سبک زندگی

سبک زندگی مدرن

سبک زندگی

سبک زندگی مدرن

  • ۰
  • ۰

یخچال شما یکی از مهم ترین و گران ترین لوازمی است که می خواهید بیش از 10 سال با آن سپری کنید. یخچال کوچک ارزان پس باید زمان کافی برای خرید یک یخچال خوب صرف کنید و برای انتخاب بهترین برند یخچال فریزر تحقیق کافی انجام دهید. از آنجایی که تنوع برندها، مدل ها و قیمت یخچال های موجود در بازار بسیار زیاد است، می توانید در انتخاب یخچال مناسب دچار سردرگمی شوید. به همین دلیل در این مقاله کاراباما با توجه به تجربه کارشناسان و تکنسین های خود، برندها و مدل های مختلف یخچال را مورد آزمایش قرار دادیم که از جمله آنها می توان به محبوب ترین و بهترین برندهای یخچال آمریکایی، آسیایی و اروپایی از نظر کیفیت، کارایی، طراحی اشاره کرد. و همچنین بیایید به قیمت یخچال نگاه کنیم. بدین ترتیب ما لیستی از اقلام اولیه را به عنوان بهترین راهنمای خرید یخچال آماده کرده ایم و با معرفی تعدادی از بهترین برندهای یخچال خارجی و ایرانی به شما در خرید یخچالی مناسب برای خانواده کمک می کنیم.

اندازه یخچال
خانواده شما چند نفره است؟
بسته به تعداد افرادی که از یخچال استفاده می کنند، می توانید از جدول خرید یخچال از نظر تعداد اعضای خانواده استفاده کنید:

تعداد اعضای خانواده حجم توصیه شده یخچال
1 تا 2 نفر 250-380 لیتر
3 تا 4 نفر 350-530 لیتر
بیش از 5 نفر 440 لیتر به بالا
 

نکته:

ما یخچال‌های کوچک را توصیه نمی‌کنیم، زیرا معمولاً مصرف انرژی کمتری دارند (بازدهی کمتری دارند) و در دراز مدت هزینه بیشتری برای شما دارند.
ایده خوبی است که کمی جلوتر باشید و اگر در آینده نزدیک اعضای خانواده بیشتری وجود دارد، یک فضای فریزر به اضافه 5 لیتر برای هر عضو اضافی خانواده در نظر بگیرید.
آیا یخچال اندازه مناسبی خواهد داشت؟
اطمینان حاصل کنید که اندازه ای که برای یخچال می خواهید متناسب با فضایی باشد که می خواهید یخچال را در آن قرار دهید. جایی که یخچال را قرار می دهید باید از هر طرف باشد تا هوا آزادانه در اطراف آن گردش کند و فضای کافی برای خروج گرمای موتور از پشت یخچال وجود داشته باشد.

به عنوان یک قانون کلی، یخچال شما باید حداقل 5 سانتی متر از دیوارهای هر طرف فاصله داشته باشد.

با استفاده از متر، ابعاد درب ورودی و راهروها را اندازه بگیرید و مطمئن شوید که می توانید با خیال راحت یخچال جدید خود را بدون خط و خش روی کابینت وارد آشپزخانه کنید (مخصوصا اگر می خواهید اندازه یخچال را بخرید). بزرگنمایی).

در قسمت بعدی با بیان مزایا و معایب مدل های مختلف یخچال، راهنمای کاربرد و خرید یخچال فریزر بالا و پایین، یخچال ساید بای ساید، یخچال دو نفره و درب فرنچ را با جزئیات بیشتر به شما معرفی می کنیم. .

چه مدل یخچالی نیاز دارید؟
راهنمای خرید فریزر بالا (فریزر در بالای یخچال تعبیه شده است)
راهنمای خرید یخچال

اگر قیمت، کارایی و فضا بزرگترین دغدغه شماست، یک یخچال گران قیمت فقط برای شما مناسب است.

مزایای یخچال فریزر بالا

ارزان ترین نوع یخچال برای خرید
ارزان ترین نوع یخچال برای استفاده
طیف گسترده ای از مارک ها و مدل ها برای انتخاب
معایب یخچال فریزر بالا

اگر شما هم جزو افرادی هستید که زیاد سراغ یخچال می روید باید مرتب خم شده و بایستید تا از مواد غذایی داخل یخچال مخصوصا طبقات پایین استفاده کنید.

  • ۰۰/۰۸/۱۸
  • clubnews clubnews

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی