سبک زندگی

سبک زندگی مدرن

سبک زندگی

سبک زندگی مدرن

  • ۰
  • ۰

سعی نکنید تصویری از یک سبک زندگی بی نقص را به مخاطب منتقل کنید. مردم با نشریات در مورد اهداف ، آرزوها ، احساسات و شکست ها ارتباط برقرار می کنند. بنابراین وقتی می خواهید تصویری بی عیب و نقص ارائه دهید ، هیچ تأثیر مثبتی روی مخاطبان یا پیروان شبکه های اجتماعی ندارید.

 

امروزه کوچکترین اشتباهی در شبکه های اجتماعی به سندی آنلاین تبدیل می شود. بنابراین ، بهتر است قبل از انتشار هرگونه خبر ، خودنمایی را کنار بگذارید و به دقت در مورد نحوه بیان آن فکر کنید.

 

برای همه ما پیش آمده که بی اختیار به دیگران لاف بزنیم. به عنوان مثال ، وقتی با دوستان صحبت می کنیم ، از ظاهر خود شکایت داریم. در حالی که از نظر آنها اصلا اینطور نیست. یا ما دائماً در مورد شغل جدیدمان صحبت می کنیم و می گوییم سرمان چقدر شلوغ است. ما می توانیم از بوی اتومبیل جدیدی که خریداری کرده ایم شکایت کنیم و خود را در مورد چنین مواردی به دیگران نشان دهیم بدون اینکه متوجه شویم این به معنای کم اهمیت جلوه دادن مشکلاتی است که واقعاً به آنها افتخار می کنید. این رفتار ممکن است در یک فضای دوستانه اهمیت چندانی نداشته باشد ، اما تأثیر آن بر دنیای تجارت بسیار بیشتر است.

 

این کاملا طبیعی است که بخواهید درباره موفقیت های خود با دیگران صحبت کنید. همه ما می خواهیم ارزش خود را افزایش دهیم و احساس اهمیت کنیم اما نکته این است که باید خودمان را به خوبی بیان کنیم. تلاش برای انتقال خبر با فروتنی کاذب به دیگران ، فقط تصویری بد از ما در ذهن آنها ایجاد می کند. اگر می خواهید این خبر را به دیگران منتقل کنید ؛ یا از روش درست استفاده کنید ، یا بهتر است که اصلاً در مورد آن صحبت نکنید. در ادامه این مقاله از زومیت به روش های صحیح بیان اخبار بدون نشان دادن خواهیم پرداخت.

 

۱٫ از عبارات مناسب استفاده کنید

قبل از انتقال خبر به دیگران ، دو بار فکر کنید. از عبارات مثبت استفاده کنید و برای تلاش دیگران به خود ارزش دهید. فقط از خود تعریف نکنید و احساس خودشیفتگی را به شنونده منتقل کنید. وقتی دیگران با شنیدن خبر خوشبختی خود را نشان می دهند ، مهربان و سپاسگزار باشید. مارک کفش ورزشی مورد علاقه خود را در توییتر تصور کنید: “ما فقط در عرض ۲۴ ساعت موفق به فروش ۳۵۰،۰۰۰ دلار شدیم. با تشکر از مشتریان »احساس شما با خواندن این توییت چیست؟ مثل بقیه ، احتمالاً احساس آزرده شدن می کنید. بنابراین ، شما به سرعت مارک مورد نظر را دنبال می کنید و هرگز به خرید محصولات آنها نمی پردازید. در عوض ، تصور کنید که متن این توییت به شرح زیر به اشتراک گذاشته شده است: “مردم از مجموعه ما استقبال کردند و ما از آنها برای بازخورد مثبت تشکر می کنیم.” مطمئناً عبارت دوم احساس بهتری را به مخاطب منتقل می کند و حتی مشتری به دیدن محصولات کاملاً جدید ترغیب می شود. هر دو عبارت یک پیام دارند. اما تأثیر کاملاً متفاوتی بر خواننده دارند. بنابراین ، برای بیان اخبار مورد نظر از عبارات مناسب استفاده کنید.

https://mizbanmovie.ir/چگونه-عادت-خودنمایی-را-کنار-بگذاریم/

  • ۹۹/۱۲/۲۳
  • clubnews clubnews

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی