سبک زندگی

سبک زندگی مدرن

سبک زندگی

سبک زندگی مدرن

۲۰ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

کادو تولد برای دختر 20 ساله
با سلام و سپاس از حسن انتخابتون…
ما در سایت مهارتو قصد داریم اطلاعاتی درباره “کادو تولد برای دختر 20 ساله” را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.با ما همراه باشید.

کادو تولد برای دختر 20 ساله

انتخاب یک هدیه خوب و مناسب برای دختر خانم ها در هر سنی از کودکی تا بزرگسالی و حتی زمانی که ازدواج میکنند نیاز به دقت زیادی دارد.

“کادو تولد برای دختر 20 ساله” هدایای عالی که دختران دوست دارند
هدیه مناسب برای دختران و زنان چیست ؟ حتما می گویید بستگی به سلیقه ی آنها دارد چرا که ممکن است دختر نوجوانی علاقه به جواهرات داشته باشد در حالیکه یک خانم متاهل دوست دارد یک گ.شی موبایل هوشمند هدیه بگیرد اما این جزئیات ماجراست و نمیتوان با در نظر گرفتن این موارد هدیه ی مناسبی برای خواهر ، همسر ، دختر و مادر انتخاب کرد پس بهتر است به سراغ ایده های کلی برویم ؛ ایده هایی که می توان از آن برای هر دختری با هر سلیقه ای انتخاب کرد ایده هایی که به نظر ساده می رسند اما مطمئنا کاربردی خواهند بود .

کادو تولد برای دختر 20 ساله
هدیه لوکس برای خانم ها
هدیه مناسب برای خانم ها در هر سنی
1. هدیه برای دختران کوچک:

درست مانند علاقه اش از عروسک باربی تا یک خرس عروسکی بزرگ، و یا لوازم جانبی عروسک مانند لوازم مو، باند، کفش باله، کیسه، و مجموعه ای از کتاب های پری است. یک دختر بچه را با وسایل بازی سورپرایز کنید!

2.هدیه برای دختران نوجوان:

یک نوجوان، راه خود را به جهان و تبدیل شدن به یک خانم پر از آرمان و آرزو قدم نهاده. او عاشق هدایای زیبا مانند لوازمی زیبا گوشواره و دستبند برای تزئین خودش، کوله پشتی های جدید و شیک و جعبه های ناهار و موارد بسیار زیبا برای لوازم التحریر است ، ساعت مچی نیز یک هدیه بزرگ برای اوست. مجموعه ای از کتاب هایی که به گروه نوجوانان ارائه می شود و یا دایره المعارف (در صورتی که علاقه مند باشد) نیز ممکن است کادوی مناسبی به بانوی جوان باشد.

3.هدیه برای دختران دبیرستان و دانشجو :

اگر یک دختر جوان پر از رویا با داشتن اهداف به ارتفاع بالا پرواز میکند، میتوانید به او هدیه ای مانند آخرین تلفن های هوشمند و تبلت یا لپ تاپ دهید( اگر میخواهید او به شدت سورپرایز شود). و اگر واقعا میخواهید او را خوشحال کنید، می توانید یک قطعه کوچک از جواهرات طلا را نیز مانند یک حلقه زیبا یا یک زنجیر ظریف با آویز از حروف اول خود داشته باشید و به او هدیه دهید. جدا از این، یک کیف دستی و یا ست عطر و ادکلن با رایحه ملایم ایده های هوشمندانه ای هستند. اگر هنوز تصمیم نگرفته اید، یک کارت هدیه ازفروشگاه ها یا فروشگاه های خرید آنلاین به او هدیه دهید تا بتوانید هدیه ای به انتخاب او را هدیه کنید.

کادو تولد برای دختر 20 ساله
خرید کادو برای دختر خانم ها
بهترین هدیه برای خانم ها
4.هدیه برای زنان متاهل:

مهم نیست که او دختر، خواهر یا همسر شماست، چیزی که هر زن متاهلی میخواهد، روز تعطیل و بیکاری است! بنابراین، بچه ها را نگه دارید و او را به استراحت به جایی با منظره زیبا یا یک آبگرم ببرید جایی که در آنجا بتواند آرام بگیرد. اگر این زن خواهر شماست می توانید او را با شوهرش به یک شام دو نفره به حساب شما دعوت کنید.

5.هدیه برای زنان قدیمی و مسن تر:

او می تواند هر کسی باشد، دختر، خواهر، مادر یا همسر شما. اگر او یک زن سنتی است، یک لباس زیبا ، پارچه کتانی خانگی، سفر به محل مذهبی یا عضویت در کلاس یوگا می تواند هدایای بسیار خوب و متفکرانه ای باشند.

  • clubnews clubnews
  • ۰
  • ۰

ویژگی های فرش دستباف خوب و با کیفیت
رنگ ندادن فرش دستباف

https://carpetm.ir/فرش-دستبافت/

چنانچه در دنیای مد نمناک اشاره شده است برای خرید یک فرش دستباف مرغوب قبل از پرداخت پول روی قسمتی از فرش یک دستمال نمداربکشید ، در صورتی که رنگ فرش دستباف مصنوعی باشد فرش به دستمال رنگ خواهد داد.

عمر و ماندگاری بالا

عمر و ماندگاری فرش دست باف نسبت به همه ی کف پوش های دیگر بیشتر است و برای پاکیزگی و تنظیف قابلیت بسیار بالایی دارد.

آرامش روحی و روانی

از ویژگی های یک فرش دستباف این است که شما با دیدن طرح ها و رنگ های متنوع آن آرامش روحی و روانی می یابید واز آن لذت خوهید برد . برای خرید فرش دستباف فرشی را انتخاب کنید که با دیدن طرح و نقشه و رنگبندی آن لذت ببرید.

عمر فرش دستباف

طرح و نقش زیبای فرش دستباف
مزایای بی نظیر فرش دستباف
تولید نشدن الکتریسیته ی ساکن

مزیتی که فرش دستباف نسبت به سایر کف پوش ها دارد این است که به علت استفاده شدن از پشم و ابریشم و پنبه به عنوان مواد اولیه در آن ، الکتریسیته ی ساکن از فرش تولید نمی شود که این خصوصیت یکی از بهترین ویژگی های فرش دست باف است.

تامین سلامت جسمانی فرش دستباف

فرش دستباف به تامین سلامت جسمانی کمک خواهد کرد و هیچ گونه حساسیتی بوجود نمی آورند زیرا در این نوع فرش الیاف طبیعی بکار رفته و مواد تشکیل دهنده آن از طبیعت گرفته شده اما در فرش ماشینی از الیاف مصنوعی استفاده گردیده که به کار رفتن الیاف مصنوعی در فرش ماشینی برای بیماران مبتلا به آسم خطرناک است زیرا سبب بروز حساسیت می شود . کودکان خصوصا نوزادان بشدت در برابر مواد مصنوعی و شیمیایی آسیب پذیر هستند پس استفاده از فرش ماشینی برای کودکان نیز مضر است.

  • clubnews clubnews
  • ۰
  • ۰

قصد دارید فایل Word را به PDF تبدیل کنید؟ در این مقاله، با آموزش روش‌های مختلف تبدیل ورد به پی دی اف همراه شما خواهیم بود.

 

یکی از نیازمندی‌های مهم کاربران تبدیل فایل ورد به پی‌دی‌اف محسوب می‌شود. فایل‌های PDF با بیشتر سیستم‌عامل‌ها سازگار و انتقال آن‌ها هم کار بسیار راحتی است. روش‌های زیادی برای تبدیل فایل ورد به پی‌دی‌اف وجود دارد که البته نباید در میان آن‌ها از روش‌های آنلاین هم غافل شد. در این مقاله، قصد داریم روش‌های تبدیل ورد به پی‌دی‌اف را در مک یا ویندوز آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

تبدیل ورد به پی‌دی‌اف در ویندوز

تبدیل ورد به پی دی اف در ویندوز - 1

۱. فایل ورد مدنظرتان را بازکنید. برای انجام این کار، کافی ا‌ست روی فایل دابل‌کلیک کنید تا وارد مایکروسافت ورد شوید. درصورتی‌که هنوز این فایل را ایجاد نکرده‌اید، وارد Microsoft Word شوید و سپس روی سند Blank کلیک کنید تا بتوانید کار خود را انجام دهید.

تبدیل ورد به پی دی اف در ویندوز - 2

۲. روی گزینه‌ی فایل (File) کلیک کنید. این گزینه در گوشه‌ی سمت چپ قسمت بالا قرار دارد.

تبدیل ورد به پی دی اف در ویندوز - 3

۳. باید روی گزینه‌ی‌ی Export کلیک کنید. این گزینه در ستون سمت چپ قرار دارد. باید چندین گزینه‌ی جدید را در وسط پنجره مشاهده کنید.

تبدیل ورد به پی دی اف در ویندوز - 4

۴. روی گزینه‌ی Create PDF/XPS Documents کلیک کنید. این گزینه در گوشه‌ی سمت چپ قسمت بالا قرار دارد.

تبدیل ورد به پی دی اف در ویندوز - 5

۵. روی گزینه‌ی Create PDF/XPS کلیک کنید. این تنظیمات در میانه‌ی پنجره قرار دارد.

تبدیل ورد به پی دی اف در ویندوز - 6

۶. مکان ذخیره‌سازی را انتخاب کنید. در سمت چپ پنجره، باید روی پوشه‌ای کلیک کنید که می‌خواهید نسخه‌ی PDF فایل ورد خود را ذخیره کنید. از‌آنجاکه فایل PDF را می‌توان نوعی متفاوت از فایل ورد به حساب آورد، می‌توانید این فایل را در همان مکان فایل مشابه ذخیره کنید.

  • clubnews clubnews
  • ۰
  • ۰

معرفی نرم افزار وتس اپ برای PC :
واتس‌اَپ (به انگلیسی WhatsApp ) یک پیام رسان پر مخاطب برای گوشی های هوشمند است. این اپلیکیشن محصولی از شرکت سهامی واتس‌اَپ است. پیام ‌رسان WhatsApp سامانه‌ای نرم‌ افزاری برای انواع پلتفرم های اندروید، آیفون، نوکیا، و بلک ‌بری ، سیمبیان و اخیرا ویندوز فون و ویندوز pc است.

https://today-news.ir/واتساپ-برای-کامپیوتر/

جهت استفاده از این پیام رسان به یک اتصال اینترنتی احتیاج دارید. افزون بر توانایی فرستادن و دریافت پیام های متنی می توان از واتساپ برای دریافت / ارسال تماس ها، عکس ها، فیلم ها، اسناد و پیام های صوتی استفاده کرد.
ما در این بخش از پی سی افزار قصد ارائه WhatsApp– واتساپ  جدید برای ویندوز دسکتاپ را داریم که با ویندوز 7 ویندوز 8، ویندوز 10، ویندوز xp سازگاری دارد که امیدواریم مفید واقع شود.
با دانلود واتس اپ ( WhatsApp ) برای کامپیوتر ( نسخه ویندوز ) می توانید از امکانات بی نظیر زیر بهره مند شوید:
– با استفاده از واتساپ و از طریق یک اتصال اینترنتی می توانید تا بی نهایت و بدون هیچ گونه هزینه ای برای دوستان و آشنایان خود پیام بفرستید و یا با آنها تماس بگیرید.
– ارسال و دریافت عکس ، فیلم ، اسناد و پیام های صوتی تا بی نهایت.
– تماس رایگان: با دوستان و خانواده ی خود به صورت رایگان تماس بگیرید، حتی اگر آنها در کشورهای خارجی باشند.
– چت گروهی: با دوستان خود گروهی را تشکیل دهید و از چت کردن لذت ببرید.
– امنیت: واتس‌اَپ برای ایجاد ایمنی داد و ستدهای مابین کاربران از روش رمزگذاری سرتاسر استفاده می‌کند ) به انگلیسی( End-to-end encryption رمزگذاری سرتاسر واتس‌اَپ وقتی امکان دارد که کاربران فرستنده و گیرنده پیام ، دارای آخرین نسخه واتس‌اَپ باشند. کارشناسان می گویند با این روش و در حالت عادی (یعنی بدون دخالت بدافزارها) فقط دو طرف مکالمه قادر خواهند بود آنچه را که می فرستند ببینند.
شما هم اکنون می توانید آخرین ورژن برنامه واتساپ برای کامپیوتر را به صورت رایگان از پی سی افزار دانلود نمایید.

  • clubnews clubnews
  • ۰
  • ۰

حتما دلتون میخواد بفهمیم چه کسانی در تلگرام شماره ما را دارند و آن را ذخیره کردند، با چه اسمی سیو شده یا تو لیست چه کسانی هستیم. اینها سوالاتی است که در ادامه به آن جواب میدهیم.

https://club-news.ir/نحوه-فهمیدن-کسانی-ک-شماره-ما-را-دارند-در/

ابتدا یک موضوع بگم که هرگز برای فهمیدن همچین موضوعاتی هزینه پرداخت نکنید و برنامه هایی که ادعای اینکارو دارند را نصب نکنید. نیازی به نصب این برنامه ها نیست چون صد در صد کار نمیکنن، فقط کافیه وقت بزارید و مطلب زیر و مطالعه کنید.

استفاده از تلگرامی که مخاطبین دوطرفه را نشان میدهد
راحتترین راه اینه که برنامه تلگراف را نصب کنید و سپس با اکانت خود وارد شوید. حالا برید تو مخاطبین خود و هرکی که جلوی اسمش یک آیکون شبیه شکل زیر داره یعنی اون هم شمارتون و سیو کرده است.

چه کسی شماره ما را سیو کرده
اونایی که جلوی اسمشون این آیکون نیست یعنی شمارو تو مخاطبین خود ندارند. البته من به عنوان نمونه تلگراف و مثال زدم و شما میتونید از برنامه های مشابه هم استفاده کنید.

فهمیدن چه کسی شماره ما را دارد با Share my Contact
اول مخاطب و از لیست خود موقتا پاک کنید، برین تو پی وی طرف و سه نقطه بالارو بزنید اگه Share my Contact اومد یعنی اون شخص شمارتون و نداره. این روش ممکنه برای بروزرسانی های بعدی کار نکند ولی در هر صورت با روش اولی راحت میتونید متوجه بشید

چه کسی شماره ما را دارد
چرا بعضی اکانتا شمارشون برای من معلومه!!!
توی قسمت Privacy and Security تلگرام بخش Phone Number که میتونید مشخص کنید کیا بتونن شمارتون و ببینن سه گزینه داره که با تغییر آنها میتوانید شمارتون و برای همه یا افراد خاصی به نمایش بزارید، همچنین میتونید شمارتون و مخفی کنید

برید رو پروفایل کسی که قصد دارید چک کنید آیا شمارو در مخاطبین داره یا نه، حالا اینجا اگه شماره طرف برای شما افتاده باشه دو حالت دارد، یا شماره خود را برای همه به نمایش گذاشته یا اینکه فقط برای مخاطبین اینکارو کرده! وقتی تو پروفایلش add this to contacts را بالای صفحه ندیدین ولی شماره طرف براتون افتاده یعنی فرد مورد نظر شمارش و برای همه به نمایش گذاشته و ربطی نداره که شما جز مخاطبینش باشی یا نه!

نکته مهم در مورد نمایش شماره در تلگرام
سالهای قبل و در نسخه های قبل 5.11 اینجوری بود که اگر شخصی شماره وی را مشاهده کردید یعنی شخص مقابل نیز شماره شما را در گوشی خود دارد و اگر اکانت وی بدون شماره موبایل بود و شخص مقابل را فقط با آیدی میدیدید وی شماره شما را ذخیره ندارد، اما اصلا اینجوری نیست و همانطور که در بالا توضیح دادیم هر شخص میتونه شمارش و برای همه به نمایش بزاره و ربطی به این نداره که شمارتون و سیو شده داره!
کافیه به ترفند بالا توجه کنید تا بفهمید در این شرایط چه کسی شماره ما را دارد

چطوری بفهمم دوستام ، شماره منو با چه اسمی تو گوشیشون ذخیره میکنن؟
متاسفنه هنوز روشی برای فهمیدن این موضوع

  • clubnews clubnews
  • ۰
  • ۰

این نوع چله کشی با چله کشی دیگر یعنی چله کشی گردان تفاوت هایی را نیز دارد که در ثابت هر رفت و برگشتی که انجام می شود یک گره به حساب می آید اما در چله کشی گردان یک تار به حساب می آید. در چله کشی هایی که به صورت گردان انجام می پذیرند به طور معمول در میان چله ها فاصله وجود ندارد ، در حالی که در چله کشی ثابت به اندازه یک تار در بین چله ها فاصله وجود دارد. از چله کشی ثابت برای بافته هایی که دور هستند هستند و بافت هایی که از ارتفاع دار کوتاه تر هستند استفاده می شود. پس از این که چله کشی به پایان رسید به مانند چله کشی های گردان زنجیر و سوف بروی همان بافت انجام می شود.

از روستای دویدوخ بعنوان مرکز فرش دورو ابریشم نام برده می شود. از زمان های بسیار دور در این روستا فرش دورو ابریشم بافته می شود و قدمتی طولانی دارد. ساکنان این روستا از طریق بافت فرش دورو امرار معاش می کنند و در واقع هنر خود را به جهانیان عرضه می کنند. برخی از فرش های دستباف این روستا به دلیل این که از ارزش بالایی برخوردار هستند به ثبت جهانی نیز رسیده اند که در نوع خود قابل توجه هستند. این روستا در بخش مرزی خراسان شمالی و در راز و جرگلان واقع شده است.

فیلم آموزش بافت فرش دو رو

آمار سالیانه
آماری که در مورد بافت فرش دورو وجود دارد نیز بسیار قابل توجه است. بر اساس آمارها در هر سال حدود دو هزار متر مربع از این فرش در روستای دویدوخ بافته می شود و نکته ای که بسیار اهمیت دارد این است که هیچکدام از این فرش ها در اصطلاح روی دست بافندگان نمی ماند چرا که بسیاری از مشتریان در انتظار پایان یافتن بافت فرش ها هستند. در استان خراسان شمالی و با محوریت روستای دویدوخ در حدود چهارصد دار قالی برای بافت فرش دورو ابریشم وجود دارد. اکثریت فرش های دورو ابریشم که در این خطه بافته می شوند به کشورهای خارجی صادر می شوند که چیزی در حدود ۸۰% کل فرش های ابریشم دورو بافته شده را شامل می شود. کشورهایی اروپایی ، ژاپن و کشورهای حاشیه نشین خلیج فارس از مهمترین مشتریان فرش ابریشم دورو هستند.

ابعاد فرش

  • clubnews clubnews
  • ۰
  • ۰

شکی نیست که اینستاگرام اکنون گل سرسبد شبکه های اجتماعی محبوب در سراسر جهان و به ویژه کشورمان است. با وجود فیلتر کردن تلگرام ، محبوبیت بیشتری پیدا می کند. به همین دلیل است که بهترین مکان برای تبلیغات ، بازاریابی ، مارک تجاری و شروع یک تجارت جدید در هر کجا که مخاطبان زیادی وجود دارد است.

همانطور که می دانید ، هر کسب و کار در اینستاگرام تعداد دنبال کنندگان خود را دارد. بنابراین فالوورهای اینستاگرام بسیار مهم هستند. البته پیروان واقعی که به کار شما علاقه مند هستند. خدا را شکر روشهای زیادی برای افزایش فالوور اینستاگرام وجود دارد. از خرید فالوور در اینستاگرام گرفته تا استفاده از ربات های اینستاگرام!

اما در این مقاله در مورد راه های افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام صحبت خواهم کرد. همانطور که گفتم ، روش های زیادی برای افزایش فالوور اینستاگرام وجود دارد ، اما اکثر آنها اصولی نیستند و در واقع روش های غیرقانونی هستند.

اگر می خواهید دنبال کنندگان صفحه اینستاگرام خود را یک شبه افزایش دهید ، این مقاله به هیچ وجه کمکی به شما نمی کند. فقط دوستانی که می خواهند فالوئرهای واقعی که به صفحه اینستاگرام خود علاقه مند هستند را جذب کنند باید این مقاله را بخوانند. اگر موافق هستید با من باشید.

 

ابتدا باید فالوور را در اینستاگرام بخریم؟

بسیاری از دوستان معتقدند که برای شروع کار در اینستاگرام ، ابتدا باید یک فالوئر بخرند. تفکر بسیاری از دوستان این است که در آغاز اگر دنبال کنندگان در صفحات خود کم باشند نمی توانند در جذب فالوور موفق تر باشند. شاید اینطور به نظر برسد ، اما با راه حل هایی که در این مقاله به شما ارائه می دهم ، قطعاً می توانید پیروان زیادی را به خود جذب کنید بدون اینکه در ابتدا دنبال کنندگان زیادی داشته باشید.

اگر قصد دارید برای شروع کار خود یک فالوور اینستاگرام بخرید ، بهتر است ابتدا از فالوورهای ایرانی استفاده کنید و تعداد کمی خریداری کنید. سپس با روش های ذکر شده می توانید پیروان واقعی بسیاری را به صفحه اینستاگرام خود جذب کنید.

اکنون همه می دانند که صفحه ای که مثلاً ۱۰ دنبال کننده دارد ، باید حداقل ۲ لایک برای هر پست داشته باشد. اما صفحاتی که فالوئرها می خرند به مراتب بدتر از تعداد پست هایشان است. به همین دلیل کافی است اعتماد به صفحه خود را کاهش دهید و بسیاری از افراد متوجه خواهند شد که صفحه شما قابل اعتماد نیست!

بنابراین ، همانطور که می بینید ، فالوورهای جعلی ، همانطور که می گویند ، خرید می تواند به مارک تجاری و اینستاگرام شما آسیب برساند. متأسفانه ، شرکت های بزرگ از این روش برای افزایش صفحه فالوور اینستاگرام خود استفاده می کنند ، اما آنها نمی دانند که در آینده با دستان خود تجارت خود را از بین می برند.

بهترین راه اساساً تلاش برای افزایش فالوورهای صفحه اینستاگرام خود است. هیچ چیز برای شما به عنوان پیروان واقعی مهم نیست. در این مقاله من برخی از ایده ها را با شما به اشتراک می گذارم تا بتوانید پیروان پیدا کنید که واقعاً عاشق تجارت شما هستند.

البته اگر قصد خرید از یک سایت فالوور قابل اعتماد را دارید ، در انتهای این مقاله شما را با یک سایت خرید معتبر فالوور در اینستاگرام آشنا می کنم. پس تا پایان این مقاله با من باشید.

۳۱ روش واقعی افزایش فالوور اینستاگرام (۱۰۰% رایگان)

راه های افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام

اگر تجارت شما واقعاً برای شما مهم است و می خواهید در اینستاگرام بسیار محبوب شوید ، من روش های واقعی و اصولی افزایش فالوور خود را در اینستاگرام به شما می گویم. اما اگر قصد ایجاد یک صفحه اینستاگرام را دارید و فقط می خواهید با افزایش فالوورهای خود و سپس کسب درآمد با پذیرش سفارشات تبلیغاتی اعتماد بالایی کسب کنید ، روش هایی که ذکر می کنم به هیچ وجه برای شما مفید نخواهد بود.

 

۱٫ حساب خود را جذاب کنید

اول از همه ، خوب است بدانید که حساب اینستاگرام شما دقیقاً مانند ویترین است. اگر ویترین مغازه شما جذاب نباشد ، از مشتری فرار می کنید. اینستاگرام یک شبکه اجتماعی مبتنی بر تصویر است و اولین و آخرین کلمه در اینستاگرام تصاویری است که پخش می شود.

شما باید تصاویر جذاب و خلاقانه بسازید و آنها را در پروفایل خود ارسال کنید. بنابراین در نگاه اول کاربران شما مجذوب حساب شما می شوند و می خواهند سریعتر شما را دنبال کنند. بسیاری از صفحات جذاب وجود دارد که مردم فقط به دلیل جذاب بودن آنها را دنبال می کنند.

البته مهم است که پروفایل تان را با یک عکس پروفایل جذاب و یک بیوی عالی تاثیر گذارتر کنید.

رعایت تمام این موارد به جذاب تر شدن پروفایل شما کمک می کند و هر بازدید کننده ای را می تواند مشتاق به پیگیری پیج شما کند.

۲٫ از # هشتگ استفاده کنید

هشتگ ها در دیده شدن بیشتر پست های اینستاگرام شما نقش مهمی دارند. استفاده صحیح از هشتگ می تواند به رشد و پیشرفت کسب و کار شما در اینستاگرام کمک زیادی کند.

اینستاگرام اخیراً توانایی خود را برای دنبال کردن هشتگ ها به برنامه خود اضافه کرده است و افراد زیادی هستند که هشتگ های مورد علاقه خود را دنبال می کنند. همین امر باعث محبوبیت هشتگ ها در اینستاگرام شد. و استفاده مداوم از هشتگ هنگام ارسال ، صفحه فالوورهای اینستاگرام شما را افزایش می دهد.

سعی کنید لیستی از هشتگ های معروف و به اصطلاح داغ را در زمینه خود پیدا کنید و آنها را لیست کنید. برای انجام این کار از جستجوی اینستاگرام خود استفاده کنید. هشتگ اصلی خود را بر اساس جستجوی اینستاگرام در قسمت هشتگ وارد کنید تا به شما نشان دهد کدام هشتگ ها شبیه هشتگ مورد نظر شما هستند که عکس های زیادی با آنها برچسب گذاری شده است.

هنگام انتشار پست های خود ، تا حد ممکن از همه آنها استفاده کنید. مطمئناً هر عکسی که با هشتگ در اینستاگرام قرار می دهید باعث می شود ۳ نفر شما را دنبال کنند.

 

۳٫ با صفحات دامنه خود تعامل کنید

یکی از مفیدترین کارهایی که می توانید در فعالیت های اینستاگرام خود انجام دهید تعامل با همسالان است. اگر در اینستاگرام فعال هستید ، برای یافتن دامنه خود نیازی به جستجو نیست. شما به طور طبیعی با آنها برخورد می کنید. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که با آنها تماس بگیرید.

سعی کنید صفحات منطقه خود را دنبال کنید و فعالیت های آنها را در اینستاگرام دنبال کنید. مستقیم با آنها تماس بگیرید و سعی کنید هر از گاهی با آنها تبادل نظر کنید. اشتراک با صفحات دامنه شما باعث افزایش فالوورهای اینستاگرام و جذب بیشترین افراد در تجارت شما می شود.

علاوه بر این ، هنگامی که با صفحه هایی که موضوع شما با موضوع مشابه شما ارتباط برقرار می کنند ، فرصت پیدا کردن در لیست پیشنهادهای آنها را خواهید داشت و این باعث می شود که هر روز پیروان صفحات اینستاگرام شما افزایش یابد.

 

۳۱ روش واقعی افزایش فالوور اینستاگرام (۱۰۰% رایگان)

۴٫ مسابقات اینستاگرام را راه اندازی کنید

برگزاری مسابقات در اینستاگرام یکی از بهترین روش ها برای افزایش فالوور اینستاگرام است که امروزه بسیاری از صفحات محبوب و همچنین صفحات ناشناخته در اینستاگرام از این روش استفاده می کنند.

سعی کنید در طراحی مسابقات خلاق باشید و برای برندگان مسابقات از هدایای دلگرم کننده و ارزشمند استفاده کنید. هرچه جوایز برندگان با ارزش تر باشد ، افراد بیشتری نیز برای شرکت در مسابقه شما ترغیب می شوند.

با توجه به زمینه کاری خود در اینستاگرام می توانید مسابقات زیادی را با مضامین مختلف شروع کنید. اما نکته مهم این است که سعی کنید شرکت کنندگان را به انجام کاری دعوت کنید. به عنوان مثال ، از شرکت کنندگان بخواهید ۵ نفر از دوستان خود را به مسابقه دعوت کنند و فراموش نکنید که از آنها بخواهید ، به عنوان مثال ۲ نفر از دعوت کنندگان باید برای شرکت در مسابقه صفحه را دنبال کنند.

همانطور که مشاهده می کنید ، مسابقات اینستاگرام به سرعت فالوورهای صفحه شما را افزایش می دهد. بنابراین حتماً سعی کنید هر از گاهی در صفحه اینستاگرام خود مسابقات را اجرا کنید.

 

۵٫ برای افزایش فالوورهای اینستاگرام خود از وب سایت خود استفاده کنید

اگر وب سایتی دارید ، ایده های خوبی برای بزرگ کردن صفحه فالوورهای اینستاگرام شما وجود دارد. وب سایتی که هر روز بازدیدکننده جدید دارد بهترین مکان برای تبلیغ صفحه اینستاگرام شما است.

یکی از ایده هایی که می توانید در سایت خود استفاده کنید قرار دادن بنر اینستاگرام خود در زیر همه پست ها است. با این کار شانس بیشتری برای جذب پیروان جدید دارید. از آنجایی که بسیاری از افراد مطمئناً می توانند مقالات شما را از طریق Google بخوانند و در این حالت با دیدن بنر شما در اینستاگرام که باید جذاب هم باشد ، حداقل یک بار به صفحه اینستاگرام شما مراجعه می کنند.

فراموش نکنید که آدرس خود را در اینستاگرام به عنوان یکی از راه های برقراری ارتباط در صفحه درباره ما و تماس با ما در سایت خود قرار دهید. زیرا این دو صفحه در هر سایت پربازدیدترین صفحات سایت محسوب می شوند.

هر از گاهی سعی کنید کاربران خود را به دنبال صفحه اینستاگرام خود از طریق خبرنامه ایمیل سایت خود دعوت کنید. برای پاسخ مثبت به درخواست اقدام شما ، همیشه یک پیشنهاد ویژه و مقاومت ناپذیر لازم است. بنابراین حتما یک پیشنهاد ویژه برای مشتریان خود در نظر بگیرید.

ممکن است بسیاری از اعضای سایت شما قبلاً اینستاگرام شما را دنبال نکرده باشند. با قرار دادن اینستاگرام خود در امضای ایمیل های خود ، می توانید اینستاگرام خود را به عنوان یکی از راه های برقراری ارتباط به آنها ارائه دهید. علاوه بر این ، در صورت ارسال ایمیل توسط اعضای شما ، افراد بیشتری می توانند اینستاگرام شما را بشناسند.

  • clubnews clubnews
  • ۰
  • ۰

دانلود واتساپ برای کامپیوتر و لپ تاپ

WhatsApp WhatsApp ، نام پیام رسان محبوب که طرفداران زیادی در بین کاربران ایرانی دارد ، اخیراً نسخه رسمی رایانه را منتشر کرده است. قبلاً مجبور بودید WhatsApp را روی رایانه خود با شبیه ساز Android نصب کنید

، اما با ارائه نسخه خود برای ویندوز ، به راحتی و بدون ابزار ثانویه می توانید پیام رسان محبوب WhatsApp را در رایانه خود داشته باشید.

با نصب WhatsApp بر روی رایانه خود ، به راحتی می توانید تماس صوتی ، متنی و ویدئویی برقرار کنید. WhatsApp Android سرعت بالایی دارد و همین امر باعث افزایش محبوبیت این پیام رسان شده است ،

همچنین می توانید برچسب ها ، فایل ها ، عکس ها ، صوت و فیلم را ارسال کنید به دوستانت این نرم افزار از رابط کاربری بسیار زیبایی برخوردار است و به راحتی می توانید با آن ارتباط برقرار کنید.

همچنین قابلیت همگام سازی با نسخه های اندروید و آیفون و همچنین امکان دریافت پیام های تلفنی در نسخه ویندوز را دارد.

در گذشته ما برنامه WhatsApp را معرفی کردیم و نسخه Android آن را در صفحه جدید دانلود WhatsApp آندروید قرار دادیم. همانطور که قبلا گفتیم ، WhatsApp یکی از محبوب ترین پیام رسان های اندروید است که با ویژگی ها و سادگی فراوان قادر به استفاده بسیاری از کاربران است.

برنامه پیام رسان WhatsApp مکالمات گفتگوی آنلاین ، صوتی و تصویری را به صورت رایگان برای Android فراهم می کند. اگر مسافرت هستید یا می خواهید با شخصی در خارج از کشور صحبت کنید ، از طریق واتس اپ با خارج از کشور تماس تلفنی برقرار کنید و در هزینه مکالمه صرفه جویی کنید.

دانلود واتساپ برای کامپیوتر

دانلود نسخه ویندوز X86 واتساپ – حجم ۱۱۶ مگابایت

دانلود نسخه ویندوز X64 واتساپ – حجم ۱۲۰ مگابایت

دانلود واتساپ نسخه پرتاپل X86  – حجم ۹۰٫۴ مگابایت

دانلود واتساپ نسخه پرتابل X64 – حجم ۹۱٫۹ مگابایت

 

دانلود واتساپ نسخه مک – حجم ۱۰۵ مگابایت

دانلود واتساپ اندروید

دانلود واتساپ برای کامپیوتر

 

ما اکنون نسخه PC WhatsApp یا دسک تاپ WhatsApp را برای سیستم عامل های مختلف مانند ویندوز ، سیستم عامل Mac بارگیری کرده ایم. در نسخه دسک تاپ WhatsApp ، تنها کاری که شما باید انجام دهید تأیید QRcode مربوطه در نسخه موبایل WhatsApp و استفاده از رایانه WhatsApp است.

ویژگی های واتساپ ویندوز/مک/لینوکس

  1. برقراری ارتباط آسان و سریع با مخاطبین
  2. امکان برقراری تماس صوتی ، تصویری و متنی با کیفیت و سرعت بسیار بالا
  3. محیط کار بسیار زیبا و راحت
  4. یکی از محبوب ترین پیام رسان ها در بین مصرف کنندگان ایرانی
  5. استارتر آسان و سریع
  • clubnews clubnews
  • ۰
  • ۰

تبدیل ورد به پی دی اف

چگونه فایل‌های Word را به PDF تبدیل کنیم؟!

در این مقاله ، شما می آموزید که چگونه WORD را به PDF در رایانه خود تبدیل کنید ، مبدل Word به PDF را در تلفن خود بارگیری کنید و Word را به صورت آنلاین به PDF تبدیل کنید.

وقتی می خواهیم فایلی را ذخیره کنیم که بعداً بتوانیم به راحتی مشاهده کنیم یا در اینترنت به اشتراک بگذاریم ، فایل های PDF بهترین گزینه برای ما هستند. این افزونه به کاربران امکان می دهد اسناد خود را بدون هیچ گونه دردسر و قالب بندی ذخیره کنند و به سایر کاربران امکان می دهد تا فایل PDF هر سیستم را به راحتی راه اندازی و مشاهده کنند. به همین دلیل ، ذخیره نسخه های نهایی فایل های Word به عنوان فایل PDF می تواند یکی از بهترین ایده های موجود باشد.

ذخیره فایل Word با پسوند PDF در نرم‌افزار Word

روش اول:
۱- مقاله یا سند خود را تهیه کنید.

۲٫ گزینه File را کلیک کنید ، و سپس گزینه Save As را انتخاب کنید.

۳- برای پرونده خود نامی انتخاب کنید. اطمینان حاصل کنید که اسمی که انتخاب کرده اید آسان و قابل درک است. انتخاب نام با استفاده از اعداد یا حروف ناشناس ، شانس شما را برای باز کردن این پرونده در آینده کاهش می دهد یا حتی ممکن است هنگام ارسال آن از طریق ایمیل ، شما را آزار دهد. رها کردن.

۴- گزینه Save as a Type را انتخاب کرده و سپس گزینه PDF را انتخاب نمایید.

۵- همچنین از گزینه Standard می‌توانید برای پرینت و یا نشر در اینترنت و یا از گزینه Minimum فقط جهت نشر در اینترنت استفاده کنید.

۶- بر روی گزینه Save کلیک کنید.

تبدیل ورد به پی دی اف با word

روش دوم:
۱- مقاله یا سندی را که می خواهید در آینده چاپ کنید آماده کنید.

۲- گزینه File و سپس Export را انتخاب کنید.

۳- از منوی بازشده، گزینه  Create PDF/XPS را برگزینید.

۴- گزینه Publish را انتخاب کنید.

Word یک فایل PDF از فایل اصلی ایجاد می کند و آن را به طور پیش فرض در پوشه فعلی به همین نام ذخیره می کند

word to pdf export

سایت تبدیل ورد به پی دی اف

اما اگر به نرم افزار Word دسترسی ندارید ، روش های دیگری برای تبدیل Word به PDF خواهید داشت ، یکی از این روش ها استفاده از سایت های تبدیل فایل است. فایل Word مورد نظر را بارگذاری کرده و پس از تبدیل در قالب PDF بارگیری کنید. برای این کار می توانید از سایت های زیر استفاده کنید:

تبدیل ورد به پی دی اف آنلاین با سایت SmallPdf

با ورود به این لینک از قسمت Choose Files می‌توانید فایل ورد را از سیستم خود انتخاب کنید، سپس فایل به صورت خودکار به پی‌دی‌اف تبدیل می‌شود و در آخر باید گزینه Download Pdf را بزنید تا فایل PDF در سیستم شما ذخیره شود.

آموزش تبدیل ورد به پی دی اف

تبدیل ورد به پی‌دی‌اف آنلاین با سایت Ilovepdf

سایت Ilovepdf یکی دیگر از سایت‌های مرجع برای تبدیل ورد به پی دی اف، است که از این لینک می‌توانید وارد آن شده و با انتخاب گزینه Select WORD files فایل ورد خود را به پی‌دی‌اف تبدیل کرده و در آخر گزینه Download Pdf را بزنید.

روش تبدیل ورد به پی دی اف

تبدیل ورد به پی دی اف در گوشی

با استفاده از سایت های آنلاین ، می توانید فایل های Word را به راحتی در هر سیستم عامل به PDF تبدیل کنید. همچنین می توانید با نصب نسخه موبایل Word ، پرونده های خود را بصورت PDF ذخیره کنید ، اما اگر به دنبال نرم افزار Word به صورت PDF بر روی تلفن خود هستید ، می توانید از برنامه های زیر استفاده کنید:

برنامه Word to PDF Converter

برای این منظور می توانید از برنامه Word to PDF Converter استفاده کنید ، هیچ کاربرد خاصی در این برنامه وجود ندارد و با استفاده از آن می توانید فقط فایل های Word خود را به PDF و فایل های PDF خود را به Word تبدیل کنید. این برنامه سبک وزن بیش از ۵ میلیون بار از Google Play بارگیری شده است.

  • clubnews clubnews
  • ۰
  • ۰

بیوگرافی یا در اصطلاح بیو در اینستاگرام ویژگی است که اینستاگرام در اختیار کاربران قرار داده تا بتوانند متن های زیبا و دلخواهشان و حتی اطلاعاتی مختصر از خود در قسمت پروفایل اینستاگرام قرار دهند.این قسمت برای همه کاربرانی که در اینستاگرام استفاده میکنند، قابل رویت است و در جذب کاربران دیگر موثر است.

متن های خاص برای بیو اینستاگرام

درادامه مطلب با گلچینی از بهترین متن های انگلیسی و فارسی با ما همراه باشید…

You have my heart, keep it safe

قلب من پیش توئه، مراقبش باش

*****

Live for ourselves for showing that to others

برای خود زندگی کنیم نه برای نمایش دادن آن ب دیگران

*****

Hope is the only thing stronger than fear

امید، تنها چیزی است که از ترس قوی تر است

*****

Life is short. Live passionately

زندگی کوتاه است. پرشور زندگی کن

*****

Live each day as if itٌs your last.

هر روز چنان زندگی کن که گویی آخرین روز زندگی تو است.

*****

LOVE is like WAR

Easy to start…

Difficult to end…

Impossible to forget…

عشق مانند جنگ است

شروع آن آسانه

خاتمه دادن به آن مشکله

فراموش کردنش غیر ممکنه

*****

Sometimes memories sneak out of my eyes and roll down my cheeks.

گاهی اوقات خاطرات از چشم‌هایم پنهانی بیرون می‌آیند و از گونه‌هایم فرو می‌ریزند.

            *****

You’re the most expensive thing that I have.

تو گران‌ترین چیزى هستى که من دارم.

           *****

The kites always rise with adverse winds.

بادکنک ها همیشه با باد مخالف اوج میگیرند

           *****

Just key of love is deference

شاه کلید عشق ، تسلیم است

           *****

Every day without you is like a book without pages.

روزهای بی تو همچون کتاب بدون صفحه است.

            *****

That’s Life…

Feel it, Live it & Enjoy it

زندگی این است ..

احساسش کن، زندگی کن و لذت ببر

*****

The best thing about me is you.

بهترین چیز درباره من تویی

*****

 

Goodness without love is impossible

خوبی بدون عشق غیر ممکن است.

*****

True love can blind you but at the same time if you let it, it can also open your eyes

عشق واقعی می تونه کورت کنه اما اگه بزاری می تونه همچنین چشمات رو باز کنه

             *****

We try to hide our feeling but forget our eyes speak

احساساتمان را مخفی می‌کنیم…

اما یادمان می‌رود که چشمانمان حرف می‌زنند.

             *****

Never break four things in your life: Trust, Promise, Relation & Heart. Because when they break they don’t make noise but pains a lot.

در زندگی خود هیچوقت چهار چیز را نشکنید.

اعتماد، قول، ارتباط و قلب. شکسته شدن آنها صدائی ندازد ولی دردناک است.

             *****

love is something silent , but it can be louder than anything when it talks

عشق ساکت است اما اگر حرف بزند از هر صدایی بلند تر خواهد بود

*****

i watch you when you smile

من تماشات می کنم وقتی تو لبخند می زنی

             *****

Three sentenes for getting success
۱-Know more than other
۲-Work more than other
۳-Expect less than other

-سه جمله برای کسب موفقیت:
۱-بیشتر از دیگران بدان.
۲-بیشتر از دیگران کار کن.
۳-کمتر از دیگران انتظار داشته باش .

             *****

Winning doesn,t always mean being first
Winning means you,r doing better than you,re done before.

بردن به این معنی نیست که تو همیشه اول باشی
بردن به این معنی است که تو بهتر از قبلت باشی .

            *****

Don,t compare yourself wiith anyone in this world.
If you do so,you are insulting yourself

-در این دنیا خودت را با هیچ کس مقایسه نکن
اگر اینکار را بکنی خودت را خوار می شماری.

             *****

 

افراد به اندازه کمبودهایشان، دیگران را آزار می دهند…

              *****

هر لحظه ای که به چیزی که مردم فکر می کنن اهمیت بدی، همون قدر از خودت دور میشی…

              *****

خوشبختی یعنی نزدیک بودن به کسی که دوستش داری، همین و بس…

              *****

گفتم به هیچکس دل خود را نمی دهم

اما دلم برای همان هیچ کس گرفت…!

              *****

خاطرم نیست چگونه لرزید دلم برایت…

              *****

اثر انگشت ما از قلب هایی که لمسشان کردیم هیچوقت پاک نمی شود…!!

              *****

من از وقتی تو نوشته هایم را میخوانی، می نویسم

از وقتی اولین نامه را نوشتم، نامه ای که نمیدانستم مفهومش چیست؟!

نامه ای که معنایش را تنها در چشمان تو یافتم…

               *****

وقتی میخندی، عشق کوچکترین اتفاقی ست که می افتد…

               *****

زندگی یک پانتومیم است. حرف دلت را به زبان بیاوری، باختی

               *****

مراقب باش به مردم چی میگی!!!

دوست امروزت شاید دشمن فردات بشه

               *****

گویند که چون میگذرد؛ هیچ غمی نیست!

اما به والله، همین درد کمی نیست….

               *****

لذت دنیا
داشتن کسی است
که دوست داشتنش
حواسی برای آدم نمی گذارد…

               *****

زندگی آنیست و آنی نیست که تو می اندیشی

              *****

محال است بارانی از محبت به کسی هدیه کنی و دستان خودت خیس نشود…

             *****

دل مرنجان! که ز هر دل به خدا راهی هست….

            *****

سیر نمیشوم ز تو…نیست جز این گناه من

           *****

تو که باشی، دوستت دارم قشنگترین تکرار مکررات عالم است

  • clubnews clubnews