سبک زندگی

سبک زندگی مدرن

سبک زندگی

سبک زندگی مدرن

  • ۰
  • ۰

کارمندان معمولاً زمان بیشتری را با همکاران خود نسبت به خانواده خود می گذرانند ، بنابراین داشتن یک رابطه دوستانه و مناسب با همکاران مهم است. از جمله اینکه ، دوستان در محل کار تأثیر زیادی در عملکرد شما دارند ، با تجربه خود به شما انگیزه می دهند و به پیشرفت شما کمک می کنند و بالعکس ، عدم برقراری ارتباط دوستانه در محل کار شما را دلسرد می کند و به کار شما ادامه می دهد. سخت و طاقت فرساست

در اینجا چند روش برای ایجاد یک رابطه موفق وجود دارد:

– اعتماد به نفس داشته باش

مهارت های خوب مردمی با اعتماد به نفس شروع می شود. وقتی آدم اعتماد به نفس داشته باشد خیلی خوب به دست می آید. اعتماد به نفس به عنوان آهن ربا دیگران را به سمت شما جذب می کند و رفتار شما نشان می دهد که ارزش وقت و تلاش را دارید. وقتی احساس قوی از خود داشته باشید ، به سرعت فراتر از یک مکالمه کوتاه با کسی است و به شما امکان می دهد بدون اتلاف وقت به قلب رابطه بروید.

وقتی می خواهید یک رابطه موثر داشته باشید ، یکی از مهمترین قوانینی که باید رعایت کنید این است که مستقیماً به چشمان طرف مقابل خود نگاه کنید. کسانی که اعتماد به نفس کافی ندارند از تماس چشمی خودداری می کنند. امتناع از برقراری ارتباط چشمی نشان دهنده عدم علاقه یا بدتر از آن عدم صداقت است. وقتی دو نفر با هم تماس چشمی برقرار می کنند ، ارتباط م effectiveثر شکل می گیرد. تماس چشمی همچنین گفته های شما را تأیید می کند.

– ارتباط جاده ای دو طرفه!

صورت شما آینه در شماست. توجه داشته باشید که صورت شما اولین چیزی است که افراد اطراف شما به آن نگاه می کنند. لبخندهای دوستانه ، سر تکان دادن موارد مهمی است که در ایجاد دوستی موثر است.

– به دیگران اعتماد کنید

خیلی از مردم اشتباه می کنند که زیاد درباره خودشان صحبت می کنند. هیچ چیز نمی تواند از یک رابطه بدتر از لاف زدن با خود بگذرد. یکی از بهترین راه ها برای یادگیری نحوه برقراری ارتباط با مردم این است که از آنها بخواهید به جای مجبور کردن به گوش دادن ، در مورد خودشان صحبت کنند. این باعث می شود طرف مقابل احساس راحتی بیشتری داشته باشد و اعتماد به نفس آنها را افزایش دهد. همچنین فرصتی برای طرف مقابل ایجاد می کند تا همان کار را برای شما انجام دهد و به حرف های شما گوش دهد.

“با دقت گوش دهید.”

به صحبت های دیگران علاقه مند شوید. همانطور که به دیگری گوش می دهید ، با تأیید سر تأیید می کنید ، لبخند می زنید و کلماتی مانند “بله” و … را می گویید. نشان دهید به آنچه او می گوید علاقه دارید و می فهمید که او چه می گوید. برای اینکه به دیگری نشان دهید که خوب گوش می دهید ، باید به او نشان دهید که معنای گفته های او را می فهمید و معنی آنها را کاملاً درک می کنید. برای این کار می توانید نکات مهم را در سخنرانی او تکرار کنید. این نشان می دهد که شما نه تنها گوش می دهید ، بلکه منظور او را نیز درک می کنید.

– هنرمندانه س questionsال کنید

یکی از سریع ترین راه ها برای شکستن سکوت ، پرسیدن س questionsالاتی است که به راحتی می توانید با بله یا خیر پاسخ دهید. با طرح سوالی که به پاسخ دقیق تری نیاز دارد ، طرف مقابل باید توضیح بیشتری بدهد و اطلاعاتی را که در اختیار دارد ارائه دهد. بخشی از آموزش موفقیت آمیز ارتباطات ، پرسیدن س questionsالاتی است که شخص دیگر را به فکر فرو می برد. یکی به دیگری منتهی می شود و در مدت زمان کوتاهی داستانهایی بین دو طرف منتقل می شوند و یخ اتصال قطع می شود.
وقت را فراموش کنید و بحث را از سیاست و دین دور نگه دارید. درباره لباسی که دیگری پوشیده است نظر دهید. البته ، شما باید سعی کنید کشور خود را با س questionsالات خود بمباران نکنید. این باعث آزار و خستگی فرد می شود. به یاد داشته باشید که مکالمه را به بازجویی تبدیل نکنید. وقتی می خواهید نام شخصی را بپرسید ، بلافاصله آن را تکرار کنید. گفتن نام به شما کمک می کند تا آن را بهتر به خاطر بسپارید. در هنگام مکالمه از نام شخص مقابل استفاده کنید و لبخند زدن را فراموش نکنید.

رفع سو mis تفاهم ها

حل مشکلات و سو mis تفاهم ها در صورت بروز مشکلات و سوings تفاهم در محل کار ، باید در اسرع وقت اقدام کنید. در غیر این صورت ، تأثیر بدی در کار و حتی زندگی شخصی شما خواهد داشت.

دو بار گوش دهید ، یک بار صحبت کنید

گفته می شود که به دلایلی خداوند به شما دو گوش و دهان داده است. این به این دلیل است که شما باید دو برابر بیشتر از آنچه که می خواهید گوش دهید. از نظر مهارت های محبوب ، این بدان معنی است که وقتی شخص مقابل با شما صحبت می کند ، باید کاملاً به او توجه کنید. شما نباید غافل از صحبت های بعدی یا اتفاقات بعدی یا هر فکر بی ربط دیگری باشید. تمرکز کنید ، اطلاعات ارائه شده را جذب کنید و با طرح یک سوال مرتبط راهی برای پیگیری پیدا کنید.

یادگیری مهارتهای برقراری ارتباط با دیگران

به آنچه طرف مقابل به آن علاقه دارد علاقه نشان دهید و اگر موضوع بحث موضوعی است که شما از آن چیزی نمی دانید ، می توانید از آن به نفع خود استفاده کنید و درباره آن بیشتر بدانید. بپذیرید که با موضوع آشنایی ندارید و از او بخواهید در این مورد بیشتر با شما صحبت کند. مردم دوست دارند آنچه می دانند را با دیگران در میان بگذارند و این اعتماد به نفس آنها را بسیار بالا می برد. به محض یافتن موضوع مورد علاقه طرف مقابل ، دیگر مشکلی پیش نخواهد آمد.

– مراقب باش

به خصوص در آغاز دوستی ، از افشای اسرار شخصی زندگی خود پرهیز کنید. همچنین از پرسیدن س privateال های خصوصی خودداری کنید ، زیرا ممکن است شخص مقابل احساس کند شما به حریم خصوصی آنها حمله کرده اید

https://mizbanmovie.ir/یادگیری-مهارتهای-برقراری-ارتباط-با-دی/

  • ۹۹/۱۲/۲۳
  • clubnews clubnews

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی