سبک زندگی

سبک زندگی مدرن

سبک زندگی

سبک زندگی مدرن

۱۶ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

یخچال کوچک اتاقی با توجه به قیمت نسبتا گران آن ممکن است با دردسرهای زیادی همراه باشد. البته قیمت یخچال فریزر تنها یکی از عوامل تاثیرگذار برای خرید این دستگاه دوست‌داشتنی و پرکاربرد است. در این مطلب قصد داریم شما را با نکاتی آشنا کنیم که هنگام خرید یخچال فریزر به کارتان می‌آید.

یخچال فریزر را می‌توان یکی از گران‌ترین لوازم خانگی به حساب آورد. البته به لطف برندهای متنوعی که در حوزه لوازم خانگی وجود دارند، امکان خرید مدل‌های ارزان‌تر این وسیله برای همه فراهم شده است. به طور تقریبی خرید یخچال در بازار ایران بین 2 تا 50 میلیون تومان برای هموطنان عزیز آب می‌خورد و همین تنوع بالای قیمت است که باعث می‌شود انتخاب مدل مناسب کار سختی باشد.

قیمت یخچال چقدر مهم است؟
در شرایطی که اقتصاد کشور با نوسانات شدید قیمت اجناس همراه است و از طرفی ویروس کرونا هم قوز بالا قوز می‌شود، قطعا باید در مورد هزینه خرید لوازم خانگی حساب شده‌تر عمل کرد. از طرفی گرانی برخی مدل‌های یخچال به خاطر امکانات اضافی‌شان است. برای مثال قیمت یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی مدل SXI555 در بازار داخلی قریب به 51 میلیون گزارش شده که با توجه به امکانات ویژه این محصول از قبیل سیستم عیب‌یاب هوشمند، قابلیت Door-in-door، امکان مشاهده محتویات درون یخچال فریزر بدون نیاز به گشودن درب (Insta View) و از همه مهم‌تر طراحی فوق‌العاده آن باعث شده برخی خریداران به این یخچال فریزر پرچمدار روی خوش نشان دهند.

البته شرکت ال جی برای این محصول خود قابلیت‌های مهم دیگری نیز در نظر گرفته که کاربری راحت‌تری را برای این مدل در مقایسه با یخچال‌های ارزان‌قیمت بازار به ارمغان آورده است. برای مثال در مدل‌های اقتصادی معمولا منبع آب‌سردکن بعد از تخلیه باید به صورت دستی پر شود؛ این در حالی است که امکان اتصال منبع به شیر آب در یخچال‌های بالارده وجود دارد.

جدا از امکانات فنی، نوع دستگاه را نیز باید عامل مهمی در تعیین قیمت یخچال دانست. اگر جزو کسانی هستید که می‌خواهید از امکانات اضافه یخچال فریزرهای ساید بای ساید بهره‌مند شوید، یا در کل از دیدن این نوع یخچال‌های لاکچری در آشپزخانه خود لذت بیشتری می‌برید (ان شاء الله چشم و هم چشمی هم در کار نیست)، اصولا خرید یخچال فریزر بالا پایین یا کمبی (Combi) برایتان جذابیتی نخواهد داشت.

اما مهم‌ترین عامل هنگام خرید یخچال فریزر مناسب، نیاز کاربر است. برای مثال کسانی بیشتر اقدام به خرید یخچال پایین فریزر می‌کنند که عادت به ذخیره کردن حجم بیشتری از مواد غذایی یخ زده دارند. یا برعکس، خانواده‌هایی که به طور معمول، مواد غذایی را به صورت تازه مصرف می‌کنند، نیازی به یخچال فریزر دوقلو ندارند و با خرید یک یخچال ساده نیازشان برطرف می‌شود. به همین دلیل در غالب مطالب مرتبط با راهنمای خرید یخچال فریزر که در سایت‌های مختلف به چشم می‌خورد، در مورد انواع این دستگاه‌ها توضیحات مفصلی ارائه شده است.

فراموش نکنید وظیفه اصلی لوازم خانگی فراهم کردن رفاه و آسایش افراد است و تا زمانی که این محصولات نتوانند به نیاز کاربران پاسخ دهند، هیچ کاربردی نخواهند داشت. در ادامه این مطلب، کارشناسان فروشگاه لوازم خانگی فورپینا، شما را با انواع یخچال فریزر بیشتر آشنا می‌کنند تا پیش از خرید بدانید دقیقا کدام مدل به کارتان می‌آید.

  • clubnews clubnews
  • ۰
  • ۰

غذاساز چی بخرم

ابتدا باید بگویم که در نشریه راهنمای خرید غذا بهترین نکات و محصولات سال را برای شما آماده کرده ایم که می توانید آن ها را هم مرور کنید اما در این نشریه چه می گوییم؟ غذاساز چه مارکی خوبه؟ خب کلر، در این پست به یکی از رایج ترین و متداول ترین سوالات خریداران پاسخ می دهید که کدام تولید کننده مواد غذایی را بخریم؟ این سوالی است که ذهن خریداران مواد غذایی را درگیر کرده است پس برای دریافت پاسخ این سوال با ما همراه باشید.

در این پست چه می خوانید؟ بهترین برند غذاساز پرفروش ترین غذاساز نکاتی که قبل از خرید غذاساز باید بدانید و با مطالعه این مقالات به راحتی پاسخ سوال خود را دریافت کنید.


غذاساز و کاربرد آن چیست؟
غذاساز چی بخریم - کاربرد غذاساز
غذاساز چیست و کاربرد آن
غذاساز دستگاهی است که در دو مدل دستی و برقی آسیاب، مخلوط، اسپری و ï ر را انجام می دهد. در واقع غذاسازها در دو مدل دستی و برقی موجود هستند که مدل دستی آن ها امکانات و قابلیت های کمی دارد و در این پست بیشتر به غذاساز برقی می پردازیم.

اما استفاده از غذاساز
به عنوان یک آشپز می توانید از غذاساز در مواردی مانند خوردن کلم، خوردن سیب زمینی، خوردن گوجه فرنگی، مخلوط کردن خمیر کیک، هم زدن خمیر کاکائو، سس، چغندر، حلقه های خیار و غیره استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: در نشریه راهنمای خرید آب میوه گیری بهترین و با کیفیت ترین آب میوه گیری های سال را معرفی کرده ایم و اگر قصد خرید آب میوه گیری را دارید پیشنهاد می کنم این پست را از دست ندهید.

نشریات مشابه
عکس بهترین گوشی بی سیم پاناسونیک + 18 مدل برتر + لیست قیمت 1400
بهترین تلفن بی سیم پاناسونیک + 18 مدل برتر + لیست قیمت 1400
2 روز پیش
بهترین مارک غذا چیست؟
چرا باید لوازم برقی را از برندهای معتبر بخریم؟ در واقع برندهای معتبر و شناخته شده به دلیل رقابت با یکدیگر، همواره سعی می کنند بهترین و با کیفیت ترین محصولات را به دست مشتریان خود برسانند، بنابراین زمانی که برندهای معتبر را بشناسید می توانید بهترین و هوشمندانه ترین انتخاب را داشته باشید. در این قسمت از نشریه غذاساز چی بخریم شما را با بهترین و معروف ترین برندهای غذاساز آشنا می کنیم.

فلر (به پست کیفیت غذای فلر مراجعه کنید)، بوش، فیلیپس (نگاه کنید به بررسی آخرین بررسی مدل غذای فیلیپس)، پاناسونیک، جی پاس، کنوود، براون، تفال، بلک اند دکر، تامسون، هاردستون، مولینکس، میگل و... غذاسازها جزو بهترین و با کیفیت ترین برندها هستند.

بهترین و مناسب ترین غذاسازها را اینجا ببینید

پرفروش ترین غذاساز کیست؟
این پست "خرید غذاساز جی" غذاساز سی کات با کد 100000115 یکی از پرفروش ترین غذاسازهای موجود می باشد، در واقع این محصول از نظر قیمت و کیفیت در سطح عالی قرار دارد.

تیغه از استیل ضد زنگ، دارای خردکن، میکسر، چرخ گوشت، بادوام، کیفیت ساخت بالا و ... از جمله ویژگی های این محصول می باشد. برای مشاهده جزئیات بیشتر و خرید این محصول روی دکمه زیر کلیک کنید.

در ادامه عکس ها و قیمت روز این محصول را مشاهده نمایید
نکاتی که قبل از خرید غذاساز باید بدانید
قدرت موتور غذاساز: هرچه قدرت موتور غذاساز بیشتر باشد، راحت تر و سریعتر می توانید مواد را مخلوط یا خرد کنید، بنابراین خرید یک غذاساز با قدرت بالا می تواند اولین و مهمترین عامل در هنگام خرید باشد.
غذاساز چند کاره: قبل از خرید غذاساز، باید نیازهای خود را بشناسید و سپس غذاساز مناسب را انتخاب کنید. غذاسازها تجهیزات متنوعی دارند و البته ممکن است شما به همه این تجهیزات نیاز نداشته باشید، پس ابتدا نیاز خود را مشخص کنید، سپس یک غذاساز تهیه کنید که پاسخگوی نیاز شما باشد.
کنترل سرعت: سومین فاکتور مهم در انتخاب غذاساز تنظیم سرعت آن است که با این قابلیت می توانید سرعت و دور موتور را کم و زیاد کنید که باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود و برای سلامت دستگاه بسیار موثر است.
تغییرات در غذاساز: جنس چاقوها یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب غذاساز است. به طور کلی هرچه تیغه ها تیزتر و بهتر باشد، کیفیت و کارایی بهتری از دستگاه خواهید دید. تیغه های آن از فولاد ضد زنگ یا تیتانیوم ساخته شده است.
قابلیت شستشو: قابلیت شستشو یکی از مهم ترین ویژگی های غذاساز است، شما باید غذاساز را انتخاب کنید که قطعات را از مربا جدا کرده و در ماشین ظرفشویی بشویید.
ایمنی: گاهی اوقات ممکن است قبلاً قطعات غذاساز را به درستی وصل نکرده باشید، اگر غذاساز شروع به کار کند، قطعاً باعث آسیب و آزمایش می شود.

  • clubnews clubnews
  • ۰
  • ۰

یخچال شما یکی از مهم ترین و گران ترین لوازمی است که می خواهید بیش از 10 سال با آن سپری کنید. یخچال کوچک ارزان پس باید زمان کافی برای خرید یک یخچال خوب صرف کنید و برای انتخاب بهترین برند یخچال فریزر تحقیق کافی انجام دهید. از آنجایی که تنوع برندها، مدل ها و قیمت یخچال های موجود در بازار بسیار زیاد است، می توانید در انتخاب یخچال مناسب دچار سردرگمی شوید. به همین دلیل در این مقاله کاراباما با توجه به تجربه کارشناسان و تکنسین های خود، برندها و مدل های مختلف یخچال را مورد آزمایش قرار دادیم که از جمله آنها می توان به محبوب ترین و بهترین برندهای یخچال آمریکایی، آسیایی و اروپایی از نظر کیفیت، کارایی، طراحی اشاره کرد. و همچنین بیایید به قیمت یخچال نگاه کنیم. بدین ترتیب ما لیستی از اقلام اولیه را به عنوان بهترین راهنمای خرید یخچال آماده کرده ایم و با معرفی تعدادی از بهترین برندهای یخچال خارجی و ایرانی به شما در خرید یخچالی مناسب برای خانواده کمک می کنیم.

اندازه یخچال
خانواده شما چند نفره است؟
بسته به تعداد افرادی که از یخچال استفاده می کنند، می توانید از جدول خرید یخچال از نظر تعداد اعضای خانواده استفاده کنید:

تعداد اعضای خانواده حجم توصیه شده یخچال
1 تا 2 نفر 250-380 لیتر
3 تا 4 نفر 350-530 لیتر
بیش از 5 نفر 440 لیتر به بالا
 

نکته:

ما یخچال‌های کوچک را توصیه نمی‌کنیم، زیرا معمولاً مصرف انرژی کمتری دارند (بازدهی کمتری دارند) و در دراز مدت هزینه بیشتری برای شما دارند.
ایده خوبی است که کمی جلوتر باشید و اگر در آینده نزدیک اعضای خانواده بیشتری وجود دارد، یک فضای فریزر به اضافه 5 لیتر برای هر عضو اضافی خانواده در نظر بگیرید.
آیا یخچال اندازه مناسبی خواهد داشت؟
اطمینان حاصل کنید که اندازه ای که برای یخچال می خواهید متناسب با فضایی باشد که می خواهید یخچال را در آن قرار دهید. جایی که یخچال را قرار می دهید باید از هر طرف باشد تا هوا آزادانه در اطراف آن گردش کند و فضای کافی برای خروج گرمای موتور از پشت یخچال وجود داشته باشد.

به عنوان یک قانون کلی، یخچال شما باید حداقل 5 سانتی متر از دیوارهای هر طرف فاصله داشته باشد.

با استفاده از متر، ابعاد درب ورودی و راهروها را اندازه بگیرید و مطمئن شوید که می توانید با خیال راحت یخچال جدید خود را بدون خط و خش روی کابینت وارد آشپزخانه کنید (مخصوصا اگر می خواهید اندازه یخچال را بخرید). بزرگنمایی).

در قسمت بعدی با بیان مزایا و معایب مدل های مختلف یخچال، راهنمای کاربرد و خرید یخچال فریزر بالا و پایین، یخچال ساید بای ساید، یخچال دو نفره و درب فرنچ را با جزئیات بیشتر به شما معرفی می کنیم. .

چه مدل یخچالی نیاز دارید؟
راهنمای خرید فریزر بالا (فریزر در بالای یخچال تعبیه شده است)
راهنمای خرید یخچال

اگر قیمت، کارایی و فضا بزرگترین دغدغه شماست، یک یخچال گران قیمت فقط برای شما مناسب است.

مزایای یخچال فریزر بالا

ارزان ترین نوع یخچال برای خرید
ارزان ترین نوع یخچال برای استفاده
طیف گسترده ای از مارک ها و مدل ها برای انتخاب
معایب یخچال فریزر بالا

اگر شما هم جزو افرادی هستید که زیاد سراغ یخچال می روید باید مرتب خم شده و بایستید تا از مواد غذایی داخل یخچال مخصوصا طبقات پایین استفاده کنید.

  • clubnews clubnews
  • ۰
  • ۰

با پیشرفت تکنولوژی و تغییراتی که در لوازم خانگی امروزی نسبت به گذشته رخ داده است، شاهد اشکال مختلف انواع لوازم خانگی هستیم. اجاق گاز از آن دسته لوازم اولیه ای است که در دنیای امروز نمونه های مدرن آن را می یابیم.

در بازار لوازم خانگی تنوع حتی به صورت اجاق گاز نیز گسترش یافته و از شکل های مستطیلی معمولی آنها را به سمت اشکال هندسی چند ضلعی و حتی گرد و نیم دایره سوق داده است. اجاق های توکار همانطور که از نامشان پیداست در قسمتی از آشپزخانه به صورت میز یا کابینت مخصوص نصب می شوند و حذف نمی شوند.

 

 


تعداد شعله های گاز توکار از یک شعله شروع می شود و به 6 شعله می رسد. اکثر فرهای توکار گازسوز هستند اما چندین برند داخلی و خارجی وجود دارند که فرهای برقی با صفحه نمایش لمسی شیک و زیبا تولید می کنند. رونق این گازها دو دلیل دارد. یکی کمبود جا و فشردگی نسبت به گازهای مبله برای آشپزخانه های کوچک و دیگری شیک و زیبا بودن. راندمان و قدرت این گازها با گازهای مبله بزرگ تفاوتی ندارد و تنها فر ندارند.

پرفروش ترین مدل فر توکار 4 و 5 شعله می باشد. اجاق گازهای خانگی کیفیت بالایی دارند و به راحتی با برندهای خارجی رقابت می کنند. هم از نظر تنوع و کیفیت و هم به دلیل خدمات پس از فروش و خدمات خدماتی قطعات از سازندگان داخلی. سازگاری بیشتر برندهای ایرانی با سیستم گاز شهری می تواند مزیت مهم دیگری باشد. اخوان، استیل البرز، کن، بیمکس، داتیس، تابان، سینگر و اسنوا تنها چند نمونه از برندهای ایرانی تولید کننده گازهای توکار هستند. مارک های دیگر نیز خارجی هستند مانند لتو، سامسونگ، میکس، ولکر، بوش و غیره. محصولات اسپانیا، آلمان، ایتالیا، ترکیه و چین است.

البته، بودجه، فضا و ترجیحات شخصی شما تأثیر قابل توجهی در انتخاب شما خواهد داشت. اما بهتر است کاتالوگ های مربوط به این گونه لوازم را مطالعه کرده و مدل های مختلف اجاق گاز، تجهیزات و فناوری های موجود در ساخت آنها را بررسی و مقایسه کنید.

استیل یا شیشه؟ مشکل این است!

گازهای لایه ای را می توان به دو دسته گازی و الکتریکی تقسیم کرد. تقسیم بندی دیگر بر اساس مواد صفحه گاز است. اجاق های توکار از نظر جنس به دسته های استیل، شیشه ای، سرامیک و ترکیبی از شیشه با مواد دیگر تقسیم می شوند.

 

 


در ضمن گازهای فولادی به دلیل زیبایی و دوام بودن طرفداران بیشتری دارند و می توان با تعویض گیگل سرعت شعله را بدون آسیب رساندن به گاز افزایش داد. (مخصوصاً برای مناطقی که از گاز کپسولی استفاده می کنند یا فشار گاز پایینی دارند.) خود فولادها به دو دسته ساده و آجدار تقسیم می شوند. مدل های ساده ظریف تر و صیقلی تر هستند و به راحتی تمیز می شوند
آنها هستند، اما فرصت خراش دادن آنها نیز عالی است. مدل های آجدار سطح زبرتری دارند که تمیز کردن روغن را سخت می کند و پس از مدتی چرک می میرد و کدر می شود اما در عوض ضد خش است.
مدل های شیشه ای همانطور که از نامشان پیداست بشقاب شیشه ای دارند و زیبایی خاصی به اجاق گاز می دهند. شیشه این مدل ها نشکن است و در برابر حرارت بالا مقاومت می کند. شیشه این اجاق ها را باید بعد از هر بار پخت تمیز کرد تا اثر لکه و چربی مواد غذایی روی آن ها وارد نشود. شیشه های استفاده شده در این مدل ها حتی در هنگام ریختن آب سرد روی اجاق گاز ترک نمی خورد (در این صورت بهتر است مراقب باشید) و به راحتی تمیز می شود. در این دسته از اجاق گازها با توجه به استانداردهای بکار رفته در ساخت شیشه آنها و تحمل محدوده دمایی معین از مشعل (سر شعله) با شعله کنترل شده استفاده می شود و به هیچ وجه امکان تغییر گیگلر در شیشه وجود ندارد. اجاق گاز برای افزایش حجم شعله امکان پذیر است.

  • clubnews clubnews
  • ۰
  • ۰

خرید یکی از بهترین مانیتورهای بازی می تواند یک سرمایه گذاری ایده آل برای ارتقاء تنظیمات بازی شما باشد. یک مانیتور گیمینگ عالی احتمالاً می تواند قدرت سخت افزاری کامپیوتر شما را نشان دهد و با در نظر گرفتن این موضوع، خرید مانیتور گیمینگ خوب قطعا ارزشش را دارد. مانیتور یکی از مهم ترین فاکتورهای بازی است و شما دائماً در حال تماشای آن هستید، بنابراین انتخاب مانیتور مناسب می تواند چالش بزرگی برای هر گیمری باشد.

بهترین مانیتور بازی همچنین باید بتواند مکمل کارت گرافیک شما باشد. به هر حال، اگر یک مانیتور با اندازه متوسط ​​بخرید، کارت گرافیک جدید شما نمی تواند پتانسیل واقعی خود را نشان دهد. بنابراین با قیمت بالایی که بر روی کارت گرافیک خود می گذارید، باید به فکر خرید یک مانیتور مناسب نیز باشید. خرید مانیتور برنامه ای برای بازی های فردای شماست و اگر قصد ارتقای کارت گرافیک خود را دارید باید به فکر خرید مانیتوری با کیفیت 1440p و قابلیت پخش بالاتر باشید. از این نظر خرید مانیتور 1080p دیگر نمی تواند هزینه زیادی داشته باشد.

بهترین مانیتور بازی

بازی‌های 4K در حال تبدیل شدن به واقعیت هستند و اکنون در صنعت بازی‌های ویدیویی قابل دسترس‌تر هستند. سری AMD انویدیا RTX 3080 RX 6000 نرخ فریم بالایی را در این وضوح مطلوب ارائه می دهد. با این حال، پیمودن چنین مسیری می تواند گران باشد و انتخاب گزینه مناسب کار آسانی نخواهد بود. بنابراین اگر می‌خواهید قیمت متعادلی را از این طریق تعیین کنید، ما همچنان مانیتورهای 1440p با فرکانس 144 هرتز را یک هدف معقول برای بازی در نظر می‌گیریم و خرید آن‌ها را توصیه می‌کنیم. این مانیتورها با قیمت مناسب کارایی عالی را برای شما به ارمغان می آورند. اگر واقعاً می خواهید برای بازی در آینده آماده شوید، خواهید دید که 4K در 144 هرتز می تواند در بازار مانیتور عالی به نظر برسد.

عناصر دیگری نیز وجود دارد که باید در نظر گرفته شود. اگر می خواهید نسبت تصویر وسیع تری برای مانیتور خود داشته باشید و در حین بازی زیبایی بصری واقعی را به دست آورید، می توانید کمی بیشتر هزینه کنید و مانیتور بزرگتری تهیه کنید. اگر شما یک گیمر رقابتی هستید که سرعت را به هر چیز دیگری روی مانیتور خود ترجیح می دهید، شاید سوال مهم تری برای شما این باشد که چه نرخ رفرش را باید برای مانیتور خود در نظر بگیرید؟ اگر بتوانید کمی بیشتر برای پنل IPS بپردازید، لذت دو چندان می شود. در غیر این صورت می توانید از فناوری VA راضی باشید.

بهترین مانیتورهای بازی
در زیر می خواهیم چند مانیتور خوب و کاربردی در این زمینه را به شما معرفی کنیم که می توانند گزینه های خوبی در بازار باشند.

لیست کامل مانیتورها:

مانیتور گیمینگ ال جی مدل LG 27GN950-B
مانیتور بازی گیگابایت G27Q
مانیتور Pixio PX277 Prime
مانیتور Acer Predator X38
مانیتور بازی مانیتور قابل حمل ROG STRIX XG17AHPE
مانیتور بازی Alienware 25 AW2521HF
مانیتور ROG Swift PG259QN
مانیتور C27F390 4ms FreeSync Full HD مانیتور منحنی LED
مانیتور بازی 28 اینچی 4K UHD VP28UQG
 

بهترین مانیتور بازی

1. مانیتور گیمینگ ال جی مدل LG 27GN950-B
4K اکنون مقرون به صرفه تر است. برای دستیابی به نرخ فریم مناسب در چنین وضوح بالایی به انرژی زیادی نیاز دارید. اما اگر مانند RTX 3080 جدید می خواهید از کارت گرافیک خود حداکثر بهره را ببرید، این رویا می تواند با چنین مانیتوری محقق شود.

LG UltraGear اولین مانیتور گیمینگ با وضوح 4K و پنل IPS است و می تواند قدرت کارت گرافیک نسل بعدی شما را به درستی نمایش دهد. این مانیتور از فناوری 27 اینچی HDR استفاده می کند و می تواند نرخ تازه سازی 144 هرتز را نمایش دهد. زمان پاسخگویی این مانیتور حدود 1 میلی ثانیه است و مانند یک مانیتور 4K به شما قدرت بی رحمی می دهد. نکته قابل توجه در مورد این مانیتور، فناوری نانو IPS آن است که طیف بسیار گسترده ای از رنگ ها و زاویه دید خوبی را در اختیار شما قرار می دهد.

  • clubnews clubnews
  • ۰
  • ۰

برندهای مختلف اسپیکر با توجه به نیاز اساسی کاربران به داشتن یک اسپیکر با کیفیت صدای عالی، سعی کرده اند این نیاز را به خوبی برطرف کنند و علاوه بر ویژگی های دیگری مانند باتری قوی، ضد آب، حمل آسان و .... یکی از قوی ترین برندهایی که با قدرت پاسخگوی نیاز مشتریان خود می باشد برند هارمن/کاردون است که با کیفیت بالای خود توجه بسیاری از حرفه ای ها را به خود جلب کرده است.

اسپیکر هارمن کاردون یکی از شرکت های تابعه صنایع بین المللی هارمن است. صنایع بین المللی هارمن در استمفورد، ایالات متحده آمریکا مستقر است و یکی از شرکت های تابعه سامسونگ الکترونیکس کره است. برند هارمن کارت، تولید کننده تجهیزات صوتی و تصویری خانگی و خودرو، در سال 1953 توسط سیدنی هارمن و برنارد کاردون تاسیس شد.

هارمن و کاردون با ترکیب تونر و آمپلی فایر توانستند گیرنده ای بسازند که هر فردی از حرفه ای گرفته تا آماتور بتواند از آن استفاده کند. این گیرنده یک راه اندازی موفق بود. سپس شرکت هارمن کاردون که با موفقیت در زمینه تولید سیستم های صوتی فعالیت می کند، موفق به اخذ مجوز ساخت سیستم های خودرویی از شرکت های مطرحی مانند بنز، تویوتا، بی ام و و ... شد که موفقیت بزرگی برای این شرکت بود. برند هارمن کاردون از جدیدترین و بهترین تکنولوژی در محصولات صوتی خود استفاده می کند و به همین دلیل در صنعت موسیقی گام های بلندی برداشته و به برندی معتبر در این صنعت تبدیل شده است.

در این مقاله تصمیم گرفتیم بهترین اسپیکر های هارمن کاردون را به شما معرفی کنیم تا با معرفی آن ها انتخاب این برند را برای شما راحت کنیم. با ما بمان.

اسپیکر بلوتوث 2 Harman Kardon Aura Studio
اسپیکر بلوتوث 2 Harman Kardon Aura Studio

این محصول را در دیجی کالا ببینید

نقاط قوت:

کیفیت بازتولید صدای عالی

کیفیت بیس عالی

وضوح صدا

طراحی شیک و مدرن

نورپردازی زیبا

نقاط ضعف:

گران

کنترل از راه دور وجود ندارد

بدون باتری

Speaker Aura Studio 2 از سری بلندگوهای Aura است که توسط Harman Karden ساخته شده است. این اسپیکر بلوتوثی که نسخه جدیدتر اسپیکر استودیویی Aura است، طراحی شگفت انگیزی دارد و توجه بسیاری از علاقه مندان و فعالان حوزه صدا و تصویر دیجیتال را به خود جلب کرده است. در طراحی این محصول لبه های خمیده و ظاهر جذاب آن باعث شده است که علاوه بر مواجهه با یک اسپیکر باکیفیت، با آثار هنری هارمن کاردون نیز روبرو شویم.

این اسپیکر به دو صورت بی سیم و بی سیم قابل اتصال است و رابط های آن جک 3.5 میلی متری صدا و بلوتوث است. این اسپیکر پورت USB و باتری ندارد.

اسپیکر قدرتمند Aura studio 2 از انواع اسپیکرهای خانگی است که دارای بلندگوهای باکیفیتی است و صدای بیس تقویت شده آن نیز صدایی شفاف و متمایز را در اختیار کاربر قرار می دهد. با توجه به اندازه کوچک این اسپیکر (215 1 215 0 270 میلی متر) می توان گفت که Aura studio 2 صدای بسیار بلندی تولید می کند. آمپلی فایرهای 15 واتی Aura studio 2 توانی معادل 30 وات دارند. علاوه بر این، این محصول مجهز به میکروفون داخلی است که با استفاده از آن می توانید به راحتی تماس های خود را کنترل کنید.

به طور کلی، Aura Studio 2 با یک بلندگوی عالی، کیفیت صدای بسیار خوب و بیس خوب. کاربر می تواند در این اسپیکر به انواع موسیقی با کیفیت بالا گوش دهد.

بخوانید: بهترین اسپیکرهای خودرو در سال 2020

اسپیکر بلوتوث استودیو Harman Kardon Aura
اسپیکر بلوتوث استودیو Harman Kardon Aura

این محصول را در دیجی کالا ببینید

نقاط قوت:

طراحی فوق العاده زیبا

کیفیت صدای بسیار بالا و شفاف

صدای باس بلند

نقاط ضعف:

بدون باتری

کنترل از راه دور وجود ندارد

بدون پورت USB

گران

اسپیکر استودیویی Aura محصولی از نسل اول سری Aura است که یکی از بهترین اسپیکرهای برند Harman Kardon به شمار می رود. این اسپیکر از طریق فناوری بلوتوث به موبایل، لپ تاپ، تبلت و سایر پخش کننده های صوتی متصل می شود. البته این دستگاه به جک 3.5 میلی متری نیز مجهز است که با سیم به پخش کننده صدا متصل می شود. این اسپیکر باتری و پورت USB ندارد.

  • clubnews clubnews
  • ۰
  • ۰

لباس‌ها نوعی لباس مجلسی رسمی و شیک هستند که برای خانم‌های جوان کار سختی است، زیرا از یک طرف می‌خواهید لباس‌های دخترانه و زنانه انتخابی‌تان جذاب و جدید باشد و از طرف دیگر می‌خواهید جذاب باشید. در این مدل لباس راحت باشید و در آن احساس خوبی داشته باشید.

لباس های دخترانه در طرح های مختلف ورزشی و رسمی موجود است. انتخاب طرح های مختلف برای این مدل لباس مجلسی به سلیقه شخصی، فرم اندام و مدل لباس شما بستگی دارد و می توانید از بین این طرح های مختلف لباس انتخاب کنید. آنها جذاب تر از همیشه به نظر می رسند.

کت و شلوار دخترانه سفید و شیک

مدل کت و شلوار دخترانه با جدیدترین طرح های مد سال
در انتخاب مدل کت و شلوار باید به برش، رنگ و طرح کت و شلوار دقت کنید و مدل کت و شلواری را انتخاب کنید که از هر نظر به شما می آید و با پوشیدن آن شما را شیک تر از همیشه نشان می دهد.

در زیر عکس هایی از انواع مدل لباس دخترانه با جدیدترین طرح های مد سال را در اختیار شما دوستان عزیز قرار می دهیم.

مدل لباس دخترانه

مدل کت و شلوار رسمی دخترانه مدرن
برخی از خانم ها دوست دارند در مهمانی ها و مجالس رسمی شرکت کنند، اگر شما هم جزو این دسته از خانم ها هستید، بهتر است مدل کت و شلوار زنانه و دخترانه را برای پوشیدن انتخاب کنید، زیرا این مدل کاملا رسمی است و همچنین ظاهر شیک و جذاب تری دارید. مهمانی های رسمی علاوه بر این، خانم هایی که می خواهند در مهمانی ها پوشیده به نظر برسند باید کت و شلواری را برای پوشیدن انتخاب کنند.
به خاطر داشته باشید که رنگ و طرح کت و شلوار در صورتی که با فرم بدن و سایر ویژگی های ظاهری شما مطابقت داشته باشد، متفاوت به نظر می رسد.
علاوه بر برش و نوع دوخت کت و شلوار، باید در انتخاب رنگ آن دقت کنید و کت و شلواری را برای یک دختر با رنگ مناسب برای پوشیدن انتخاب کنید، رنگ کت و شلوار می تواند در فرم و زیبایی اندام شما تاثیر بگذارد. .

کت و شلوار دخترانه طوسی و شیک

کت و شلوار رسمی شیک و جدید

مدل کت و شلوار دخترانه زیبا و متفاوت

لباس خاص دخترانه

  • clubnews clubnews
  • ۰
  • ۰

بهترین مارک سشوار چرخشی مهم ترین قسمت آرایشگری در منزل این است که می توانید همزمان و به درستی از سشوار و برس مو استفاده کنید و در عین حال مراقب باشید که موهایتان نسوزد. البته با تمرین و تکرار می توانید در این کار باتجربه شوید، اما راه ساده تر، استفاده از سشوار با برس چرخان است. این سشوار دقیقا همان چیزی است که شما نیاز دارید و می توانید در کمترین زمان و به راحتی موهای خود را در خانه حالت دهید.

این سشوارها از ترکیب سشوار و برس گرد ساخته می شوند. به عبارت دیگر، این سشوارها برس های گردی هستند که گرما و هوای گرم تولید می کنند. در واقع هنگام کار با سشوار چرخشی نیازی به استفاده از هر دو دست نیست، بلکه می توانید از دست دیگر برای نگه داشتن و حالت دادن به موهای خود استفاده کنید. جدیدترین تکنولوژی سشوارهای چرخشی برس های سرامیکی و نانوتیتانیومی هستند که برای سلامت مو بسیار مفید بوده و ضرر کمتری دارند.

در اینجا 7 نمونه از سشوارهای محبوب آورده شده است:
سشوار چرخشی بابیلون مدل 2736E
سشوار چرخشی بابیلون مدل 2736E

این محصول را در دیجی کالا ببینید

سشوار چرخشی 2736 E ساخت شرکت Babyliss دارای سری های مختلفی می باشد که هر کدام کاربردهای متفاوتی دارند. برس های گرد 50 میلی متری و 20 میلی متری برای حجم دهی و حالت دهنده مو استفاده می شود. صاف کردن و خشک کردن دندان ها را می توان با سری های دندانه دار و متمرکز استفاده کرد. برس گرد 50 میلی متری و سری دندانه دار از سرامیک ساخته شده است که مقاومت بالایی در برابر حرارت دارد. یکی دیگر از ویژگی های سرامیک توزیع یکنواخت دما در تمام قسمت ها است. SDE2736 وزن زیادی ندارد. بنابراین هنگام حالت دادن به موهای خود نگه داشتن آن بسیار آسان تر است.

فناوری پیشرفته به کار رفته در این محصول تولید یون است. این فناوری به حفظ چربی در داخل تارهای مو کمک می کند و از آسیب مو جلوگیری می کند. مو همچنین سریعتر خشک می شود زیرا میلیون ها یون منفی تولید می کند و مولکول های آب را سریعتر تجزیه می کند. در عین حال جذب این یون ها باعث افزایش نرمی و لطافت تارهای مو می شود. اتصال سیم ها به صورت چرخشی است که به حرکت راحت تر سشوار کمک می کند. با استفاده از تنظیمات مختلف دما و سرعت، می توان موهای خشک و مرطوب را راحت تر صاف یا حالت داد و با کمک باد سرد وضعیت موها را تثبیت کرد.

بخوانید: 8 برس حرارتی برای صاف کردن مو

سشوار چرخشی پرنسلی مدل PR306AT
سشوار چرخشی پرنسلی مدل PR306AT

این محصول را در دیجی کالا ببینید

نرم کننده PR306AT ساخت شرکت پرنسلی دارای دو سری مختلف برای حالت دادن به مو می باشد. یکی از این سری ها 35 میلی متر و دیگری 50 میلی متر است و برای ایجاد شیارهای بزرگ و کوچک استفاده می شود. برای حالت دادن به مو باید یکی از سری ها را روی دستگاه قرار داد تا مزه دار شود، موها دور آن پیچیده شود و سپس دکمه ای روی دستگاه فشار داده شود تا روشن شود.

با آزاد شدن هوای گرم، موها به تدریج حالت دهند. بر روی بدنه دستگاه علاوه بر دکمه خاموش/روشن، دکمه ای برای حرکت متوالی دستگاه نیز تعبیه شده است. با فشردن دکمه ولوم سری در دو جهت حرکت می کند و با کمک این عملکرد می توان موها را در دو جهت حالت داد. عناصر این سشوار که مو با آن در تماس است سرامیک است. اما باید گفت که کاشی و سرامیک به دلیل عدم انتقال الکتریسیته و مقاوم بودن در برابر حرارت، برای سلامت مو مناسب تر است، بنابراین سرعت انتقال برق به مو و خطر استفاده از آن در هنگام استفاده از سشوار کاهش می یابد. لیوان های سرامیکی به دلیل مقاومت در برابر حرارت دیرتر فرسوده می شوند و در نتیجه عمر طولانی تری دارند.

بخوانید: 9 سشوار حرفه ای برای استفاده در سالن های زیبایی

سشوار چرخشی Honey Hair مدل BY805
سشوار چرخشی Honey Hair مدل BY805

این محصول را در دیجی کالا ببینید

سشوار چرخشی Honey Hair مدل BY-805 Honey Hair Rotating Hot Air Styler Art NO: BY-805 دارای موتور 1000 وات با ولتاژ 220-240 ولت و برس گرد 40 میلی متری برای حجم دهی و حالت دهنده مو استفاده می شود. برس گرد 40 میلی متری از سرامیک ساخته شده است که مقاومت بالایی در برابر حرارت دارد. یکی دیگر از ویژگی های سرامیک توزیع یکنواخت دما در تمام قسمت ها است. سشوار چرخشی Honey Hair Model BY-805; بنابراین هنگام حالت دادن به موهای خود نگه داشتن آن بسیار آسان تر است.

با استفاده از تنظیمات مختلف دما و سرعت، می توان موهای خشک و مرطوب را راحت تر صاف یا حالت داد و با کمک باد سرد وضعیت موها را تثبیت کرد. از آنجایی که حالت مو در زمان گرما ثابت نمی ماند، باید اجازه داد موها خنک شوند و سپس از برس جدا شوند.اما راه ساده تر، استفاده از دکمه هوای سرد روی سشوار است که به سرعت حالت را اصلاح می کند. از مو. . سیم برق هنگام اتصال به بدنه می چرخد ​​که استفاده از سشوار را تسهیل می کند. این قسمت دارای یک حلقه پلاستیکی برای آویزان کردن سشوار می باشد.

  • clubnews clubnews
  • ۰
  • ۰

غذاهای سرخ شده در سراسر جهان بسیار محبوب هستند. سرخ کن بدون روغن آیا به سیب زمینی سرخ کرده معتاد نیستید؟! با این حال باید بدانید که سرخ کردنی های خوشمزه دشمن سلامتی هستند و مصرف مکرر آنها ذائقه روحی نیست. اما تولیدکنندگان لوازم خانگی از غذاهای سالم غافل نشده اند و سرخ کن های بدون روغن را برای آنها روانه بازار کرده اند. سرخ کن بدون روغن اختراع جالبی است که می تواند تشنگی غذاهای سرخ شده را با ضرر کمتری برای سلامتی برطرف کند.

غذا در سرخ کن ها به اندازه سرخ کن های معمولی در روغن سرخ نمی شود، اما شکل حاصل تقریباً شبیه آب است. سرخ کن های معمولی و سرخ کن های بدون روغن، آب سطحی غذا را از بین می برند و باعث واکنش میلارد می شوند. یعنی سطح بیرونی غذا در اثر تجزیه پروتئین ها و قندها ترد و ترد می شود در حالی که نرمی و لطافت بافت داخلی باقی می ماند. علاوه بر این شباهت، سرخ کن های معمولی و بدون روغن عملکرد متفاوتی دارند که در ادامه به توضیح آن ها می پردازیم.

فرق سرخ کن بدون روغن با سرخ کن معمولی چیست؟
برای درک بهتر تفاوت بین سرخ کن بدون روغن و سرخ کن معمولی، بیایید نگاهی دقیق تر به نحوه کار این دو بیندازیم:

سرخ کن معمولی
سرخ کن های معمولی چربی بالایی دارند. در این سرخ کن ها باید غذا را در روغن غوطه ور کنید تا سطح آن پوسته طلایی و خشکی پیدا کند. این پوسته ترد اجازه نمی دهد روغن روغن را اشباع کند. در عین حال حرارت کره باعث می شود داخل غذا نرم شود. همه اینها غذا را خوشمزه تر می کند، اما حیف است که برای سلامتی مضر هستند!

این سرخ کن ها دارای سبد سوراخ دار هستند و بسته به ظرفیت آنها بیش از یک فنجان روغن برش می دهند. می توانید از روغن های سرخ کردنی قابل استفاده مجدد استفاده کنید. برخی از سرخ کن های معمولی دارای فیلترهایی هستند که باعث افزایش طول عمر روغن و کاهش بوی غذا می شود.

پرفروش ترین سرخ کن های معمولی + لیست قیمت را مشاهده کنید
روش سرخ کردن بدون روغن
سرخ کن بدون روغن هیچ تفاوتی با اجاق های همرفتی ندارد. این سرخ کن ها از جریان همرفتی برای انتقال حرارت به غذا استفاده می کنند. علاوه بر این، آنها مجهز به یک عنصر گرمایش قدرتمند هستند که هوای داخل آنها را به شدت گرم می کند. این سرخ کن ها همچنین از یک فن برای بهبود گردش هوا استفاده می کنند که به انتقال بهتر گرما به غذا و کاهش زمان پخت کمک می کند. به عبارت دیگر غذا را به جای روغن زیاد با هوای گرم سرخ می کنند. به همین دلیل این سرخ کن ها به سرخ کن های هوا نیز معروف هستند.

سبد این سرخ کن ها مانند سرخ کن های معمولی سوراخ شده تا هوا وارد و خارج شود. سرخ کن های بدون روغن همانطور که از نامشان پیداست به روغن زیادی نیاز ندارند و فقط به یک قاشق غذاخوری روغن یا کمتر نیاز دارند. تنها نکته این است که غذا باید در حین پخت خورده شود تا حرارت به طور یکنواخت به غذا برسد و به خوبی ترد شود.

حالا که کمی از نحوه عملکرد این دو مطلع شدید، اجازه دهید علاوه بر مصرف روغن کمتر، سایر فواید سرخ کردن بدون روغن را نیز بررسی کنیم.

پرفروش ترین سرخ کن های بدون روغن را پیدا کنید
سرخ کن بدون روغن چه مزایایی دارد؟
مزایای سرخ کن بدون روغن

از جمله مزایای سرخ کن های بدون روغن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

چند وظیفه ای
سرخ کن های بدون روغن، برخلاف سرخ کن های معمولی، کارآمدتر هستند و می توانند برای مقاصدی غیر از سرخ کردن استفاده شوند:

غذای باقیمانده را گرم کنید
پخت غذای منجمد آماده طبخ است
گوشت و سبزیجات را کباب یا کباب کنید
مافین، بیسکویت، بیسکویت و کیک کوچک بپزید
بو دادن آجیل
با یک سرخ کن بزرگ بدون روغن، می توانید مرغ را به درستی کباب کنید (البته مرغ فشرده است) و حتی پیتزا (معمولا پیتزا سایز 18 یا کوچکتر) بپزید. این سرخ کن ها به همراه لوازم جانبی در برخی مدل ها مانند سیخ باربیکیو و قالب کمربندی نیز موجود هستند. از سیخ کباب برای کباب کردن طبیعی استفاده می شود و از قالب های کمربندی برای تهیه دسرهایی مانند چیزکیک یا تیرامیسو استفاده می شود.

  • clubnews clubnews
  • ۰
  • ۰

بلندگوها آنقدر متنوع هستند که انتخاب بین آنها می تواند بسیار دشوار باشد. در این مقاله سعی داریم با نگاهی به مشخصات یک اسپیکر خوب و انواع معمول اسپیکرها به شما در انتخاب محصول مناسب کمک کنیم. در اینجا نکاتی وجود دارد که به شما کمک می کند از بلندگوی بلوتوث خود حداکثر استفاده را ببرید.

گوینده

قبل از هر چیز باید اصول اولیه ای را بدانیم که سخنرانان بر اساس آنها ارزیابی می شوند. این ویژگی ها صرف نظر از نوع و مدل اسپیکر مهم هستند و بهتر است معنی هر کدام را بدانید: راهنمای خرید اسپیکر خانگی پاسخ فرکانسی: پاسخ فرکانسی یک بلندگوی دیجیتالی است که بر حسب هرتز اندازه گیری می شود و نشان دهنده محدوده صداهایی است که می تواند تولید کند. عدد اول کمترین صدایی را که بلندگو می تواند تولید کند و عمق بیس را نشان می دهد. عدد دوم کمترین صدای قابل تولید و بالاترین محدوده فرکانس است. هرچه تفاوت بین این دو عدد بیشتر باشد، موسیقی را با جزئیات بیشتری خواهید شنید.
حساسیت: حساسیت اسپیکر در واقع به شما می گوید که چقدر در تبدیل قدرت به صدا موثر است. هرچه حساسیت بالاتر باشد، بلندگو بلندتر از قدرت مشخص شده تولید می کند. ما حساسیت را بر حسب دسی بل نشان می دهیم. جالب است بدانید که یک تغییر بسیار کوچک در حساسیت می تواند تفاوت زیادی در آنچه می شنوید ایجاد کند. به عنوان مثال، اگر حساسیت بلندگو فقط 3 دسی بل بیشتر باشد، برای تولید همان ولوم به نصف توان حالت اولیه نیاز داریم.
امپدانس: این مقدار بر حسب اهم بیان می شود و نشان دهنده مقاومت الکتریکی بلندگو است. هرچه مقاومت کمتر باشد، انتقال سیگنال ها آسان تر و حجم صدا بهتر است. البته امپدانس بلندگوها اصلا عدد ثابتی نیست و تغییراتی دارد اما به صورت میانگین و مقدار کل بیان می شود. البته، شما همچنین باید مطمئن شوید که امپدانس بلندگو با پخش کننده شما سازگار است.
قدرت اسپیکر: این عدد به شما نشان می دهد که اسپیکر چقدر می تواند بدون آسیب دیدن دریافت کند. البته ورودی بالاتر معمولاً به اسپیکر آسیب نمی زند و مشکلی ایجاد نمی کند، اما قدرت های کمتری وجود دارد که می تواند مشکل ایجاد کند. این مقدار بر حسب وات اندازه گیری می شود و قدرت بالقوه بالاتر بلندگو نوید قدرت بهتر و صدای بهتر را می دهد، مشروط بر اینکه سایر پارامترها به خوبی رعایت شوند.
شما چه مدل بلندگوهایی را می پسندید؟
خرید نوار دست ساز

برای انتخاب بهترین مدل و برند بلندگو ابتدا به نیازها و کاربردهای خود فکر کنید. آیا می خواهید یک سینمای خانگی حرفه ای بسازید؟ به دنبال یک بلندگوی کوچک برای استفاده در کلاس هستید؟ یا برای گوش دادن به آهنگی که بتوانید آن را تنظیم کنید و در روز کاری خود از آن لذت ببرید به یک بلندگوی ساده نیاز دارید؟ یک اسپیکر خوب «برای شما» چه مشخصاتی دارد؟

راهنمای خرید نوار و اسپیکر خانگی
هیچ چیز به اندازه یک سیستم صوتی خوب نمی تواند کیفیت سرگرمی های خانگی را بهبود بخشد. با ارتقاء بلندگو و سیستم صوتی می توانید فیلم هایی با کیفیت عالی را با کیفیت بالاتر تماشا، پخش و تماشا کنید. علاوه بر این، یک اسپیکر خوب نیز بر کیفیت تلویزیون منزل شما تأثیر می گذارد و باعث می شود از آن لذت بیشتری ببرید.

جایی که بلندگو یا بلندگوها را قرار می دهید می تواند تأثیر زیادی بر آنچه می شنوید داشته باشد. ذکر این نکته ضروری است که بلندگوها قادرند فرکانس های بالا را مستقیماً و به جلو هدایت کنند، اما فرکانس های متوسط ​​و به خصوص فرکانس های پایین معمولاً در همه جهات منتقل می شوند. اگر بلندگو را در کنار دیوار یا گوشه ای قرار دهید، فرکانس های پایین تر منعکس می شود و صدا تا حدی افزایش می یابد که ممکن است برای برخی راضی کننده باشد، اما کیفیت صدا نیز اندکی کاهش می یابد. نکته دیگر این است که بلندگو را روی یک سطح سخت قرار دهید، در غیر این صورت لرزش در هنگام پخش موسیقی می تواند آزار دهنده باشد.

  • clubnews clubnews