سبک زندگی

سبک زندگی مدرن

سبک زندگی

سبک زندگی مدرن

  • ۰
  • ۰

خرید یخچال فریزر با توجه به قیمت نسبتا گران آن ممکن است با دردسرهای زیادی همراه باشد. البته قیمت یخچال فریزر تنها یکی از عوامل تاثیرگذار برای خرید این دستگاه دوست‌داشتنی و پرکاربرد است. یخچال رومیزی در این مطلب قصد داریم شما را با نکاتی آشنا کنیم که هنگام خرید یخچال فریزر به کارتان می‌آید.

یخچال فریزر را می‌توان یکی از گران‌ترین لوازم خانگی به حساب آورد. البته به لطف برندهای متنوعی که در حوزه لوازم خانگی وجود دارند، امکان خرید مدل‌های ارزان‌تر این وسیله برای همه فراهم شده است. به طور تقریبی خرید یخچال در بازار ایران بین 2 تا 50 میلیون تومان برای هموطنان عزیز آب می‌خورد و همین تنوع بالای قیمت است که باعث می‌شود انتخاب مدل مناسب کار سختی باشد.

قیمت یخچال چقدر مهم است؟
در شرایطی که اقتصاد کشور با نوسانات شدید قیمت اجناس همراه است و از طرفی ویروس کرونا هم قوز بالا قوز می‌شود، قطعا باید در مورد هزینه خرید لوازم خانگی حساب شده‌تر عمل کرد. از طرفی گرانی برخی مدل‌های یخچال به خاطر امکانات اضافی‌شان است. برای مثال قیمت یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی مدل SXI555 در بازار داخلی قریب به 51 میلیون گزارش شده که با توجه به امکانات ویژه این محصول از قبیل سیستم عیب‌یاب هوشمند، قابلیت Door-in-door، امکان مشاهده محتویات درون یخچال فریزر بدون نیاز به گشودن درب (Insta View) و از همه مهم‌تر طراحی فوق‌العاده آن باعث شده برخی خریداران به این یخچال فریزر پرچمدار روی خوش نشان دهند.

البته شرکت ال جی برای این محصول خود قابلیت‌های مهم دیگری نیز در نظر گرفته که کاربری راحت‌تری را برای این مدل در مقایسه با یخچال‌های ارزان‌قیمت بازار به ارمغان آورده است. برای مثال در مدل‌های اقتصادی معمولا منبع آب‌سردکن بعد از تخلیه باید به صورت دستی پر شود؛ این در حالی است که امکان اتصال منبع به شیر آب در یخچال‌های بالارده وجود دارد.

جدا از امکانات فنی، نوع دستگاه را نیز باید عامل مهمی در تعیین قیمت یخچال دانست. اگر جزو کسانی هستید که می‌خواهید از امکانات اضافه یخچال فریزرهای ساید بای ساید بهره‌مند شوید، یا در کل از دیدن این نوع یخچال‌های لاکچری در آشپزخانه خود لذت بیشتری می‌برید (ان شاء الله چشم و هم چشمی هم در کار نیست)، اصولا خرید یخچال فریزر بالا پایین یا کمبی (Combi) برایتان جذابیتی نخواهد داشت.

اما مهم‌ترین عامل هنگام خرید یخچال فریزر مناسب، نیاز کاربر است. برای مثال کسانی بیشتر اقدام به خرید یخچال پایین فریزر می‌کنند که عادت به ذخیره کردن حجم بیشتری از مواد غذایی یخ زده دارند. یا برعکس، خانواده‌هایی که به طور معمول، مواد غذایی را به صورت تازه مصرف می‌کنند، نیازی به یخچال فریزر دوقلو ندارند و با خرید یک یخچال ساده نیازشان برطرف می‌شود. به همین دلیل در غالب مطالب مرتبط با راهنمای خرید یخچال فریزر که در سایت‌های مختلف به چشم می‌خورد، در مورد انواع این دستگاه‌ها توضیحات مفصلی ارائه شده است.

فراموش نکنید وظیفه اصلی لوازم خانگی فراهم کردن رفاه و آسایش افراد است و تا زمانی که این محصولات نتوانند به نیاز کاربران پاسخ دهند، هیچ کاربردی نخواهند داشت. در ادامه این مطلب، کارشناسان فروشگاه لوازم خانگی فورپینا، شما را با انواع یخچال فریزر بیشتر آشنا می‌کنند تا پیش از خرید بدانید دقیقا کدام مدل به کارتان می‌آید.

  • ۰۰/۱۰/۰۶
  • clubnews clubnews

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی