سبک زندگی

سبک زندگی مدرن

سبک زندگی

سبک زندگی مدرن

۲۶ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

خرید هاست برای بار آخر
از همین امروز کوچ بین هاستینگ های مختلف را به پایان برسانید، ایران سرور نقطه پایانی کوچ شما برای خرید هاست است. بیش از 100 هزار مشتری همواره به خدمات میزبانی وب ایران سرور اعتماد کرده اند و از سرویس های ایران سرور استفاده می کنند؛ شما هم می توانید عضوی از خانواده بزرگ ایران سرور باشید. وردپرس،جوملا، پرستاشاپ و یا اپن کارت، این CMS ها ما را نمی ترساند و ما توانسته ایم تمام سیستم های مدیریت محتوا را برای شما آماده کنیم.

امنیت سایت شما برای ما در راس توجه است
یک دستمان دانش متخصصین امنیت ایران سرور و در دست دیگرمان، بهره گیری از لایه امنیتی F-Secure می باشد که توانسته ایم با کمک این دو دست پر توان امنیت را به بالاترین سطح برسانیم.

در سرعت و آپتایم هاست، از رقبایتان سبقت بگیرید
نگران جریمه شدن نباشید، سرعت در فضای مجازی حرف اول را میزند، با استفاده از تنظیمات حرفه ای روی سرور های ابری و پرسرعت ایران سرور، تمام جاده از آن شماست.

همواره دلتنگ صدای شیرین شما هستیم
پشتیبانی سرور و فضای میزبانی، یکی از مواردی می باشد که هر شرکت هاستینگی باید به آن به عنوان ستون های بنیادی خودش نگاه کند، در ایران سرور ما با بهره گیری سه شیفت پشتیبانی، به صورت 24 ساعته آماده برطرف سازی مشکلات و دغدغه های وب سایت و سرویس شما هستیم.

کنترل پنل مدیریتی
فرقی نمی کند رابط کاربری دایرکت ادمین Directadmin را دوست داشته باشید یا سی پنل Cpanel ، هر کدام را که دوست داشته باشید می توانید انتخاب کنید و در سرویس هاست خود فعال کنید.
برای شروع یک تجربه میزبانی وب حرفه ای و خرید هاست قدرتمند آماده هستید؟

  • clubnews clubnews
  • ۰
  • ۰

کدام مدل پرینتر خانگی مناسب است؟ اگر شما هم به دنبال خرید پرینتر خانگی هستید ولی نمی دانید کدام مدل رو انتخاب کنید این مقاله برای شماست.

ما در این مقاله قصد داریم لیستی از بهترین پرینترهای خانگی را به همراه لینک خرید آنلاین هر یک به شما معرفی کنیم. اگر در تصمیم خود جدی هستید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

فهرست مقاله    
پرینتر خانگی
چاپگر دستگاهی است که متن یا تصاویر ایجاد شده توسط رایانه را روی کاغذ چاپ می کند. چاپگرهای خانگی به ما کمک می کنند تا در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنیم زیرا دیگر مجبور نیستیم زمان خود را برای سفر به کافه ها و خدمات کامپیوتری صرف کنیم.

از طرف دیگر ، اگر چاپگر خانگی شما مناسب نباشد ، می تواند شما را از داشتن چاپگر خسته کند.

بنابراین ، اگر با سوالاتی مثل ، بهترین چاپگرهای خانگی کدام هستند؟ چاپگر لیزری بهتر است یا جوهر افشان؟ آیا باید چاپگر سیاه سفید بخرم یا رنگی بخرم؟ تک کاره یا چندکاره ؟ در این بخش به شما کمک می کنیم بهترین چاپگرهای خانگی را بشناسید.

مقاله پیشنهادی برای مطالعه: خرید تلفن بی سیم پاناسونیک [۲۰+ مدل پرفروش بازار]

پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro MFP M428dw

راهنمای خرید پرینترهای خانگی
ممکن است فکر کنید که چاپگرها جزو تجهیزاتی هستند که فقط در دفاتر و سازمانها استفاده می شوند. اما خوب است بدانید که امروزه بسیاری از مردم از پرینترهای خانگی برای انجام کارهای مختلف استفاده می کنند.

هنگام خرید چاپگر خانگی عوامل متعددی را باید در نظر داشت. اگر می خواهید بدانید بهترین چاپگرهای خانگی کدامند ، با ما همراه باشید.

انواع پرینتر خانگی از نظر رنگ
پرینتر تک رنگ (سیاه و سفید)
این نوع چاپگرها فقط سیاه هستند و برای چاپ عکس مناسب نیستند. چاپگرهای تک رنگ معمولاً برای چاپ اسناد ، مقالات و نمودارها استفاده می شوند.

چاپگر رنگی
این نوع چاپگرها رنگ بیشتری نسبت به چاپگرهای سیاه و سفید دارند و همچنین برای چاپ عکس در هر اندازه مناسب هستند. چاپگرهای رنگی به اندازه چاپگرهای تک رنگ کارآمد هستند.

پرینتر تصعید رنگ
اگر به عکاسی علاقه دارید و می خواهید یک چاپگر برای چاپ تصاویر خود داشته باشید ، بهترین گزینه چاپگر خانگی که می توانید دریافت کنید ، چاپگر تصعید رنگی است. این چاپگرها از جوهر و کاغذ مخصوص استفاده می کنند.

این نوع چاپگرها برای چاپ تصاویر بسیار مناسب هستند و نیازی به مراجعه به عکاسی ها ندارید. در واقع با استفاده از این چاپگرها می توانید به راحتی عکس های دوربین دیجیتال خود را در خانه چاپ کنید.

انواع پرینتر خانگی از نظر تکنولوژی چاپ
پرینتر لیزری

چاپگرهای لیزری یک نوع رایج از چاپگرها هستند که متن و گرافیک را با سرعت و کیفیت بالا روی کاغذ چاپ می کنند. چاپگرهای لیزری مانند دستگاه های کپی دیجیتال و چاپگرهای چند منظوره از سیستم اولتراسونیک استفاده می کنند.

چاپگر جوهر افشان

چاپگرهای جوهر افشان رایج ترین نوع چاپگر خانگی هستند. چاپگرهای جوهر افشان با پاشیدن قطرات کوچک جوهر بر روی کاغذ تصویر را چاپ می کنند. به مخزن جوهر آن نیز کارتریج می‌گویند

اگر می خواهید چاپگر خانگی داشته باشید و مایل به استفاده مداوم از آن نباشید ، چاپگرهای لیزری مناسب شما خواهند بود. اما اگر طراح گرافیک و عکاس هستید و همچنین به دنبال بهترین چاپگر خانگی برای چاپ عکس هستید ، بهتر است از چاپگرهای جوهر افشان آنها استفاده کنید.

پرینتر چندکاره لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro MFP M26a

پرینتر خانگی چند کاره

اگر علاوه بر چاپ به امکانات بیشتری نیاز دارید ، می توانید از چاپگرهای چند کاره یا دستگاه های All In One استفاده کنید. این نوع چاپگرها قابلیت های دیگری مانند ارسال و دریافت فکس ، اسکن و کپی اسناد و تصاویر را دارند.

بنابراین ، اگر به دستگاه های دیگر مانند چاپ ، فکس یا کپی نیاز دارید ، می توانید یک چاپگر چندکاره انتخاب کنید. چاپگر خانگی چند کاره علاوه بر اشغال فضای کم ، مقرون به صرفه است.

مقاله پیشنهادی برای مطالعه: بهترین سه پایه موبایل [۱۵+ مدل حرفه ای]

تفاوت چاپگرهای جوهرافشان و لیزری

اگر قصد خرید چاپگر خانگی را دارید ، احتمالاً در دوراهی بین چاپگرهای لیزری و جوهر افشان قرار گرفته اید. همچنین بهتر است با این نکات آشنا باشید تا بتوانید چاپگر لازم را انتخاب و خریداری کنید. تفاوت چاپگرهای جوهر افشان و لیزری شامل موارد زیر است:

پرینترهای جوهرافشان برای چاپ عکس‌های براق و نمودارهای رنگی بسیار مناسب هستند. این نوع پرینترها در چاپ اسناد متنی ضعیف‌تر از نوع لیزری هستند.
پرینترهای لیزری نوشته‌ها را با سرعت بیشتری چاپ می‌کنند. درصورتی‌که می‌خواهید از پرینتر برای چاپ اسناد متنی استفاده کنید پرینترهای لیزری تک‌رنگ را انتخاب کنید. این پرینترها با کیفیت بالایی نوشته‌ها را چاپ می‌کنند.
پرینترهای لیزری رنگی، گزینه مناسبی جهت چاپ تصاویر و اسناد رنگی هستند. البته هزینه این پرینترها بسیار بالا بوده و معمولاً در خانه مورداستفاده قرار نمی‌گیرند.
نکات مهم قبل از خرید پرینتر خانگی 
دوام چاپگر

چاپگرهای خانگی را می توان با قیمت کمتری نسبت به چاپگرهای اداری خریداری کرد. چاپگرهای ارزان قیمت در مقایسه با چاپگرهای اداری بی دلیل نیستند.

چاپگرهای خانگی دوام کمتری دارند و فشار زیادی را تحمل نمی کنند. در واقع چرخه عمر چاپگرهای خانگی حدود ۷۵۰ برگ است که تفاوت زیادی با عمر مفید چاپگرهای اداری دارد.

بنابراین باید از چاپگر خود به درستی استفاده کنید. بهترین چاپگر خانگی چاپگری است که مدت زمان زیادی کار می کند و نیازی به تعویض و تعمیر ندارد.

هزینه های مصرفی

هزینه مواد مصرفی یکی دیگر از عواملی است که هنگام خرید چاپگر خانگی باید به آن توجه داشته باشید. ممکن است بخواهید یک چاپگر جوهر افشان با قیمت مناسب خریداری کنید ، هزینه تعویض کارتریج کمتر از خرید چاپگر جدید نیست. بنابراین ، بهتر است قبل از انتخاب چاپگر ، قیمت آن را بدانید.

ارتباط شبکه

اگر می خواهید یک چاپگر را بین چندین رایانه به اشتراک بگذارید ، باید اتصال به یک شبکه چاپگر خانگی را در نظر بگیرید. بسیاری از چاپگرها دارای پورت اترنت هستند یا مجهز به Wi-Fi هستند. از این چاپگرها می توان به راحتی بین چندین کامپیوتر استفاده کرد.

اسلات حافظه، بلوتوث و PictBridge

اگر از پرینتر برای چاپ تصاویر استفاده می‌کنید، بهتر است به سراغ پرینتری با اسلات حافظه، بلوتوث یا «PictBridge» بروید. درواقع بسیار مهم است که پرینتر موردنظر بتواند عکس را مستقیماً از طریق دوربین چاپ کند. شما با استفاده از این سه قابلیت، جهت چاپ تصاویر نیازی به انتقال آن‌ها از دوربین به کامپیوتر ندارید.

اگر پرینتر شما دارای اسلات حافظه باشد، می‌توانید با قرار دادن حافظه دوربین در آن تصاویر را چاپ کنید. همچنین در صورت مجهز بودن پرینتر و دوربین شما به بلوتوث به‌سادگی می‌توانید از عکس‌ها پرینت بگیرید. با استفاده از قابلیت PictBridge نیز می‌توان دوربین را از طریق پورت USB به پرینتر متصل کرد.

مقاله پیشنهادی برای مطالعه: بهترین پاور بانک ۲۰۲۱ کدامند؟ [راهنمای جامع خرید]

کیفیت پرینتر خانگی

پیش از تهیه یک پرینتر، باید به سرعت چاپ، کیفیت رنگ و وضوح چاپ توجه کنید. علاوه بر این، توانایی چاپ بر روی کاغذ A3 برای یک پرینتر خانگی چندان ضروری به نظر نمی‌رسد.

بهترین پرینتر خانگی چی بخرم؟
همانطور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم در ادامه قصد داریم لیستی از بهترین پرینتر های خانگی را به همراه لینک خرید و مشخصات معرفی کنیم. شما نیز می توانید با توجه به نیاز خود  و بررسی مشخصات بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

بهترین مدل های پرینتر خانگی در سال ۲۰۲۱
 

پرینتر لیزری اچ پی مدل Laser 107a

پرینتر لیزری اچ پی مدل Laser 107a

این پرینتر جهت کار با کامپیوترهای فقط با سیستم عامل ویندوز ۷ و یا نسخه های جدیدتر سازگار است و با سیستم عاملهای غیر از ویندوز ذکر شده کار نمیکند ، هنگام سفارش دقت لازم را جهت سازگاری این دستگاه با سیستم عامل کامپیوتر مورد نظرتان بفرمایید.

مشخصات کلی

ابعاد
۳۳۱x215x178 میلی‌متر
وزن
۴٫۱۸ کیلوگرم
تکنولوژی چاپ
چاپ لیزری 
کاربری
تک کاره
سایز چاپ
A4
کاغذ
سایز کاغذ قابل استفاده
A4; A5; A5 ; B5 ; Oficio; Envelope
وزن کاغذ قابل استفاده
سینی ورودی : ۶۰ تا ۱۶۳ کرم بر متر مربع
ظرفیت سینی کاغذ
سینی ورودی : ۱۵۰ برگ ، خروجی : ۱۰۰ برگ
قابلیت تغذیه خودکار ADF
خیر
چاپ

نوع چاپ
تک رنگ
سرعت چاپ سیاه و سفید
۲۰ برگ در دقیقه
رزولوشن چاپ(dpi)
تا ۱۲۰۰×۱۲۰۰ dpi
حافظه پرینتر
۶۴ مگابایت
پردازنده
۴۰۰ MHz
توان کار ماهانه
توصیه شده ۱۰۰ تا ۱۵۰۰ برگ
قابلیت چاپ دو رو
خیر
چاپ بدون حاشیه
خیر
اسکن

اسکنر
ندارد
کپی

کپی
ندارد
فکس

فکس
ندارد
سایر مشخصات

نوع کارتریج یا تونر
لیزری HP 107A
کارکرد کارتریج مشکی
استارتر ۵۰۰ برگ
معمولی ۱۰۰۰ برگ
صفحه نمایش LCD
خیر
نوع پورت ارتباط به کامپیوتر
پورت USB 2.0
چاپ مستقیم PictBridge
خیر
شبکه بی سیم Wi-Fi
 

  • clubnews clubnews
  • ۰
  • ۰

انتخاب دامنه مناسب و هاستینگ اولین گام مهم در شروع یک تجارت اینترنتی است
به احتمال زیاد وقتی شما در حال خواندن این مقاله هستید ، در حال راه اندازی یک وب سایت و تجارت اینترنتی برای درآمدزایی از فضای اینترنت هستید ، بگذارید به شما بگویم انتخاب نام دامنه مناسب و خرید بهترین هاست مهمترین مرحله برای شروع استی می خواهم بگویم خرید بهترین هاست حتی از انتخاب نام دامنه از اهمیت بیشتری برخوردار است و برای سایت شما بسیار حیاتی است و اگر در انتخاب هاست اشتباه کرده و یک هاست ضعیف را اشتباه بگیرید ، با مشکلات جدی روبرو خواهید شد.

 

پیامدهای انتخاب اشتباه در هاستینگ
شما باید بدانید که یک میزبان خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد تا در انتخاب بهترین شرکت میزبان دچار سردرگمی نشوید. آگاه باشید که اگر هنگام انتخاب میزبان اشتباه کنید ، احتمال اینکه سایت در هر زمان غیرقابل دسترسی باشد ، تمام یا بخشی از اطلاعات حذف می شود ، سایت هک می شود ، سایت به دلایل مختلف بالا نمی رود و مشکل دیگری که شما وجود دارد.

از طرف دیگر ، اگر بتوانید یک شرکت میزبان معتبر داشته باشید و بهترین هاستینگ را برای میزبانی سایت خود خریداری کنید ، سرعت پیشرفت کار شما از ابتدا کاملاً قابل توجه خواهد بود و به زودی بر رقبای خود پیشی خواهید گرفت و کاربران بیشتری جذب سایت شما می شوند. میزبانی خوب باعث افزایش سرعت سایت شما خواهد شد و تأثیر زیادی در بهبود سئو شما خواهد داشت.

 

نکاتی در مورد انتخاب بهترین شرکت هاست برای خرید بهترین هاستینگ
برای انتخاب بهترین شرکت میزبان و خرید بهترین هاستینگ ، باید چند نکته را در نظر داشته باشید ، میزبانی سایت شما باید توسط شرکت های معتبر میزبان ارائه شود و سایت میزبان باید از پایداری بالا ، سرعت بارگیری خوب ، کیفیت عالی و امنیت بالا برخورد دار باشد.

 

قیمت بسیار پایین = کیفیت بسیار پایین
من می خواهم به این نکته اشاره کنم که به دلیل کمترین هزینه نباید به سراغ شرکت های میزبان غیر قابل اعتماد بروید ، اگر شغلی که می خواهید شروع کنید برای شما با ارزش است ، برای کمی هزینه بیشتر ، سایت ارزشمند شما نباید دست هر شرکت هاستینگ غیر قابل اعتماد بیفتد.

 

میزبان خوب چه امکانات و قابلیت هایی باید داشته باشد؟
برای انتخاب یک شرکت میزبان برتر و خرید بهترین هاست ، ابتدا باید با ویژگی ها و امکانات یک هاست خوب آشنا باشید و بدانید که از یک شرکت میزبان برتر چه انتظاری دارید. در اینجا 14 ویژگی مهم یک هاست برتر و خوب ارائه شده است. موارد ضروری را ذکر کرده ایم:

فضای میزبانی مناسب
پهنای باند خوب
پنل مدیریت موثر
مدت زمان طولانی یا در دسترس بودن میزبان ها
امکان اضافه کردن دامنه
امکان پارک دامنه
دامنه فرعی
از منابع سیستم استفاده کنید
پشتیبانی از گواهینامه امنیتی SSL
پشتیبانی از بسیاری از بانکهای اطلاعاتی
بکاپ مناسب
امنیت بالا سرور
ساپورت 7 روز در هفته و شبانه روزی
زبان برنامه نویسی مناسب و سیستم مدیریت محتوا
در ادامه ما به بررسی هر یک از این گزینه ها برای انتخاب “بهترین شرکت های ارائه دهنده هاست” خواهیم پرداخت.

 

فضای میزبانی مناسب
فضای میزبان دقیقا برابر با فضای هارد دیسک رایانه شما است ، هرچه فضای بیشتری در اختیار شما باشد ، می توانید فایلهای مورد نیاز سایت خود را راحت تر آپلود و استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که قبل از انتخاب بین پلن های مختلف ، فضای میزبان را باید بررسی کنید که چه مقدار فضای میزبانی نیاز دارید تا سایت خود را راه اندازی کنید تا بعد از خریدپلن انخاب شده مشکلی نداشته باشید و بعد از مدت کوتاهی مجبور به تغییر اطلاعات میزبانی نباشید.
بدانید که فضای میزبانی بیشتر برابر با هزینه های بیشتری است ، که نشان دهنده اهمیت بررسی فضای میزبانی قبل از خرید هاست است.

 

پهنای باند مناسب برای انتخاب بهترین شرکت هاست
پهنای باند میزبان یکی از مهمترین نکات برای تهیه هاست است که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید. داشتن پهنای باند مناسب ، از ابتدا تجربه کاربری سایت شما را بهبود می بخشد ، زیرا کاربران سایت شما می توانند به راحتی به آن و محتوای آن دسترسی داشته و از مطالب آن به سرعت بهره ببرند.
پهنای باند در واقع میزان ترافیکی است که سایت شما از آن استفاده می کند ، که از نظر گیگابایت محاسبه می شود انتخاب نامناسب پهنای باند باعث از دست رفتن کاربران سایت خواهد شد و اگر سایتی با ترافیک بالا دارید از پهنای باند مناسب و حرفه ای استفاده کنید.
 

پنل مدیریت موثر
یکی از ویژگی های مهم هر شرکت میزبان برتر ، استفاده از پنل های مدیریت خوب برای هاستینگ آنها است. در ایران ، CPanel و Direct Admin محبوب ترین پنل هاستینگ هستند که. پنل مدیریتی محبوب پنل C معمولاً به دلیل سهولت در استفاده ، امکانات بیشتر و ویژگی های بهتر محبوبیت بیشتری دارد.برای سایت هایی که مبتنی بر ویندوز هستند و به زبان برنامه نویسی Asp.net رمزگذاری شده اند ، پنلی به نام Plesk وجود دارد که توصیه می شود برای سایت های این مدل از پانل Plesk استفاده کنید.
 

مشاهده مقاله  10 تا از بهترین افزونه های vscode
مدت طولانی در دسترس بودن میزبان ها، برای انتخاب بهترین هاست
آپ تایم نیز یکی از مهمترین موارد برای انتخاب یک شرکت میزبان برتر است که علاوه بر صدمه زدن به کاربران سایت ، برای موتورهای جستجوگر مانند گوگل نیز مهم است که سایت همیشه در دسترس باشد.

این امکان وجود ندارد که سایت شما در زمان های مختلف روز به دلایل مختلف فعالیت کند و این باعث آسیب های زیادی به سایت شما می شود.

معمولاً شرکت های میزبان مختلف در ایران ادعای در دسترس بودن 99.99٪ را دارند که خیلی صحیح نیست و شما باید حتماً یک یا دو ماه پس از راه اندازی سایت میزبانی خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که سایت شما همیشه در دسترس است.

امکان اضافه کردن دامنه
اگر می خواهید بیش از یک سایت در هاست خود راه اندازی کنید ، میزبان شما باید از توانایی اضافه کردن آن دامنه (دامنه افزودنی) پشتیبانی کند. معمولاً تعداد دامنه هایی که می توانید به هاست اضافه کنید در پانل های خرید میزبانی ثبت می شود.

به خاطر داشته باشید که با توجه به تجربه برخی از دوستان شرکت های میزبان ، که ادعا می کنند، می توانید دامنه نامحدودی به آن اضافه کنید و سایت های مختلف را روی یک هاست تنظیم کنید. آنها هاست هایی با کیفیت پایین ارائه می دهند و به هیچ وجه به سراغ این شرکت ها نروید.

امکان پارک دامنه
احتمالاً سایتهایی دیده اید که دو ، سه یا بیشتر دامنه دارند و هر دامنه ای که در مرورگر خود وارد می کنید ، وارد آن سایت می شوید. این ویژگی میزبانی دامنه است که اجازه این کار را می دهد.

توجه داشته باشید که برای استفاده از یک پارک دامنه ، باید مهارت های مختلفی از جمله تغییر مسیر 301 را داشته باشید. کلیه پارک های دامنه به دامنه اصلی سایت هستند که برای این کار شما باید تجربه کافی داشته باشید و اگر نادرست تنظیم کنید ، به سئو سایت ضربه می زنید. در استفاده از Domain Park بسیار مراقب باشید.

دامنه فرعی
معمولاً بیشتر شرکت های هاست برتر از ویژگی های subdomain برخوردار هستند. Subdomains زیر دامنه های سایت شما هستند که از طریق آنها می توانید برای هر دامنه تعداد نامحدود زیر دامنه ایجاد کنید و سایتی کاملاً مستقل از زیر دامنه ها ایجاد کنید.

 

از منابع سیستم استفاده کنید
اکثر سایتهایی که شروع می شوند به دلیل اینکه امکانات زیادی در سایت ندارند هنوز احتمالاً مشکلی نخواهند داشت ، اما دقیقاً وقتی شروع به افزایش ویژگی های سایت یا برای سایت های وردپرس می کنید ، شروع به نصب چند افزونه برای به روزرسانی سایت می کنید. احتمالا متوجه کندی سایت هستید ، بدانید که شما میزبان مناسبی را انتخاب نکرده اید و میزبان شما از منابع کافی برای بالا بردن سایت برخوردار نیست و به اصطلاح سایت پایین می رود و بالا نمی رود!

و به زودی خواهید فهمید که هیچ راهی برای حل این مشکل وجود ندارد ، مگر اینکه بتوانید شرکت میزبان را تغییر دهید ، که علاوه بر صرف وقت و هزینه زیادی ، شما را از برنامه کاری خود کندتر می کند و سایت به شدت خراب می شود. از همان ابتدا با منابع سیستم سختگیر باشید تا در این مشکلات اذیت نشوید.

پشتیبانی از گواهینامه امنیتی SSL در شرکت هاستینگ برتر
گواهینامه امنیتی SSL پروتکل ناامن http را به پروتکل امن https تبدیل می کند و باعث می شود اطلاعات تبادل شده در سایت شما رمزگذاری شوند. اگر می خواهید به صورت آنلاین در سایت خود پرداخت داشته باشید، باید آن را با یک گواهی امنیتی SSL تهیه کنید.

صدور گواهینامه SSL نیز در seo وبسایت تأثیر مثبتی خواهد داشت. پشتیبانی از گواهینامه SSL باید به صورت رایگان در اختیار میزبان شما باشد ، و شرکت میزبان شما باید SSL را فقط با ارسال تیکت، در سایت شما فعال کند.

  • clubnews clubnews
  • ۰
  • ۰

شکی نیست که اینستاگرام اکنون گل سرسبد شبکه های اجتماعی محبوب در سراسر جهان و به ویژه کشورمان است. با وجود فیلتر کردن تلگرام ، محبوبیت بیشتری پیدا می کند. به همین دلیل است که بهترین مکان برای تبلیغات ، بازاریابی ، مارک تجاری و شروع یک تجارت جدید در هر کجا که مخاطبان زیادی وجود دارد است.

همانطور که می دانید ، هر کسب و کار در اینستاگرام تعداد دنبال کنندگان خود را دارد. بنابراین فالوورهای اینستاگرام بسیار مهم هستند. البته پیروان واقعی که به کار شما علاقه مند هستند. خدا را شکر روشهای زیادی برای افزایش فالوور اینستاگرام وجود دارد. از خرید فالوور در اینستاگرام گرفته تا استفاده از ربات های اینستاگرام!

اما در این مقاله در مورد راه های افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام صحبت خواهم کرد. همانطور که گفتم ، روش های زیادی برای افزایش فالوور اینستاگرام وجود دارد ، اما اکثر آنها اصولی نیستند و در واقع روش های غیرقانونی هستند.

اگر می خواهید دنبال کنندگان صفحه اینستاگرام خود را یک شبه افزایش دهید ، این مقاله به هیچ وجه کمکی به شما نمی کند. فقط دوستانی که می خواهند فالوئرهای واقعی که به صفحه اینستاگرام خود علاقه مند هستند را جذب کنند باید این مقاله را بخوانند. اگر موافق هستید با من باشید.

ابتدا باید فالوور را در اینستاگرام بخریم؟
بسیاری از دوستان معتقدند که برای شروع کار در اینستاگرام ، ابتدا باید یک فالوئر بخرند. تفکر بسیاری از دوستان این است که در آغاز اگر دنبال کنندگان در صفحات خود کم باشند نمی توانند در جذب فالوور موفق تر باشند.

شاید اینطور به نظر برسد ، اما با راه حل هایی که در این مقاله به شما ارائه می دهم ، قطعاً می توانید پیروان زیادی را به خود جذب کنید بدون اینکه در ابتدا دنبال کنندگان زیادی داشته باشید.

اگر قصد دارید برای شروع کار خود یک فالوور اینستاگرام بخرید ، بهتر است ابتدا از فالوورهای ایرانی استفاده کنید و تعداد کمی خریداری کنید. سپس با روش های ذکر شده می توانید پیروان واقعی بسیاری را به صفحه اینستاگرام خود جذب کنید.

اکنون همه می دانند که صفحه ای که مثلاً ۱۰ دنبال کننده دارد ، باید حداقل ۲ لایک برای هر پست داشته باشد. اما صفحاتی که فالوئرها می خرند به مراتب بدتر از تعداد پست هایشان است. به همین دلیل کافی است اعتماد به صفحه خود را کاهش دهید و بسیاری از افراد متوجه خواهند شد که صفحه شما قابل اعتماد نیست!

بنابراین ، همانطور که می بینید ، فالوورهای جعلی ، همانطور که می گویند ، خرید می تواند به مارک تجاری و اینستاگرام شما آسیب برساند. متأسفانه ، شرکت های بزرگ از این روش برای افزایش صفحه فالوور اینستاگرام خود استفاده می کنند ، اما آنها نمی دانند که در آینده با دستان خود تجارت خود را از بین می برند.

بهترین راه اساساً تلاش برای افزایش فالوورهای صفحه اینستاگرام خود است. هیچ چیز برای شما به عنوان پیروان واقعی مهم نیست. در این مقاله من برخی از ایده ها را با شما به اشتراک می گذارم تا بتوانید پیروان پیدا کنید که واقعاً عاشق تجارت شما هستند.

البته اگر قصد خرید از یک سایت فالوور قابل اعتماد را دارید ، در انتهای این مقاله شما را با یک سایت خرید معتبر فالوور در اینستاگرام آشنا می کنم. پس تا پایان این مقاله با من باشید.

۳۱ روش واقعی افزایش فالوور اینستاگرام (۱۰۰% رایگان)

راه های افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام
اگر تجارت شما واقعاً برای شما مهم است و می خواهید در اینستاگرام بسیار محبوب شوید ، من روش های واقعی و اصولی افزایش فالوور خود را در اینستاگرام به شما می گویم.

اما اگر قصد ایجاد یک صفحه اینستاگرام را دارید و فقط می خواهید با افزایش فالوورهای خود و سپس کسب درآمد با پذیرش سفارشات تبلیغاتی اعتماد بالایی کسب کنید ، روش هایی که ذکر می کنم به هیچ وجه برای شما مفید نخواهد بود.

 

۱٫ حساب خود را جذاب کنید

اول از همه ، خوب است بدانید که حساب اینستاگرام شما دقیقاً مانند ویترین است. اگر ویترین مغازه شما جذاب نباشد ، از مشتری فرار می کنید. اینستاگرام یک شبکه اجتماعی مبتنی بر تصویر است و اولین و آخرین کلمه در اینستاگرام تصاویری است که پخش می شود.

شما باید تصاویر جذاب و خلاقانه بسازید و آنها را در پروفایل خود ارسال کنید. بنابراین در نگاه اول کاربران شما مجذوب حساب شما می شوند و می خواهند سریعتر شما را دنبال کنند. بسیاری از صفحات جذاب وجود دارد که مردم فقط به دلیل جذاب بودن آنها را دنبال می کنند.

البته مهم است که پروفایل تان را با یک عکس پروفایل جذاب و یک بیوی عالی تاثیر گذارتر کنید.

رعایت تمام این موارد به جذاب تر شدن پروفایل شما کمک می کند و هر بازدید کننده ای را می تواند مشتاق به پیگیری پیج شما کند.

۲٫ از # هشتگ استفاده کنید

هشتگ ها در دیده شدن بیشتر پست های اینستاگرام شما نقش مهمی دارند. استفاده صحیح از هشتگ می تواند به رشد و پیشرفت کسب و کار شما در اینستاگرام کمک زیادی کند.

اینستاگرام اخیراً توانایی خود را برای دنبال کردن هشتگ ها به برنامه خود اضافه کرده است و افراد زیادی هستند که هشتگ های مورد علاقه خود را دنبال می کنند. همین امر باعث محبوبیت هشتگ ها در اینستاگرام شد. و استفاده مداوم از هشتگ هنگام ارسال ، صفحه فالوورهای اینستاگرام شما را افزایش می دهد.

سعی کنید لیستی از هشتگ های معروف و به اصطلاح داغ را در زمینه خود پیدا کنید و آنها را لیست کنید. برای انجام این کار از جستجوی اینستاگرام خود استفاده کنید. هشتگ اصلی خود را بر اساس جستجوی اینستاگرام در قسمت هشتگ وارد کنید تا به شما نشان دهد کدام هشتگ ها شبیه هشتگ مورد نظر شما هستند که عکس های زیادی با آنها برچسب گذاری شده است.

هنگام انتشار پست های خود ، تا حد ممکن از همه آنها استفاده کنید. مطمئناً هر عکسی که با هشتگ در اینستاگرام قرار می دهید باعث می شود ۳ نفر شما را دنبال کنند.

 

۳٫ با صفحات دامنه خود تعامل کنید

یکی از مفیدترین کارهایی که می توانید در فعالیت های اینستاگرام خود انجام دهید تعامل با همسالان است. اگر در اینستاگرام فعال هستید ، برای یافتن دامنه خود نیازی به جستجو نیست. شما به طور طبیعی با آنها برخورد می کنید. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که با آنها تماس بگیرید.

سعی کنید صفحات منطقه خود را دنبال کنید و فعالیت های آنها را در اینستاگرام دنبال کنید. مستقیم با آنها تماس بگیرید و سعی کنید هر از گاهی با آنها تبادل نظر کنید. اشتراک با صفحات دامنه شما باعث افزایش فالوورهای اینستاگرام و جذب بیشترین افراد در تجارت شما می شود.

علاوه بر این ، هنگامی که با صفحه هایی که موضوع شما با موضوع مشابه شما ارتباط برقرار می کنند ، فرصت پیدا کردن در لیست پیشنهادهای آنها را خواهید داشت و این باعث می شود که هر روز پیروان صفحات اینستاگرام شما افزایش یابد.

 

۳۱ روش واقعی افزایش فالوور اینستاگرام (۱۰۰% رایگان)

۴٫ مسابقات اینستاگرام را راه اندازی کنید

برگزاری مسابقات در اینستاگرام یکی از بهترین روش ها برای افزایش فالوور اینستاگرام است که امروزه بسیاری از صفحات محبوب و همچنین صفحات ناشناخته در اینستاگرام از این روش استفاده می کنند.

سعی کنید در طراحی مسابقات خلاق باشید و برای برندگان مسابقات از هدایای دلگرم کننده و ارزشمند استفاده کنید. هرچه جوایز برندگان با ارزش تر باشد ، افراد بیشتری نیز برای شرکت در مسابقه شما ترغیب می شوند.

با توجه به زمینه کاری خود در اینستاگرام می توانید مسابقات زیادی را با مضامین مختلف شروع کنید. اما نکته مهم این است که سعی کنید شرکت کنندگان را به انجام کاری دعوت کنید. به عنوان مثال ، از شرکت کنندگان بخواهید ۵ نفر از دوستان خود را به مسابقه دعوت کنند و فراموش نکنید که از آنها بخواهید ، به عنوان مثال ۲ نفر از دعوت کنندگان باید برای شرکت در مسابقه صفحه را دنبال کنند.

همانطور که مشاهده می کنید ، مسابقات اینستاگرام به سرعت فالوورهای صفحه شما را افزایش می دهد. بنابراین حتماً سعی کنید هر از گاهی در صفحه اینستاگرام خود مسابقات را اجرا کنید.

 

۵٫ برای افزایش فالوورهای اینستاگرام خود از وب سایت خود استفاده کنید

اگر وب سایتی دارید ، ایده های خوبی برای بزرگ کردن صفحه فالوورهای اینستاگرام شما وجود دارد. وب سایتی که هر روز بازدیدکننده جدید دارد بهترین مکان برای تبلیغ صفحه اینستاگرام شما است.

یکی از ایده هایی که می توانید در سایت خود استفاده کنید قرار دادن بنر اینستاگرام خود در زیر همه پست ها است. با این کار شانس بیشتری برای جذب پیروان جدید دارید. از آنجایی که بسیاری از افراد مطمئناً می توانند مقالات شما را از طریق Google بخوانند و در این حالت با دیدن بنر شما در اینستاگرام که باید جذاب هم باشد ، حداقل یک بار به صفحه اینستاگرام شما مراجعه می کنند.

فراموش نکنید که آدرس خود را در اینستاگرام به عنوان یکی از راه های برقراری ارتباط در صفحه درباره ما و تماس با ما در سایت خود قرار دهید. زیرا این دو صفحه در هر سایت پربازدیدترین صفحات سایت محسوب می شوند.

هر از گاهی سعی کنید کاربران خود را به دنبال صفحه اینستاگرام خود از طریق خبرنامه ایمیل سایت خود دعوت کنید. برای پاسخ مثبت به درخواست اقدام شما ، همیشه یک پیشنهاد ویژه و مقاومت ناپذیر لازم است. بنابراین حتما یک پیشنهاد ویژه برای مشتریان خود در نظر بگیرید.

ممکن است بسیاری از اعضای سایت شما قبلاً اینستاگرام شما را دنبال نکرده باشند. با قرار دادن اینستاگرام خود در امضای ایمیل های خود ، می توانید اینستاگرام خود را به عنوان یکی از راه های برقراری ارتباط به آنها ارائه دهید. علاوه بر این ، در صورت ارسال ایمیل توسط اعضای شما ، افراد بیشتری می توانند اینستاگرام شما را بشناسند.

۶٫ رفتار کاربران خود را تحلیل کنید

تجزیه و تحلیل رفتار کاربر همیشه کیفیت کار شما را بهبود می بخشد. چه وب سایت داشته باشید و چه اینستاگرام ، باید همیشه از کمبودها و نیازهای کاربران خود آگاه باشید. زیرا با تحقیق در مورد رفتار کاربران خود ، خواهید فهمید که آنها دقیقاً به چه چیزهایی علاقه دارند و به دنبال چه هستند.

اینستاگرام ابزاری به نام Insight را برای پروفایل های تجاری خود در نظر گرفته است که با استفاده از آن می توانید به راحتی دریابید که محتوای تولیدی شما برای کاربرانتان چقدر جذاب است یا خیر! چقدر در هدفتان پیش می روید؟

در این صورت می توانید محتوای تولیدات خود را بهبود بخشید و این باعث می شود که در جذب فالوور به صفحه خود پیش بروید. البته ممکن است این امر مستقیماً بر رشد فالوورهای اینستاگرام شما تأثیر نگذارد ، اما همانطور که قبلاً اشاره کردم ، افرادی که در نگاه اول پروفایل شما را دوست دارند شما را دنبال می کنند.

  • clubnews clubnews
  • ۰
  • ۰

راهنمای خرید مسواک برقی
در حقیقت مسواک برقی ها در اوایل برای افرادی که دارای بیماری های خاص بودند تولید شد اما باتوجه به کاربردی بودن آن، عموم مردم و کلیه افرادی که به سلامت دهان و دندان خود اهمیت می دهند از این نوع محصولات استفاده می کنند.

مسواک برقی ها همان طور که از اسمشان معلوم است از برق برای چرخش سر مسواک استفاده می کند. در این نوع از مسواک ها دیگر نیازی به حرکت دادن دست ها نیست بلکه این مسواک ها به صورت اتوماتیک حرکت می کند و به علت چرخش زیاد و قدرت بالا باعث تمیزی و سفیدی بیشتر دندان ها می شود.

داشتن مسواک (برقی و معمولی) یک راه برای حفظ سلامت دهان و دندان است، اما نگهداری مسواک نیز می تواند بسیار مهم باشد و یک راه معمول برای نگهداری از مسواک ها استفاده از جا مسواکی ها می باشد،

مسواک برقی اورال-بی مدل Vitality cross action 100

مسواک برقی از نظر نوع شارژ

مسواک های غیر قابل شارژ: این ونوع از مسواک ها با باتری غیر قابل شارژ کار می کنند و بعد از اتمام باتری باید باتری آن عوض شود.
مسواک برقی های شارژی: این نوع از مسواک ها با باتری قابل شارژ کار می کنند. این نوع کمی گران تر هستند اما کیفیت بالا و مقرون به صرفه هستند.
مسواک برقی ها سونیک: این نوع هم از باتری قابل شارژ بهره می گیرد و قیمت و کیفیت بالاتری نسبت به دو مورد قبل دارد.
مسواک برقی از نظر نوع عملکرد

مسواک برقی های چرخشی: این مدل از مسواک برقی ها به صورت دورانی اقدام به تمیز کردن دندان ها می کنند.
مسواک برقی های لغزشی: این مدل از مسواک برقی ها به صورت لغزشی اقدام به تمیز کردن دندان ها می کنند.
مسواک برقی های جهنده: این مدل به صورت جهنده با حرکت به عقب و جلو تمامی قسمت های دندان را تمیز می کنند.
مسواک برقی های دوسره: این مدل نیز در دو حالت جهنده و لغزنده قابل استفاده است.
مقاله پیشنهادی برای مطالعه: بهترین مارک سشوار چرخشی چیست؟

مزایای استفاده از مسواک برقی
قدرت پاک کنندگی بالا
صرف نیروی کمتر برای برداشت پلاک ها
توانایی بالا در برداشتن جرم های دندان
صرفه اقتصادی این محصول
علاقه کودکان برای استفاده از این محصول
مناسب برای افراد مریض و سالخورده
دارای زمان سنج
استفاده آسان
هیچ خطری برای لثه های شما ایجاد نمیکند
نکات مهم هنگام خرید مسواک برقی
ازار امروز به دلیل تنوع فراوان مدل های مختلف مسواک خریداران را در خرید مسواک برقی دچار سردرگمی کرده است بهتر است هنگام خرید مسواک برقی به برخی ویژگی های آن توجه داشته باشید.

تایمر در مسواک برقی:

داشتن تایمر یکی از ویژگی هایی است که در خرید مسواک برقی اهمیت دارد چرا که این ویژگی به شما این امکان را می دهد که زمان مناسبی را برای مسواک زدن در نظر بگیرید و با استفاده بیش از حد به دندان های خود آسیب نزنید.

طراحی بدنه مسواک برقی:

طراحی بدنه نیز در خرید مسواک برقی بی تاثیر نیست، چرا که طراحی نا مناسب در دسته مسواک های برقی باعث خستگی در مچ دست شما خواهد شد و همچنین برای افرادی که از بیماری هایی همچون آرتروز رنج می برند نا مناسب است.

در هنگام خرید مسواک برقی مورد نظرتان بهتر است آن را در دست گرفته و کار با آن را امتحان کنید و در صورت راحتی آن را خریداری کنید.

مقاله پیشنهادی برای مطالعه: قیمت بهترین مارک دستگاه لیزر خانگی +۲۰ مدل جدید

مسواک برقی اورال-بی مدل پرو اکسپرت 110

میزان نگهداری شارژ در مسواک برقی:

میزان نگهداری شارژ در مسواک های برقی نیز از دیگر ویژگی های سودمند در خرید مسواک برقی است. این ویژگی به افرادی که مدام در سفر هستند کمک می کند تا به راحتی و بدون نگرانی بابت تمام شده شارژ مسواک خود، از آن استفاده کنند.

سری های قابل تعویض مسواک برقی:

در برخی از مسواک های برقی سری های مختلفی قرار داده شده است. قابلیت تعویض سری در مسواک های برقی از ویژگی های مثبتی خرید مسواک برقی است که در آن ها دیده می شود.

از جمله این سری های می توانیم به سری های مناسب برای افرادی که دارای ارتودنسی هستند و یا سری های مخصوص کودکان اشاره کنیم.

بهترین مسواک برقی چی بخرم؟
در ادامه لیستی از بهترین مدل های مسواک برقی را به همراه لینک خرید آنلاین معرفی می کنیم که با توجه به نیاز خود و بررسی مشخصات هر یک می توانید بهترین مدل را برای خود به صورت آنلاین سفارش دهید.

بهترین مدل های مسواک برقی در سال ۲۰۲۱
 

مسواک برقی اورال-بی مدل Cross Action Vitality 100

مسواک برقی اورال-بی مدل Cross Action Vitality 100

مشخصات

مدت زمان استفاده پس از شارژ
۶۰
قابلیت‌های ابزار
قابلیت تعویض سری
تجهیزات همراه
استند شارژ
امکانات ابزار
تایمر
سری ها
سری سفید کننده , سری برای تمیز کنندگی قوی , سری برای دندان های حساس , معمولی
نوع حرکت
چرخشی
منبع انرژی
برق
مشاهده قیمت و خرید

 

 

مسواک برقی اورال-بی مدل پرو اکسپرت ۱۱۰

مسواک برقی اورال-بی مدل پرو اکسپرت 110

مشخصات

سرعت چرخش در دقیقه
۴۰۰۰
سرعت لرزش در دقیقه
۸۰۰۰۰
مدت زمان استفاده پس از شارژ
۴
قابلیت‌های ابزار
قابلیت تعویض سری
صادر کننده مجوز
سازمان غذا و دارو
سری ها
سری برای تمیز کنندگی قوی
نوع حرکت
چرخشی , لرزشی
منبع انرژی
باطری
 

  • clubnews clubnews
  • ۰
  • ۰

کربوکسی تراپی واژن یکی از بهترین روش های جوانسازی در این زمینه است. با افزایش سن ، پوست شما تغییر می کند. این تغییرات شامل چین و چروک و تیرگی در نواحی مختلف بدن می شود. در واقع پوست طراوت ، زیبایی و شفافیت اولیه خود را از دست می دهد.

واژن یکی از اندام های بدن است که به دلیل افزایش سن و عوامل ژنتیکی دچار تیرگی و چین و چروک می شود. روشهای زیادی برای جوانسازی و تیره شدن ناحیه واژن وجود دارد و در اینجا می خواهیم یکی از ایمن ترین روشها به نام کربوکسی تراپی را مورد بحث قرار دهیم و در مورد مزایای این روش در ناحیه واژن صحبت کنیم.

قیمت کربوکسی تراپی واژن چقدر است؟
برای جوانسازی ناحیه واژن و از بین بردن تیرگی آن ، کربوکسی یکی از مطمئن ترین و مطمئن ترین روش ها است که از طریق کربوکسی تراپی و یک دستگاه تزریقی که هر دو از گاز CO2 یا دی اکسید کربن در ناحیه واژن استفاده می کنند ، انجام می شود. اکسیژن ، تشکیل مویرگ و افزایش گردش خون.

مقاله پیشنهادی برای مطالعه: لیفت واژن با نخ | تنگ کردن واژن با نخ [راهنمای جامع]

کربوکسی تراپی و کاربرد آن چیست؟

تکنیک کربوکسی تراپی
اصل تکنیک کربوکسی تراپی استفاده از گاز CO2 است که توسط FDA تأیید شده است.به دلیل افزایش غلظت دی اکسید کربن ، اکسیژن از هموگلوبین آزاد شده و به بافت واژن تحویل داده می شود. هنگامی که گاز به بافت واژن می رسد ، رگ های خونی باز می شوند که باعث افزایش گردش خون می شود و می تواند رگ های خونی جدیدی تولید کند.

کربوکسی تراپی متابولیسم واژن را افزایش می دهد. این روش عوارض خاصی ندارد و نیازی به مراقبت خاصی ندارد و تنها در این صورت است که فرد دچار درد خفیف ، تورم و سوزش در ناحیه واژن می شود که موقتی هستند.

برخی معتقدند که گاز CO2 می تواند برای بدن سمی و خطرناک باشد و نباید از آن استفاده شود. این تصور غلطی است و با تولید دی اکسید کربن در بدن و ورود به جریان خون ، اکسیژن از ریه ها خارج می شود. کربوکسی تراپی واژن نیز باعث تولید کلاژن می شود.

مقاله پیشنهادی برای مطالعه: آموزش روش های سفید کردن واژن [نکات محرمانه]

کربوکسی تراپی

دستگاه کربوکسی تراپی
این دستگاه دارای مخزنی است که در آن گاز CO2 یا دی اکسید کربن ذخیره می شود. در این مخزن ، لوله ها به جریانی متصل می شوند که میزان دی اکسید کربن را کنترل می کند. مقدار دی اکسید کربن منتقل شده به منطقه مورد نظر را می توان با درخواست پزشک تغییر داد.

پس از خروج از مخزن و عبور از رگلاتور ، گاز CO2 به یک لوله منتقل می شود که استریل و فیلتر می شود. پس از تمام این کارها و اطمینان از انجام صحیح تمام این مراحل ، پزشک آن را با کمک یک سوزن نازک به ناحیه مورد نظر تزریق می کند.

مزایای کربوکسی تراپی واژن چیست؟
درمان خشکی واژن
از بین بردن درد و خارش به هنگام برقراری رابطه جنسی
افزایش زیبایی واژن به لحاظ ظاهری و رنگ
افزایش جذابیت جنسی
تقویت نقطه جی به منظور لذت و میل جنسی به هنگام برقراری رابطه جنسی
رفع چین و چروک و افتادگی و شل بودن ناحیه و اطراف واژن
رفع استریا ها
از بین بردن سلولیت ها و جوانسازی ناحیه اطراف واژن
ترمیم زخم های ایجاد شده بر روی پوست ناحیه واژن و درمان آن
رفع تیرگی پوست ناحیه واژن
جوانسازی و روشنی پوست با کم ترین درد
روشی در کوتاه ترین زمان ممکن همراه با کم ترین خونریزی
درمانی سرپایی و بدون نیاز به بستری
مقاله پیشنهادی برای مطالعه: بهترین جراح زیبایی زنان در تهران [واژینوپلاستی]

کربوکسی تراپی عوارض ها، هزینه ها

چه افرادی نباید کربوکسی تراپی واژن را انجام دهند؟
افرادی که سرطان دارند.
افرادی که کم خونی شدید دارند.
افرادی که دیالیز می شوند.
برای خانم هایی که بیماری های پوستی دارند.
کسانی که مبتلا به گلوکوم هستند. ( گلوکوم به بیماری گفته می شود که بر اثر فشارها به عصب بینایی آسیب وارد شده و ممکن است باعث کوری فرد گردد.)
برای افرادی که آسم و یا بیماری های تنفسی دارند.
برای خانم هایی که بیماری دیابت دارند.
هزینه کربوکسی تراپی واژن چقدر است؟
مانند سایر درمانهای واژینال و زیبایی ، هزینه کربوکسی تراپی به عوامل مختلفی بستگی دارد ، از جمله:

موقعیت جغرافیایی کلینیک

همانطور که همه می دانیم ، اگر درمانگاه یا بیمارستان در قسمت بالای شهر باشد ، خدمات ارائه شده به مراجعان و بیماران زیاد است و قسمت های پایین و میانی شهر ، هزینه کربوکسی تراپی بیشتر است. اقتصاد مردم رو به زوال است.

دانش ، تجربه ، تجربه و مهارت های یک پزشک

بنام بودن و شهرت پزشک و همچنین دانش و تجربه و مهارت او در زمینه جوانسازی پوست ناحیه واژن و سابقه خوب و درخشانی که در این زمینه دارد، می تواند بر هزینه های کربوکسی تراپی دخیل باشد و با توجه به موارد گفته شده، اینگونه پزشکان، دستمزد بیش تری دریافت کنند.

نوع درمانگاه یا بیمارستان

بسیاری از کلینیک ها و بیمارستان ها کربوکسی تراپی واژینال ارائه می دهند که بسته به خصوصی یا عمومی بودن کلینیک یا بیمارستان ، هزینه کربوکسی تراپی واژینال را متفاوت می کند.

خدمات اضافی کلینیک یا بیمارستان

خدمات اضافی مانند هزینه دستگاه کربوکسی تراپی ، هزینه تجهیزات مورد استفاده ، هزینه پذیرش و … از دیگر عواملی هستند که در تعیین هزینه این روش دخیل هستند.

مقاله پیشنهادی برای مطالعه: هزینه عمل پرینورافی | زیبایی واژن چقدر است؟ [تهران و کرج ]

کربوکسی تراپی چیست

مدت ماندگاری کربوکسی تراپی واژن
عوامل زیادی در ماندگاری کربوکسی تراپی واژن دخیل است که از جمله آن ها می توان به جنس پوست، سن و واکنشی که پوست نسبت به کربن دی اکسید می دهد، دارد. کربوکسی تراپی ناحیه واژن، می تواند تا ۶ ماه ماندگاری داشته باشد که برای ماندگاری بیش تر، افراد باید دفعات بیش تری این کار را انجام دهند.

یک سری عوامل هستند که اثرات سو در ماندگاری کربوکسی تراپی دارند، این عوامل عبارتند از :

  • clubnews clubnews
  • ۰
  • ۰

روش های کسب درآمد با گوشی بدون هیچ سرمایه اولیه
خب با هم چند مثال که میتوان با گوشی کسب درآمد کرد را بررسی میکنیم.

۱.همکاری در فروش
برای کسب درآمد با گوشی آن هم بدون هیگونه سرمایه اولیه و امکانات، قطعا این گزینه را پیشنهاد میکنیم.روش کسب درآمد از همکاری در فروش اینگونه است که شما محصولات و خدمات دیگران را به فروش می رسانید (از طریق روش های بازاریابی) و در عوض پورسانت دریافت میکنید.تنها امکاناتی که به آن نیاز دارید یک گوشی همراه و اتصال به اینترنت است.


کارگاه آموزشی کسب درآمد از طریق همکاری در فروش
۲- فعالیت در شبکه های اجتماعی
کسب درآمد با گوشی از طریق مدیریت در شبکه های اجتماعی
کسب درآمد با گوشی از طریق مدیریت در شبکه های اجتماعی

همه ی ما در اینستاگرام ، تلگرام ، واتسپ ، فیس بوک ، توییتر و … اکانت و فعالیت داریم ، پس چه بهتر که این فعالیت منجر به کسب درآمد شود.به چند طریق میتوان از فعالیت در شبکه های اجتماعی کسب درآمد کرد.


کسب درآمد اینترنتی از طریق مدیریت شبکه های اجتماعی
الف ) کسب درآمد با بلاگری
شما میتوانید با ساخت یک اکانت و جذب مخاطب کسب درآمد کنید.به چه صورت؟ فرض کنید شما میخواهید یک فود بلاگر شوید.مثلا در اینستاگرام یک اکانت ایجاد میکنید. پست ها و استوری های جذاب ارسال میکنید‌. آموزش رایگان آشپزی میدهید ، افراد را جذب پیج خود میکنید ، فالوورهایتان را به خودتان وابسته میکنید ، اعتماد سازی میکنید و سپس با تبلیغ پیج های دیگر یا کسب و کارهای دیگر کسب درآمد میکنید.


آموزشی بلاگری- چگونه در سال ۲۰۲۱ به یک بلاگر موفق تبدیل شویم؟
ب ) تبلیغات کنید
معمولا تبلیغات چند جنبه ی مختلف دارد. یک روش به همان صورت است که در قسمت قبل توضیح دادیم. اما فقط همین روش نیست.شما میتوانید با تبلیغاتی مانند تبلیغات یوتیوب ، آپارات و گوگل کسب درآمد کنید.مثلا شما یک اکانت یوتیوب دارید و فیلم های پر مخاطب آپلود میکنید ، هر مخاطب برای دیدن فیلم شما باید ابتدا یک تبلیغ را ببیند سپس فیلم شما پخش میشود ، در صورتی که مخاطب حداقل چهار ثانیه از تبلیغ را ببیند شما درصدی از هزینه ی تبلیغ را دریافت میکنید. این روش یکی از بهترین روش هاست. کافیست فقط مخاطب جذب کنید تا مشتاقانه برای دیدن محتوای جذاب شما ، بتوانند چند ثانیه تبلیغ را تحمل کنند!

ج ) ایجاد فروشگاه
اگر شما جزء آن دسته از افراد هستید که محصول برای فروش دارید ، این روش بهترین روش است.شما با ایجاد یک حساب کاربری در فضای مجازی ، تبلیغات گسترده ، جذب مخاطب ، تولید محتوای جذاب ، اعتماد سازی و فروش محصولاتتان کسب درآمد کنید.بهترین مزیت این روش این است که فروش محصولاتتان محدود به جغرافیای خاصی نیست و میتوانید در مناطق مختلف مشتری و ارسال محصول داشته باشید.

ه ) فروش دوره
مثلا اگر شما بانویی هنرمند و آشپز هستید ، میتوانید یک حساب کاربری ایجاد کرده ، مخاطب جذب کرده ، محتوای جذاب تولید کنید ، ابتدا با ارائه ی آموزش های آشپزی ساده و رایگان مخاطب مورد نظرتان را جذب کنید ، سپس دوره ای حرفه ای تر با به صورت غیر رایگان منتشر کنید و به فروش برسانید.

و ) ادمین یا مدیر یک پیج بزرگ کاری شوید
برخی از افراد محصولی برای فروش یا خدماتی برای ارائه ندارند اما با تولید محتوای جذاب میتوانند مخاطب جذب کنند. امروزه اکثر پیج های کاری بزرگ و اینفلوئنسرها به دلیل مشغله های زیاد زمان کافی برای رسیدگی به حساب کاربری خود مثل پاسخ به دایرکت ها ، پاسخ به کامنت ها ، گذاشتن استوری و پست و … را ندارند بنابراین دنبال شخصی فعال و کوشا هستند تا بتوانند این کارها را برایشان انجام دهد.

 ۳) رونویسی
گاهی برخی از شرکت ها نیاز دارند که مطالب ارائه شده در کنفرانس ها و جلساتی که تشکیل میدهند در قالب یک متن ایجاد شود ، اگر شما هم جزء آن دسته از افراد هستید که میتوانید با شنیدن ویس و صدای یک جلسه تمام جملات و مکالمات را یادداشت کنید ، این شغل مناسب شماست.مانند این است که در کلاس درسی ، استاد مشغول به تدریس است و شما از صحبت های ایشان نکته برداری میکنید یا عینا تمام صحبت های او را یادداشت میکنید.

۴) عکاسی کنید
اگر شما جزء افرادی هستید که علاقه و استعداد عکاسی دارید و میتوانید از سوژه های اطرافتان عکس های زیبا بگیرید یا به اصطلاح شکار لحظه ها کنید ، این روش برایتان یکی از بهترین روش هاست.شما حتی میتوانید از طریق سایت هایی مانند Adobe Stock ، Shutterstock ، Fotomoto و … عکس هایی که میگیرید را به فروش برسانید.با آپلود کردن عکس هایتان در این نوع سایت ها میتوانید در مسابقات شرکت کنید و از همه مهم تر عکستان را به فروش برسانید و کسب درآمد دلاری داشته باشید.

  • clubnews clubnews
  • ۰
  • ۰

همونطور که میدونید امکان حذف اکانت در اپلیکیشن تلگرام وجود نداره و شما برای اینکار باید از سایت تلگرام استفاده کنید. حذف حساب کاربری در تلگرام فرقی با بقیه تلگرام های فارسی مثل هاتگرام، موبوگرام و تگرام طلایی نداره و شرایط برای همه یکسان است.  

 

نکته: حذف یا دیلیت اکانت کاربری همه چت ها، گروها و کانال های شما رو برای همیشه پاک میکند.
  برای حذف حساب کاربری، ابتدا به لینک زیر برید و شماره همراه خودتون رو وارد کنید و دکمه Next رو بزنید. https://my.telegram.org/auth?to=deactivate    در اپلیکیشن تلگرام یک رمز برای شما ارسال میشه که باید اون رو کپی کنید و در فیلد Confirmation code وارد کنید و گزینه Sign in رو بزنید.    در صفحه ای که باز میشه قسمت ?Why are you leaving رو اگر مایل هستید، پر کنید و دکمه Done رو بزنید. این گزینه از شما میپرسه که چرا دارید تلگرام رو ترک میکنید و جواب دادن به آن اجباری نیست.    در این مرحله هم گزینه Yes, delete my account رو بزنید تا حساب کاربری شما برای همیشه حذف شود.    با استفاده از روش بالا خیلی ساده تونستید حساب کاربری تلگرام خود را حذف کنید. امکان دیگری هم که برای شما توسط تلگرام فراهم شده این هست که میتونید از حساب کاربری خود به صورت موقت خارج بشید یا Log out کنید. با این کار همه اطلاعات شما مثل گروه ها و ... باقی خواهد ماند و اگر دوباره Log in کنید همه اطلاعات شما برمیگردد.

  • clubnews clubnews
  • ۰
  • ۰

راهنمای خرید خردکن برقی و معرفی پر فروش ترین خردکن های برقی
در ابتدای امر باید عنوان کرد که حتما شما هم دیده اید که آشپز های حرفه ‌‌ای چقدر با سرعت و ماهرانه میوه ها و سبزیجات را با چاقو در اندازه های یکسان و دلخواه و بعضی مواقع بسیار ریز و نازک و گاهی بزرگ خرد می‌ کنند. معمولا ما برای یک مرتبه هم که شده، تلاش داشته ایم تا این کار هیجان انگیز را انجام دهیم، اگرچه نتایج ناگواری گرفتیم ، برای حل این مشکل قادر هستیم از خردکن برقی استفاده کنیم . یقینا آشپز های ماهر، سال‌ های سال تلاش کرده ‌اند تا این کار را سریع و به سادگی انجام دهند بدون اینکه آسیبی به دستشان وارد کنند.

خردکن برقی

شایان ذکر است که ریز نمودن موادی مانند خیار و گوجه زمان بسیاری از ما خواهد گرفت و احتمال بروز حادثه ای مانند بریدن انگشت نیز وجود خواهد داشت. امروزه دیگر چاقو همانند گذشته در خرد کردن میوه و صیفی جات کارایی ندارد و خردکن های دستی و الکتریکی جای آن را بصورت کامل پر کرده اند، جایی که کار کردن با آن ها دیگر خرد کردن را به امری زمان ‌بر و کسل کننده تبدیل نخواهد کرد.

در واقع خردکن ‌ها برقی در ابعاد و ظاهر متفاوتی تولید می ‌شوند؛ ولی همه‌ آن ‌ها از کارایی تقریبا یکسانی برخوردار اند: ریز کردن سبزیجات و انواع میوه ها و… در سایز کوچک و بزرگ. هرچه زمان بیشتری از دستگاه جهت خرد کردن استفاده کنید مواد غذایی ریزتر خواهند شد. خرد نمودن پیاز، سیب زمینی، کدو، خشکبار، کرفس، گوشت، پودرکردن ادویه‌ جات و… از موارد مصرف دستگاه خردکن می باشد.

خرد کن برقی

در حقیقت خردکن ‌ها برقی دستگاه هایی کوچک و مناسب، سبک وزن و دستیاری خوب در آشپزخانه هستند که با ساده تر نمودن فرآیند خرد کردن مواد غذایی مورد نیاز در تهیه سرعتی غذا کارایی دارند. خردکن ‌های قدیمی برای خشکبار از سال ‌های گذاشته تا به حال در بازار عرضه می ‌شود ولی در حال حاضر، خردکن های مدرنی روی کار آمده اند و کارایی این دستگاه های چند کاره بیشتر گسترش پیدا کرده است و بسته به نوع آن برای تکه کردن گوشت، صیفی جات و حتی له کردن موارد مختلف نیز قابل استفاده هستند.

در گذشته و در رابطه با تهیه خردکن دستی مفصل توصیح داده ‌ایم، پس در این مطلب به راهنمای خرید خردکن های برقی و معرفی معتبر ترین برند های این محصولات اشاره خواهیم داشت.

خردکن ‌های برقی ازدسته وسایل الکتریکی پر کاربرد هر آشپزخانه‌ به حساب می آیند و علاوه بر اینکه در افزایش سرعت و سهولت تهیه غذا بسیار تاثیر دارند، موجب بهبود کیفیت غذای مورد نظر نیز خواهند شد.

مدل های برقی خردکن دارای اندازه بزرگ تری می باشند و از توان و سرعت بالاتری بهرمندند. این محصولات برقی برای کار نیاز به دسترسی به جریان برق دارند و به افرادی که دچار درد های عضلانی هستند استفاده از مدل برقی خردکن ها پیشنهاد می شود. خردکن های برقی از حیث ایمنی نیز خطری ندارد چرا که دست ها در مجاورت تیغه ها قرار ندارند.

عکس ۳

جالب است بدانید که این محصولات کاربردی مدت زمان تهیه مواد اولیه غذا را تا بسیار کم می کنند، بنابراین زمان و انرژی بیشتری برای شما ذخیره می کنند، اما در صورتی که بخواهیم همین وقت را در شستن این قطعات صرف کنیم احتمال دارد وقت بیشتری از ما اشغال کند، در نتیجه سعی کنید از محصولاتی استفاده کنید که به سادگی بتوانید تکه های آن را در ماشین ظرفشویی مورد شستشو قرار دهید. برای این کار به کاسه و تیغه های آن توجه کنید که امکان شستن آن‌ها در ماشین ظرفشویی وجود داشته باشد.

تهیه یک خردکن برقی کار راه ‌انداز یا آسیاب به خود شخص بستگی دارد، در واقع یعنی در صورتی که شما عزیزان قصد دارید که دستگاه فقط مواد شما را پودر نماید، نیازی به خرد کردن های گوناگون ندارید و قادر هستید یک خرد کن با قیمت پایین ‌تر تهیه نمایید. ولی در صورتی که شما از آن دسته از اشخاصی هستید که همیشه کیک یا دسر های مختلف آماده می کنید و به یک دستگاه احتیاج دارید که مواد غذایی را در اشکال و سایز های گوناگون برای شما خرد کند میبایست یک دستگاه خردکن برقی خوب که قیمت آن نیز بالاتر است، خریداری نمایید.

هنگام خرید خردکن برقی میبایست در ابتدا بودجه ای که قصد دارید برای تهیه یک خرد کن صرف نمایید را مشخص نمایید پس از آن با توجه به بودجه‌ در نظر گرفته شده خود، خرد کنی برای پاسخگویی به نیازتان را تهیه فرمایید.

خرد کن برقی
معیار های انتخاب یک خردکن برقی مناسب
سرعت موتور خردکن برقی
چنانچه دستگاه سرعت بالایی داشته باشد انرژی بسیار اندکی مصرف و در زمان بسیار اندکی قادر می باشید کارهای خود را انجام دهید. البته خیلی از دستگاه ها به صورتی طراحی و عرضه شده اند که می توان خودتان سرعت دستگاه را تنظیم کنید و با هر سرعتی که دوست داشتید مواد خرد شوند. اما بعضی دیگر تنها با یک سرعت مشخص مواد را خرد می کنند.

عکس ۵

تعداد سرعت موتور خردکن برقی
در واقع هر چه سطح سرعت ‌های خردکن بیشتر باشد شخص ساده تر می ‌تواند درخور نوع مواد غذایی مدنظر در هر گام از آشپزی سرعت مورد نیاز را تنظیم نماید.

عکس ۶

تعداد تیغه ها خردکن برقی
چنانچه خردکن برقی انتخابی شما تیغه‌ های متنوعی برای استفاده داشته باشد این کار موجب بیشتر عمر کردن تیغه ها و بهبود پیدا کردن کارکرد محصول خواهد شد، در ضمن این امکان را به شما خواهد داد که مواد غذایی را در ابعاد گوناگونی خرد کرده و غذای خود را زیبا نمایید. همینطور تیغه ها به سادگی در داخل دستگاه قرار می‌ گیرند، در انتها این کالا جای زیادی اشغال نخواهد کرد. خردکن های برقی برای اسلایس های بزرگ برای سالسا و آش ها و ریز نمودن سیر و پیاز قابل استفاده می باشند.

عکس ۷

کیفیت و جنس تیغه ها خردکن برقی
در حالتی که تیغه های محصول تیز نباشد مواد با سرعت کم و به صورت نامنظم ریز می شوند. میبایست در هنگام خرید دقت فرمایید که تیغه های محصول اصل، مقاوم در برابر آب، تیز و برنده باشند تا در مقابل هر موادی با هر میزان سفتی و سختی بتوانند عمل خرد کردن را انجام دهند. استفاده از چندین تیغه خیلی بهتر از یک تیغه می باشد چون هم طول عمر دستگاه افزایش می یابد هم می توان مواد را به اشکال مختلف درآورد.

  • clubnews clubnews
  • ۰
  • ۰

جراح فک و صورت
جراح فک و صورت، پزشکی است که به درمان مشکلات دهان، دندان، ناحیه فک از جمله استخوان های صورت، گونه و بافت نرم می پردازد. درمان اغلب شامل جراحی و روش های مرتبط با درمان بیماری ها، آسیب ها و هم چنین بهبود عملکرد و زیبایی ظاهری می باشد.

بهترین دکتر جراحی فک در تهران جراح فک و صورت چه کاری انجام می دهد؟
معمولا بیماران از طرف دندانپزشک به جراح فک و صورت ارجاع داده می شوند. بسیاری از افراد بر این باورند که جراح فک و صورت، دندانپزشک است اما باید بگوییم کار یک جراح فک و صورت به مراتب پیچیده تر از کار یک دندانپزشک است و در زمینه دندانپزشکی و پزشکی آموزش دیده است.

برخی شرایط پزشکی و دندانی که با جراحی، درمان می شوند عبارتند از:

حذف دندان های پوسیده و آسیب دیده و دندان هایی که امکان ترمیم آن ها وجود ندارد

جراحی ترمیمی بعد از درآوردن تومور از صورت، گردن، فک و دهان

اختلال مفصل گیجگاهی

عفونت حفره دهانی، غدد بزاقی، فک و گردن

جراحی فک به منظور آرایش بهتر و همتراز شدن دندان ها

ایمپلنت دندان

ناهنجاری های ساختاری از جمله دهان، گردن و صورت

نقایص مادرزادی مانند شکاف کام و لب و یا مشکلات مرتبط با رشد فک

سرطان دهان، برداشت بافت و یا تومور از طریق بیوپسی

روش های زیبایی دندان، مانند جلو آوردن چانه

دکتر روزبه پهلوان متخصص جراحی دهان ، فک و صورت است. شما عزیزان می توانید جهت برقراری تماس با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید .

مطب تهران :02122026726

مطب دزفول :06142263822

هر گونه ناهنجاری و اختلال در دهان و صورت نه تنها بر عملکردهای طبیعی اثر می گذارد، بلکه می تواند کیفیت رندگی فرد را نیز تحت الشعاع قرار بدهد. به همین خاطر، جراح فک و صورت، مهارت کامل در خصوص درمان و ترمیم مشکلات ظاهری و عملکردی را دارا می باشد.

آن چه که کار جراح فک و صورت را متمایز می کند، تلاقی پزشکی و دندانپزشکی است و جراح قادر به انجام جراحی و روش هایی مرتبط در مطب و یا اتاق عمل می باشد. مهارت دست جراح فک و صورت نیز نکته بسیار مهمی اس

  • clubnews clubnews