستند می توانند به طور مستقیم ۱۰۰ مورد از بهترین آهنگ های بی کلام را که در صفحه اصلی این سایت ارائه شده است را دانلود کنند و یا برای موزیک بی کلام مد نظر خود سرچ کنند.

دانلود آهنگ های بی کلام خارجی معروف

iBeat – سایت دانلود آهنگ بی کلام خارجی
سایت iBeat یکی دیگر از سایت هایی است که شما می توانید موسیقی های بی کلام را دانلود کنید. یکی از ویژگی هایی که باعث شده iBeat محبوب شود این است که شما می توانید بدون اینکه در سایت ثبت نام کنید موسیقی های بی کلام متنوع را دانلود کنید. شما در این سایت می توانید موسیقی های بی کلام رپ، درام و پیانو را دانلود کنید. اگر قصد دارید برای مجموعه آهنگ بی کلامی که دانلود کرده اید کاور بسازید می توانید از ۳ روش پیدا کردن و گذاشتن عکس کاور برای آهنگ به صورت آنلاین استفاده کنید.

iBeat - سایت دانلود آهنگ بی کلام خارجی

سایت آهنگ های بی کلام Audionautix
سایت Audionautix هم یکی از سرویس های آنلاینی است که امروز به شما معرفی می کنیم. علاوه بر این در این سایت یک پلیر داخلی وجود دارد که شما می توانید قبل از دانلود آهنگ های بی کلام آنها را به صوت استریم گوش دهید. کتابخانه موسیقی این سایت نسبت به سایت هایی که امروز در این پست به شما معرفی می کنیم کوچکتر است اما برخی از قطعات موسیقی بی نظیر در تمام ژانرهای مختلف در این سایت وجود دارد و دانلود موسیقی بی کلام بسیار ساده است.

سایت آهنگ های بی کلام Audionautix 

دانلود آهنگ بی کلام آرامش دهنده از سایت Incompetech
سایت Incompetech که توسط کوین مک لود طراحی شده است به طور منظم موسیقی های بی کلام را بدون حق اشتراک برای مخاطبان خود ارائه می دهد به این امید که موسیقی های بی کلام را برای پروژه های مدرسه، فیلم های یوتیوب، فیلم و غیره استفاده کنید. اگردنبال این هستید که فایل های موسیقی بی کلام با کیفیت و رایگان را دانلود کنید این سایت بهترین گزینه است.

  • clubnews clubnews
  • ۰
  • ۰

تعریف دخول چیست و بهترین روش برای دخول چیست ؟
عمل دخول چیست
عمل دخول چیست با عکس بدون سانسور
با مطالب روانشناسی ویکی روان همراه باشید.

بله همانطور که در بارها ویکی روان گفتیم، معنی عمل دخول یعنی وارد کردن آلت مردانه در واژن زنانه.

این ساده ترین و البته ابتدایی ترین تعریف دخول در انسان و بیشتر موجودات دیگر است.

عمل دخول در واژن هم برای ارضای میل جنسی زن و مرد و هم برای تولید مثل انجام می شود. عمل دخول واژنی که برای بیشتر افراد مطلوب است غالبا صدمه زننده نیست

به ویژه در صورتی که شما و همسرتان مطمئن شوید که برای برانگیختگی کامل جنسی به اندازه کافی تحریک شده اید.

با این حال گاهی در هنگام رابطه جنسی یا عمل دخول، حتی زمانی که به نظر می رسد بدن شما آماده است، درد یا ناراحتی ممکن است به وجود آید، به همین منظور پیشنهاد می کنیم مطلب راه های تحریک جنسی خانم ها را در سایت ویکی روان مطالعه کنید.

البته انواع دخول بیشتر هم هستند و پرحاشیه ترین آنها به سکس مقعدی مربوط می شود.

اگر می پرسید در رابطه مقعدی دخول چیست باید گفت: در این نوع دخول، آلت مردانه وارد مقعد همسر می شود که به آن رابطه جنسی از پشت گفته می شود.

هدف از انواع دخول ایجاد لذت جنسی برای هر دو طرف است. یعنی هم مرد و هم زن می بایست از تمام مراحل دخول لذت ببرند.

مخاطب این صحبت بیشتر آقایان هستند که بدانند هدف از رابطه جنسی لذت بردن دو طرف است نه اینکه فقط آقایان به ارگاسم جنسی برسند!

اگر احساس می کنید از رابطه جنسی با همسرتان لذت نمی برید یا به هر دلیل نزدیکی شما کیفیت لازم را ندارد، می تواند با مراجعه به بخش مشاوره جنسی آنلاین ویکی روان، با مشاور مورد نظرتان از هر جای دنیا صوتی و تصویری صحبت نمائید تا مشکلتان ریشه یابی و با کمک مشاور روانشناس برای همیشه درمان شود.
یادتان باشد لذت جنسی از مهم ترین موضوعات در زندگی مشترک است که نباید نادیده گرفته شود!

اهمیت دخول چیست و چرا باید کامل صورت بگیرد؟
خب شاید بپرسید هدف عمل دخول چیست و چرا انجام می شود؟

اگر عمل دخول (تولید مثل) کامل انجام شود، بعد از رسیدن به ارگاسم (ارضای میل جنسی) سلول های اسپرم از بدن نر به بدن زن (ماده) منتقل می شوند.

در این روش، اسپرم مردانه تخمک های ماده را بارور می کند.

در بعضی از مهره داران، مانند ماهی ها، تخم ها در خارج از بدن گذاشته می شوند و در خارج بارور می شوند به همین خاطر نیازی به عمل دخول نیست.

اهمیت دخول در انسان به این دلیل است که باعث ارضای میل جنسی می شود و تولید مثل را ممکن می کند، همچنین یکی از نیازهای اصلی ما را پوشش می دهد.

بله، همانطور که حدس می زنید دخول جنسی یکی از مراحل سکس کامل است که در آن دو طرف در نهایت به رضایت جنسی می رسند.

مراحل دخول کدامند؟ اهمیت انجام مراحل دخول چیست؟
تعریف-ارگاسم-چیست
خب تا اینجا به سوال دخول چیست با عکس پاسخ دادیم و متوجه شدیم که انجام عمل دخول یک فرایند طبیعی در ما و بیشتر جانداران است.

اما پرسش دیگر این است که مراحل دخول اولیه چیست و بهترین روش برای دخول چیست ؟؟؟

قبلا در سایت ویکی روان درباره راه های تحریک جنسی خانم ها و آقایان مفصل صحبت کردیم اما اینجا نیاز است به نکات بیشتری اشاره کنیم.

آموزش دخول و مهم ترین مراحل دخول به صورت علمی با عکس
تعداد مراحل شروع دخول زیاد نیستند اما در عوض اگر آنها با کیفیت و صبر انجام شوند هیچ مشکلی برای زن و مرد پیش نمی آید و نهایت لذت را هم از رابطه خواهند برد.

اجرای تمام مراحل دخول به صورت دقیق و حساب شده باعث افزایش کیفیت رابطه جنسی و لذت بیشتر طرفین می شود.

اما این نکته مهم را برای انجام انواع دخول در ذهن داشته باشید:

فرق نمی کند زن هستید یا مرد، در طی مراحل نزدیکی جنسی، فقط به خودتان فکر نکنید، شریکتان هم باید لذت ببرد و شما مسئول لذت بردن او هم هستید

یکی از دلایل بروز نارضایتی جنسی، خودخواهی طرفیت در حین رابطه جنسی است. این موضوع در مورد خانم ها یا آقایان هم متفاوت نیست!  😕

خب، این مراحل را خوب به ذهن بسپارید. این مطلب ویکی روان را بارها بخوانید تا استاد شوید!

۱- در مراحل دخول، معاشقه پیش از شروع سکس بسیار مهم است
ببینید دوستان، در رابطه جنسی دخول همه چیز نیست بلکه بخشی از فرآیند اصلی آن است.

یک رابطه جنسی کامل و به قولی دخول بدون مشکل، نیازمند تحریک جنسی کامل زن و مرد است.

به خصوص خانم ها نیاز دارند قبل از انجام عمل دخول حتما با صرف زمان و حوصله، به اندازه کافی تحریک شوند تا از نظر روحی و جنسی آماده انجام آن شوند و در نهایت ارگاسم در زنان را تجربه کنند

پس یکی از مراحل دخول معاشقه قبل از رابطه جنسی است که می تواند شامل موارد زیر باشد:

نوازش (با انگشتان، بدن و لب ها)
تحریک کلامی (بد نیست نگاهی به مطلب جملاتی که زنان را دیوانه می کند در سایت ویکی روان بیندازید)
بوسیدن قسمت های حساس بدن
در آغوش گرفتن
تحریک اندام های جنسی با دست یا حتی دهان  – سکس دهانی (البته اگر با این مورد مشکلی ندارید!)
برای تحریک جنسی زن باید وقت گذاشت و حوصله به خرج داد. سریع سراغ شروع رابطه جنسی و انجام عمل دخول نروید، شاید شما آماده باشید اما همسرتان اینطور نباشد.

بدن زن ها عصب های زیادی دارد که باید بیشتر آنها را با نوازش و بوسیدن تحریک کنید.

در ضمن می توانید از تحریک کلامی آنها هم استفاده کنید تا بیشتر آماده عمل دخول شوند و رابطه جنسی با کیفیتی را تجربه نمایند.

خانم های عزیز هم توجه کنند که تمام کارهای مربوط به دخول جنسی را گردن آقایان نیندازند بلکه خانم ها هم باید در روند نزدیکی جنسی شریک باشند، این کار باعث ایجاد تنوع در سکس می شود که برای هر دو طرف لذت بخش می باشد.

  • clubnews clubnews
  • ۰
  • ۰

اگر به دنبال راهی برای دانلود ویدیو از یوتیوب هستید، این پست را بخوانید. در این پست به شما آموزش می دهیم که چگونه بدون جیلبرک، ویدئوهای یوتیوب را به صورت مستقیم از آیفون و آیپد دانلود کنید.

اپلیکیشن های واسطه ای وجود دارند که با استفاده از آنها می توانید ویدئوهای یوتیوب را دانلود کنید. اما از آنجا که این کار خلاف مقررات یوتیوب و اپل است، این اپلیکیشن ها پس از مدتی از آیتونز حذف می شوند.

بنابراین ناچاریم از اپلیکیشنی استفاده کنیم که کارکرد دیگری دارد. قبلا در مورد اپلیکیشن Document و نحوه دانلود آهنگ در آیفون با استفاده از آن نوشته بودیم. Documents در واقع یک اپلیکیشن مدیریت فایل است که به یک وب بروزر هم مجهز است. دانلود ویدیو از یوتیوب نیز با همین وب بروزر امکان پذیر است.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها! لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
→ *۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!
دانلود Documents از آیتونز

بعد از نصب اپلیکیشن، ویدئویی را که میخواهید دانلود کنید، با استفاده از سایت یا اپلیکیشن یوتیوب پید کنید. گزینه Share را بزنید و سپس Copy Link را انتخاب کنید. سپس Documents را باز کنید و از پایین و سمت راست صفحه، آیکون بروزر را انتخاب کنید.

   دانلود از یوتیوب
حالا باید به یکی از سایت هایی بروید که امکان دانلود ویدئو از یوتیوب را فراهم می کنند. سایت های زیادی برای این کار در دسترس هستند. پیشنهاد ما PickVideo یا SaveFromNet است. ما از سایت PickVideo استفاده می کنیم.

وقتی سایت PickVideo باز شد، روی فیلد Enter the video link ضربه بزنید و انگشت خود را نگه دارید. سپس گزینه paste را بزنید تا لینک اشتراک یوتیوب که کپی کرده اید، وارد شود. گزینه download را بزنید و صبر کنید تا صفحه جدید لود شود.

دانلود از یوتیوب   دانلود از یوتیوب
در این صفحه امکان دانلود کردن ویدئو با چند کیفیت مختلف وجود دارد که حجم هر فایل هم در کنار آن ذکر شده است. کیفیت مورد نظر خود را انتخاب کنید و گزینه Download را در سمت راست آن انتخاب کنید.

در این مرحله به صفحه ای منتقل می شوید که لیست فایل های دانلود شده یا در حال دانلود را نمایش می دهد. در بالا و سمت راست این صفحه گزینه Done را بزنید تا فایل ذخیره شود.

دقت کنید که با انجام این مراحل فایل ذخیره شده است، اما نه در گالری عکس یا camera roll گوشی آیفون شما. به اپلیکیشن Documents برگردید و از پایین و سمت چپ، آیکون فولدرها را بزنید. در لیست فولدرها، Downloads را باز کنید.

لیست فایل هایی که دانلود کرده اید، در این فولدر نمایش داده می شود. فایل مورد نظر را پیدا کنید و آیکون تنظیمات (سه نقطه) را در کنار آن انتخاب کنید. در پنجره ای که باز می ود، گزینه Move را بزنید. سپس move to را انتخاب کنید تا فایل به camera roll منتقل شود.

اگر تمام مراحل فوق را به درستی انجام داده باشید، دانلود ویدیو از یوتیوب با موفقیت انجام شده و فایل ویدئو در گالری عکس گوشی شما قابل مشاهده است.

  • clubnews clubnews
  • ۰
  • ۰

همانطور که از نام این محصول مشخص است، وظیفه افکت گیتار ایجاد تغییرات بر روی سیگنال صدای خروجی از گیتار است. افکت ها در انواع مختلفی مانند پدال یونیت یا مولتی (یا مالتی) افکت یا Rack و ....به بازار عرضه می شوند و هر کدام طرفداران خاص خود را دارند. در این مقاله به معرفی انواع افکت گیتار پرداخته و با کاربرد هر یک از آنها آشنا می شویم.

در بازار انواع خرید افکت گیتار ارزان با کاربرد های مختلفی وجود دارد. برخی از آنها صدای گیتار شما را تغییر میدهند، بعضی روی صدای گیتار شما صدایی را می افزایند، تاثیر برخی از آنها بر روی صدا بسیار چشمگیر و واضح است و برخی دیگر تاثیر مشهودی بر روی صدا نمی گذارند ولی نبود آنها در صدای نهایی گیتار مشهود است.

اکثر پدال های تولید شده همانطور که گفته شد به دو دسته عمده پدال های یونیت و مولتی تقسیم بندی می شوند. تفاوت بین این دو آن است که پدال های یونیت همانطور که از نامشان مشخص هست تنها یک کار انجام می دهند و یک نوع افکت را تولید می کنند در حالی که مالتی افکت ها که عمدتا از سیستم های شبیه سازی استفاده می نمایند صدای این افکت ها را شبیه سازی نموده و میتوانند تعداد زیادی از این افکت ها را در غالب Preset ارائه دهند.

افکت های گیتار عبارتند از:

Distortion

Behringer-HD300(1)-800x800.jpg

این افکت بهترین نوع افکت برای معرفی در ابتدای امر هست چرا که تاثیر بسیار مشهودی بر روی صدای گیتار می گذارد و شما حتما تا به حال صدای آنرا شنیده اید. اصطلاح پدال دیستورشن–(Distortion Pedal) به عنوان نام مجموعه ای از 3 نوع افکت مختلف به کار می رود. پدال های دیستورشن در سه نوع Distortion – Over Drive – Fuzz موجود هستند که تمام آنها سیگنال گیتار را به اصطلاح دیستورت می کنند. صدای دیستورشن صدایی قوی و سنگین است که دارای ساستینی زیاد و جنس صدای خشنی است.شدت آن به حدی است که معمولا صدای اصلی گیتار را می پوشاند.

Over Drive

OverDrive

پدال Over Drive هم تاثیری شدید و قدرتمند بر روی صدای گیتار شما ایجاد می کند ولی بخش بیشتری از صدای اصلی گیتار شما قابل شنیدن هست. این خصوصیت پدال Over Drive باعث می شود صدای طبیعی گیتار شما نیز شنیده شود. این پدال به صورت نرم تر از Distortion صدای گیتار را تقویت می کند و نتیجه کار صدایی دیستورت اما نه به سنگینی یا به اصطلاح Heavy بودن دیستورشن است. از این پدال بیشتر در سبک های کلاسیک راک و بلوز استفاده می شود، اما موارد استفاده از آن آنقدر زیاد است که بر روی پدال بورد اکثر گیتاریست های دنیا وجود دارد.

Fuzz

SF300

Fuzz شدید ترین نوع دیستورشن را بر روی گیتار شما اعمال می کند. اگر بخواهیم تاثیر آنرا با کلمات بیان کنیم باید بگوییم تاثیر آن به شکلی است که انگار آمپلی فایر شما را به نقطه انفجار نزدیک می کند. این افکت صدای دیستورشن بم و بسیار سنگینی را بر روی گیتار شما تولید می کند به حدی که صدای خام گیتار اصلا قابل شنیدن نخواهد بود. با تمام این تفاسیر نوع صدای خروجی از فاز به تنظیماتی که شما بر روی آن اعمال می کنید بستگی دارد. شما با انجام تنظیمات مختلف می توانید یک صدای دیستورشن بسیار سنگین از آن بگیرید یا به عنوان یک Dist خفیف از جنس فاز از آن استفاده کنید.

اگر بخواهیم دسته بندی پدال های دیستورشن را بر اساس میزان Distortion و شدت اشباع آنها انجام دهیم نمودار زیر را خواهیم داشت:

Over Drive----> Distortion----> Fuzz

Wah

wah

این نوع افکت با ایجاد تغییراتی بر روی صدای گیتار آنرا شبیه به صدای Wah- Wah می کند. این پدال که به تغییر شدت حساس است کنترل بسیار خوبی را برای شما ایجاد می کند. شما با تغییر زاویه این پدال به وسیله پا می توانید مقدار آنرا تغییر دهید و به این نوع صدای نوازندگی خود را رنگ آمیزی کنید.

Delay

Delay

کار این پدال دقیق از روی اسمش مشخص است! ایجاد تاخیر کردن.نحوه کار این پدال بدین صورت است که صدای خروجی گیتار شما را با تاخیر پخش می کند. با توجه به تنظیماتی که شما بر روی آن اعمال می کنید بخشی از صدا را پخش کرده و دو باره همان بخش از صدا را با تاخیر پخش می کند که این باعث می شود شما صدا را با تکرار بشنوید. این پدال به شما اجازه می دهد که مدت Delay را تنظیم کنید. پدال های دیجیتال می توانند مدت بیشتری Delay را انجام دهند اما برخی افراد معتقدند نمونه های آنالوگ Delay اصیل تری تولید می کنند. پدال های Delay برای تجربه کردن انواع مختلف فضا سازی می توانند استفاده شوند و تاثیر زیادی بر روی صدا بگذارند همچنین می توانند به عنوان یک افکت نامحسوس نیز تنظیم شوند.

Chorus

  • clubnews clubnews
  • ۰
  • ۰

 دستگاه بخور یا مرطوب کننده هوا ابزاری است برای تامین رطوبت هوا بخصوص در منزل یا محل کار است ، این دستگاه یکی از پر کاربرد ترین محصولات تجهیزات پزشکی خانگی در جهان است ، استفاده از آن برای بهینه سازی رطوبت در مناطق خشک توصیه میگردد ( ادامه این مطلب و نظر کارشناسان فروش درباره محصولات این فصل را حتما بخوانید ) .

در این بخش فروش اینترنتی انواع دستگاه بخور سرد و گرم با تکنولوژی اولتراسونیک از برندهای معتبر امسیگ ، بیورر، زیکلاس مد ، هایتک ،الپکس و بسیاری دیگر از برندهای معتبر با گارانتی های اصلی و تضمین اصالت کالا با قابلیت های متفاوت نظیر صفحه کنترل تاچ ،رطوبت سنج ، ریموت کنترل ، یونیزه اسیون هوا برای پاسخ گویی به تمام نیازهای مشتریان عزیز انجام میپذیرد .

استفاده از دستگاه بخور و ایجاد رطوبت مناسب در محل کار ، زندگی و استراحت شما منافع بسیاری برای سلامتی شما دارد . تحقیقات آکادمیک نشان داده است که استفاده از دستگاه های مرطوب کننده هوا منجر به کاهش حملات آسم و سینوزیت میگردد و از خشگی مجرای تنفسی و پوست شما جلوگیری مینماید و بر بهبود کیفیت خواب علی الخصوص خواب نوزادان و کودکان تاثیر چشمگیری داشته و در بهبود علایم آنفولانزا و بیماری ریوی کاربرد دارد . دستگاه بخور متناسب با نیاز خود را با استفاده از مشاوره  متخصصین مجرب ما، با قیمت مناسب و در برند های با کیفیت درفروشگاه اینترنتی شهر سلامت انتخاب فرمایید.

چرا دستگاه بخور بخریم

آیا شما از مضررات هوای خشک  برای مجرای تنفسی ، سینوزیت ، پوست و مو  خود آگاه  هستید؟ آیا شما میدانید که حفظ سطح رطوبت 42 الی 45 درصد باعث کاهش 60 درصدی ضریب  انتقال ویرس ها و میکرو ارگانیسم های بیماری زا میشود ؟ آیا میدانید اکثر پزشکان متخصص اطفال استفاده از دستگاه بخور سرد را در اتاق کودک به ویژه در فصل زمستان برای جلوگیری از خشکی مجرای تنفسی و بهبود سرفه های مزمن توصیه میکنند .

خشک شدن پوست صورت ، دست ، آرنج و ترک برداشتن لبها در فصل زمستان که هوای محل استراحت ما به شدت خشک است معمول است و بخور می تواند این علایم را کاهش دهد ، قرار دادن دستگاه بخور بخصوص در اتاق نوزادان تازه متولد شده و کنترل رطوبت باعث میگردد فرزند دلبند شما  بهتر تنفس نماید و خواب راحت تری داشته باشد.

دستگاه بخور التراسونیک چیست  :

درحال حاضر اکثر مرطوب کننده های هوا از نوع بخور سرد یا بخور گرم از تکنولوژی اولتراسونیک برای تبدیل آب به بخور استفاده مینماید . در این روش از لرزش یا سرعت ما فوق صوت برای شکستن و کوچک کردن ذرات استفاده میگردد . نحوه کار بدین صورت است که آب از منبع وارد صفحه اولترسونیک میگردد و در روی صفحه که با سرعت بسیار بالا در حال لرزش است مولکولها شکسته شده و تبدیل به ذرات بسیار ریز و سبک وزن مانند مه میگردند .

یونیزه اسیون در دستگاه بخور

 یکی از قابلیت های که میتواند برا افزایش کیفیت دستگاه بخور تاثیر گذار باشد قابلیت تولید یون منفی است ، ژنراتور تولید یون منفی هنگام که ذرات آب در حال خارج شدن از آنها را با یون منفی باردار مینماید . این ذرات باردار بسیار چسبنده بوده و در برخورد با گرد و غبار و ذرات معلق در هوا به آنها چسبیده و این ذرات را سنگین کرده و باعث نشست آنها میگردند.

دستگاه بخور برای نوزادان و کودکان

اکثر پزشکان برای 6 تا 12 ماه اول زندگی نوزاد تازه متولد شده استفاده از دستگاه بخور سرد را توصیه مینمایند ، اما سوال اینجاست که بهترین دستگاه بخور برای نوزاد کدام است  پاسخ ساده است ، مناقع بخور سرد برای کودک و نوزاد بسیار زیاد است که از آنجمله میتوان به جلوگیری از خشگی مجاری تنفسی ، افزایش اکسیژن رسانی ، بهبود کیفیت خواب ، کاهش بی قراری و پایین امدن احتمال ابتلا به سرما خوردگی و آنفولانزا اشاره کرد . نوزاد از محیط گرم و مرطوب رحم خارج شده و هنوز سیستم تنفسی او به شرایط محیطی و هوای خشک که باعث آزار آنها میشود عادت نکرده است ، بنابراین استفاده از بخور سرد به تمام مادران برای نگهداری از نوزاد توصیه میگردد .

دستگاه بخور ارزان

شهر سلامت  با دارا بودن نشان اعتماد تجارت الکترونیک ، درگاه پرداخت آنلاین ، تضمین اصالت کالا ، ارسال به سراسر کشور و مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش تجربه ای بسیار لذت بخش از خرید دستگاه بخور را برای شما به ارمغان خواهد آورد ، شهر سلامت فروش اینترنتی انواع دستگاه بخور از جمله دستگاه بخور سرد , دستگاه بخور گرم , دستگاه بخور سرد و گرم و  بخور صورت در برندهای معتبر بازار و همراه با گارانتی شرکتی می باشد . هم چنین با ارایه لیست قیمت دستگاه بخور سرد و گرم  که کاملا به روز می باشد و ارایه مشاوره تخصصی توسط کارشناسان شهر سلامت شما را در انتخاب بهترین مارک بخور متناسب با نیازتان یاری می کند. ما با ارائه محصولات از برندهای امسیگ ، بیورر ، زیکلاس مد ، الپکس ، هایتک با تضمین اصالت کالا و ارائه پایین ترین قیمت همراه شما هستیم ، شما میتوانید برای اینکه اطلاعات بیشتری در خصوص چگونگی خرید دستگاه بخور کسب کنید به بخش دانسنتیهای مراجعه و مقالات و مطالب موجود در آن را مطالعه نماید .

کدام محصول بهترین انتخاب است

خرید یک رطوبت ساز یا دستگاه بخور کار سختی نیست ، شما  بهتر است ابتدا  نیاز خود را طبقه بندی نماید و برای اینکار  اولا باید بدانید که خواسته های و قابلیت های مورد نیاز شما چیست ، اولین گام  انتخاب بین دستگاه بخور سرد و دستگاه بخور سرد و گرم است  و بعد از آن بهتر است در خصوص متراژ فضای مورد نظر که میخواهید تحت تاثیر رطوبت ساز قرار گیرد تصمیم گیری کنید ، سومین نکته توجه به قدرت خروجی و حجم مخزن آب است ، نحوه پر کردن مخزن آب هم  برای بسیاری از افراد مهم است و بعد از رعایت نکات قبل توجه به قابلیت های اضافی مانند یونیزه اسیون ، رطوبت سنج ، کنترل ریموت و چراغ خواب و غیره توجه ویژه ای می یابد .

دستگاه بخور سرد یا گرم

یکی از سوالاتی که همواره در هنگام خرید دستگاه بخور آنلاین مطرح است ، انتخاب دستگاه بخور سرد یا گرم است ، پاسخ بسیار ساده است ، بهترین  انتخاب ، انتخابی است که متناسب نیاز شما باشد،بنابراین باید بامزایا و منافع هرکدام از انواع بخور آشنا شوید تا بدانید کدام را انتخاب کنید فواید دستگاه بخور بسیار زیاد هستند که قبلا به آن اشاره شد اما برای اطلاع کامل تر میتوانید در بخش دانستنی های سلامتی که توسط کارشناسان ما بر اساس مقالات روز تهیه شده است اطلاعات بیشتری کسب کنید.

خرید دستگاه بخور سرد ارزان قیمت

فروش اینترنتی انواع دستگاه بخور سرد ارزان قیمت در فروشگاه شهر سلامت صورت می پذیرد ، این فروشگاه عرضه کننده انواع دستگاه بخور سرد ، گرم و صورت از بهترین مارکها و برندها مانند امسیگ ، بیور ، اپتیما ، الپکس ، زیکلاس مد ، میباشد.

نظر و تحلیل کارشناسان فروش :

این نظر مربوط به بازخوردها ، اطلاعات و وضعیت عرضه کالا در سه ماه سوم سال 99 است ، براساس وضعیت عرضه میتوان گفت که شرکت امسیگ از برندهای معتبر و بزرگ با ریشه که خدمات پس از فروش و گارانتی دو ساله دارد ، سبد کالای متنوعی از 4 مدل بخور سرد و یک مدل بخور سرد و گرم را با قیمت های منصفانه عرضه کرده است .

شرکت بیور عملا محصولی به بازار عرضه نکرد و آنچه در این فصل از این برند به مشتریان فروخته شد ، مربوط به مانده کالاهای سال گذشته در داروخانه ها و معدود عمده فروشی ها بود ، که متاسفانه با قیمت های بالا به دست مصرف کننده رسید  .

شرکت زیکلاس مد که در سالهای گذشته قوی ظاهر می شد و همواره با سبدی متنوع کالا به بازار عرضه میکرد ، این بار تنها یک بخور سرد و گرم که البته کیفیت بالای دارد  آن هم به تعداد محدود  به بازار عرضه نمود.

  • clubnews clubnews
  • ۰
  • ۰

فرش آشپزخانه از مهمترین عناصر دکوراسیون آشپزخانه به شمار می ‌رود. فرش و قالی آشپزخانه نیز اگر اهمیتی بیشتر از یخچال و اجاق‌ گاز نداشته باشند، قطعا کم ‌اهمیت‌ تر از آن‌ ها نیستند. اکنون فرش و قالی مناسب آشپزخانه در طرح‌ ها و مدل‌ های مختلفی تولید می‌شوند که می ‌توان با توجه به متراژ و نوع آشپزخانه بهترین مدل را خریداری کرد.

نفش فرش در زیبایی آشپزخانه
فرش و قالی آشپزخانه یکی از آیتم ‌هایی است که در دکوراسیون نقش مهمی را ایفا می‌کند. مهم‌ترین مزیت این محصول این است که زیبایی را برای خانه‌ی شما به ارمغان می ‌آورد. همانند سایر آیتم ‌های موجود در دکوراسیون، فرش یا قالی نیز از تنوع بی ‌نظیری برخوردار هستند.

در گذشته از موکت آشپزخانه بیشتر از الان استفاده می‌شد. اما اکنون به دلیل توجه بیشتر به دکوراسیون، موکت ‌ها جای خود را به فرش، قالی و قالیچه داده‌ اند. پیش از خرید این کالا لازم است که به چند نکته‌ی مهم توجه کنید. در ادامه این نکات را با هم مرور خواهیم کرد.

چگونه یک فرش و قالی آشپزخانه مناسب انتخاب کنیم ؟
آشپزخانه محیطی است که خانم‌ های خانه ‌دار و یا سایر افراد روزانه زمان زیادی را در آن می ‌گذارنند. به دلیل همین میزان فعالیت است که آشپزخانه سریع‌ تر از سایر مکان‌ ها کثیف می‌شود.

پس اگر می‌ خواهید فرش و قالی را برای آشپزخانه‌ی خود خریداری کنید بهترین کار آن است که از رنگ‌ های تیره استفاده کنید. البته اگر قصد خرید مدل ‌هایی با رنگ روشن را دارید، می ‌توانید یک طرح شلوغ و پیچیده را انتخاب کنید تا در صورت کثیف شدن، لکه‌ ها کمتر مشخص باشند.

خرید فرش آشپزخانه
در صورتی که چنین مواردی را مدنظر قرار دهید، می ‌توانید انواع فرش و قالی آشپزخانه را به راحتی خریداری کنید. به این ترتیب در هنگام انتخاب و خرید می‌ توانید راحت ‌تر در این خصوص تصمیم‌ گیری کنید. اگر از رنگ ‌های تیره یا مدل‌ های شلوغ با رنگ روشن استفاده کنید به راحتی می ‌توانید آن را با هر سبک دکوراسیونی هماهنگ کنید.

اگر آشپزخانه‌ی شما کوچک است می ‌توانید فرشی زیبا را در وسط آن پهن کنید. اما اگر آشپزخانه‌ی شما بزرگ است و دکوراسیون آن مدرن است می ‌توانید از انواع فرش و قالی آشپزخانه مدرن استفاده کنید که طرح ‌های مختلف و فراوانی دارد. مدل ‌های متنوع فرش و قالی مناسب آشپزخانه در ابعاد مختلفی موجود هستند که می‌ توانید هر کدام را با توجه به سلیقه و دکوراسیون خود خریداری کنید.

نکات مهم در خرید فرش و قالی آشپزخانه که باید بدانید
در زمان خرید فرش و قالی آشپزخانه بهتر است که به رنگ سرامیک کف زمین بسیار توجه کنید. به این ترتیب می ‌توانید مدلی را خریداری کنید که تطابق و سازگاری بالایی با محیط دارد.

البته برخی از افراد دوست دارند از رنگ ‌های متضاد استفاده کنند و علاقه‌ی زیادی به استفاده از رنگ‌ هایی در یک محدوده و تناژ مشابه ندارند. در نهایت هر یک از این دو شیوه می‌ توانند زیبایی ‌های منحصر به‌ فرد خود را داشته باشند.

علاوه بر فاکتور رنگ، جنس و کیفیت موادی که در تولید فرش و قالی آشپزخانه به کار می ‌رود نیز حائز اهمیت است. مناسب ‌ترین فرش ‌ها و قالی ‌هایی که برای استفاده در آشپزخانه طراحی و تولید می ‌شوند آن‌ هایی هستند که لطافت دارند و پس از شستشو، شفافیت رنگ و کیفیت خود را از دست نمی ‌دهند. این قالیچه‌ ها در محیط آشپزخانه بسیار کاربردی هستند و حتی می ‌توان در جایی خارج از محیط خانه نیز آن ‌ها را استفاده کرد.

هر یک از ما هنگام خرید هر کالا و وسیله ‌ای برای منزل خود، تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا بهترین نوع و جنس را خریداری کنیم. آشپزخانه‌ یکی از پر رفت و آمد ترین محیط ‌های داخل منزل است و احتمال ریختن مواد غذایی بر روی فرش بسیار زیاد است. به همین دلیل معمولا فرش و قالی آشپزخانه باید کیفیت و دوام بالایی داشته باشد.

در لیست زیر مدل های مختلف فرش آشپزخانه در طرح ها و اندازه های مختلف وجود دارد. برحسب سلیقه و بودجه مورد نظر می توانید از میان پرفروش ترین مدل های زیر ، بهترین گزینه خرید را انتخاب کنید

  • clubnews clubnews
  • ۰
  • ۰

با خرید اینترنتی از مجموعه تولیدی ونوس بیش از 25 مدل مانتو ۲۰۲۱ جدید ، بسیار شیک لاکچری و جذاب دخترانه و زنانه با قیمت های مناسب و ارزان بصورت آنلاین در این بخش در خدمتیم.

جدیدترین مدل های مانتو ۲۰۲۱

در این قسمت از مجموعه ونوس، جدیدترین مدل های مانتوی ۲۰۲۱ را برای خانم های شیک پوش و باکلاس آماده کردیم تا با خیالی راحت اقدام به انتخاب و خرید اینترنتی مانتو دلخواه خود بپردازند.

جدیدترین مدلهای روز

در ادامه توجه شما را به دیدن این مدلهای بسیار زیبا جلب می نماییم.

خرید آنلاین جدیدترین مانتوها
مانتو کمر چین دار سال ۲۰۲۱ با ۵ رنگ متنوع و جنس پارچه لنین
مانتو کوتاه جنس میکرو دخترونه در دو سایز (۳۸ تا ۴۸)
سویشرت بسیار شیک دخترانه و زنانه ارزان قیمت
خرید آنلاین ست مانتو شلوار جدید ۲۰۲۱ بسیار خوش استایل
مدل مانتو ۲۰۲۱ اسپرت پاییزی جلو بسته برای خانم های شیک پوش
  • clubnews clubnews
  • ۰
  • ۰

علائم تنبلی تخمدان چیست؟

فرد ممکن است ماه ها هیچ علامتی نداشته باشد. اما می‌توان گفت که علائم زیر نشان دهنده تنبلی تخمدان باشند:

  • رویش بیش از حد موهای زائد
  • نوسانات وزنی بخصوص کاهش وزن
  • کیست تخمدان
  • میل جنسی پایین
  • قاعدگی نامنظم
  • الگوی ریزش موی مردانه و تاسی
  • مشکلات تخمک گذاری و بارداری
  • تغییرات خلق و خو
  • آکنه
  • ضعف و سستی
  • مقاومت به انسولین
  • سطح بالای تستسترون

علل تنبلی تخمدان

علل تنبلی تخمدان

سایر علائم مرتبط با تنبلی تخمدان عبارت انداز:

  • کمتر از 8 قاعدگی در سال
  • افزایش وزن و چاق شدن
  • رشد موهای ضخیم و تیره در قسمت هایی که فقط در مردان رشد می کند مانند لب فوقانی، چانه، دو طرف صورت، شکم، قفسه سینه
  • دیر یا زود شدن پریود
  • لکه بینی قبل از پریود
  • لکه بینی بین دو پریود
  • خونریزی
  • افسردگی
  • قطع شدن پریود

علل بروز تنبلی تخمدان

در ابتدا بهتر است بدانید با توجه به تحقیقاتی که محققین در این زمینه انجام داده اند تا کنون اطلاعاتی دقیقی از چگونگی بروز انی عارضه در دست ندارند و صرفا می توانند مواردی را تحت عنوان عوامل دخیل در ایجاد این بیماری معرفی کنند که عبارت اند از:

  • اضافه وزن و چاقی میتواند باعث افزایش هورمون استروژن و هورمون های مردانه شود.
  • عوامل ژنتیکی و وراثتی
  • استرس و اضطراب روحی
  • مشکلات دیابت و هورمون انسولین
  • بیماری های غده تیروئید
  • مشکلات غده فوق کلیه
  • تومورهای مغزی
  • بیماریهای عفونی ومیکروبی لگن و رحم

چه زمانی باید به پزشک مراجعه کرد؟

اگر در مورد دوره های قاعدگی خود نگرانی دارید، اگر دچار ناباروری هستید یا علائمی از آندروژن اضافی مانند: بدتر شدن هیرسوتیسم، آکنه و طاسی به شکل مردانه دارید، حتما در اسرع وقت به منظور تشخیص زود هنگام و آغاز روند درمانی مناسب به پزشک متخصص زنان مراجعه کنید.

تنبلی تخمدان چگونه تشخیص داده می شود؟

چنانجه هر کدام از علائم مذکور را چه به صورت خفیف چه به صورت شدید تجربه کردید یابد حتما به پزشک متخصص زنان مراجعه کنید تا با انجام معاینات فیزیکی و بالینی به تشخیص عارضه تان پی ببرند.

البته که از نظر بسیاری از متخصصین این حوزه درمانی آزمایش دقیقی برای رسیدن به تشخیص قطعی ابتلا به این بیمری وجود ندارد اما می توان از چند مولفه زیر برای معاینات بالینی استفاده کنید.

  • بررسی پرونده پزشکی و سابقه ابتلا خانواده و افراد نزیدک از جهت ژنتیکی بودن آن
  • آزمایش بررسی سطح هورمون موجود در خون
  • تست مربوط به سنجش سطح گلوکز خون
  • تصویر برداری سونوگرافی
  • clubnews clubnews
  • ۰
  • ۰

در ادامه با زندگی و خصوصیات اخلاقی این دوبازیگر آشنا می شویم

 

عکس و بیوگرافی جواد عزتی و همسرش مه لقا / جواد عزتی کیست

 

بیوگرافی جواد عزتی

محمدجواد عزتی متولد 20 دی 1360 در تهران، بازیگر است

فارغ‌ التحصیل رشته تئاتر از هنرستان سوره است، بیشتر در کارهای کمدی بازی کرده است، بازی او در نقش بابا اتی در قهوه تلخ سال های سال فراموش نمیشود

شروع فعالیت

من بازیگری را با کار کودک و خیابانی شروع کردم

اواخر دهه 70 بود که طی انجام تئاتر برای کودکان کارهای تصویری من هم تقریبا با آن دوره مصادف شد و برای نخستین بار توسط سعید آقاخانی برای یک مجموعه نود قسمتی کودک دعوت شدم خود آقای آقاخانی، الهام حمیدی و رضا شفیعی جم هم در این مجموعه ایفای نقش می کردند این مجموعه چند عروسک هم داشت که من هم صدای عروسک می گفتم و هم کار بازیگری انجام می دادم

 

عکس و بیوگرافی جواد عزتی و همسرش مه لقا / جواد عزتی کیست

 

وقتی جواد محبوب شد

حضورش در چند تله فیلم نتوانست از او چهره ای آشنا برای مردم تداعی کن

بازی اش در باغ مظفر و گنج مظظفر در سال 85 هم موفقعیت چندانی برای وی نداشت، اما نقش او بعنوان پدربزرگ پیر در مرد هزار چهره برایش تبدلی به نقطه عطفی در بازیگری شد

اما محبوبیت بی حد او از بازی در سریال شبکه خانگی قهوه تلخ در نقشه بابا اتی شروع شد، و سپس با سری سریال های دردسرهای عظیم ادامه پیدا کرد

 

رستوران داری

ترنج یکی از رستوران هایی است که چندین سال است در زمینه غذاهای فرنگی فعالیت می کند جواد عزتی صاحب یکی از شعبه های ترنج در خیابان میرداماد است

عکس های جواد عزتی و همسرش مهلقا باقری

 

عکس و بیوگرافی جواد عزتی و همسرش مه لقا / جواد عزتی کیست

 

بیوگرافی مه لقا باقری

مه لقا باقری متولد 1360 در تهران، بازیگر است

فارغ التحصیل رشته کارگردانی تئاتر از دانشگاه سوره تهران در مقطع کارشناسی و کارنشاس ارشد کارگردانی تئاتر از دانشگاه تربیت مدرس است، او چندین تجربه بازیگر در کنار همسرش جواد عزتی رو هم دارد

آشنایی و ازدواج جواد با مه لقا

جواد عزتی بعد از گرفتن دیپلم تئاتر از هنرستان سوره او ترجیح داد به جای رفتن به دانشگاه شبانه روزی تمرین کند و بیش تر خودش را محک بزند، بسیاری از دانشجویان رشته تئاتر سال های 78 تا 83 جواد را از همان روز ها می شناسند یکی از پاتوق های جواد دانشگاه سوره بود و همان جا با همسرش مه لقا باقری آشنا شد و در پایان نامه اش بازی کرد

آشنایی و همکاری این دو در نهایت به ازدواج ختم شد

  • clubnews clubnews