سبک زندگی

سبک زندگی مدرن

سبک زندگی

سبک زندگی مدرن

  • ۰
  • ۰

فرش عروس

خرید فرش برای جیهزیه نوعروس از نظر طرح و رنگ کمی متفاوت تر می باشد . از آنجایی که نقش فرش در دکوراسیون عروس عامل مهمی است از این رو نو عروسان در انتخاب طرح و رنگ متناسب با دیگر وسایل منزلشان وسواس به خرج می دهند و سعی می کنند زیباترین مدل فرش جهیزیه عروس را انتخاب کنند و به آیتم زیبایی طرح و نگاره به عنوان مهمترین آیتم نگاه کنند . به همین دلیل است که برای یافتن جدیدترین و شیک ترین مدل های فرش عروس ، به سراغ فروشگاه های آنلاین و وب سایت های فرش می روند و جدیدترین و به روزترین مدل های فرش نوعروس را در دنیای اینترنت می بینند و سپس به صورت آنلاین سفارش می دهند و یا برای خرید حضوری آن طرح اقدام می کنند .

https://carpetm.ir/%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%81%d8%b1%d8%b4-%d8%b9%d8%b1%d9%88%d8%b3/
جدیدترین فرش عروس با قیمت در وب سایت فرش کاشان موجود است . وب سایت فرش کاشان که زیر نظر گروه تجاری فرش کاشان می باشد دنیایی از طرح و نگاره های جدید را در خود جای داده است . طرح های فرش های سنتی و کلاسیک ، طرح های مدرن و فانتزی و یا طرح هایی که تلفیقی از مدرن و کلاسیک است . نوعروسان می توانند متناسب با فضای منزل خود ، این طرح ها را انتخاب کنند .
کدام فرش برای جهیزیه عروس مناسب است ؟
این سوالی است که اغلب نوعروسان قبل از خرید فرش می پرسند و ماه ها به جستجو و تحقیق می پردازند .
اگر نوعروسان قبل از خرید وسایل به برخی از آلمان ها توجه کنند ، در دکوراسیون خود ترکیب زیبایی را به وجود می آورند . منزل نوعروس تشکیل شده است از پذیرایی ، اتاق خواب ، راهروها و آشپزخانه که هر کدام فرش مخصوص به خودش می خواهد .
- فرش پذیرایی جهیزیه عروس
قبل از خرید وسایل منزل ، نوعروسان باید بدانند که پهن کردن یک فرش مدرن در کنار مبلمان استیل زیبایی ندارد و بهتر است فرش های ترک مدرن و یا فانتزی در کنار مبلمان راحتی و کاناپه پهن شود . اصولا در پذیرایی های بزرگ قسمتی از سالن را با فرش فانتزی و مدرن مفروش می کنند و کاناپه و مبلمان راحتی را به دور آن می چینند و تلویزیون را روبه روی مبلمان قرار می دهند و بدین صورت قسمتی از سالن به عنوان نشیمن ، مفروش می کنند .
فرش های سنتی با طرح و نگاره های ایرانی نیز در کنار مبلمان راحتی  و فانتزی جلوه ای ندارد و بهتر است طرح های سنتی فرش با مبلمان استیل ست شود .
به سایز فرش جهیزیه عروس و تطابق آن با فضای منزل دقت کنید . عدم تطابق سایز قالی با ابعاد اتاق جلوه ناموزونی به وجود می آورد . برای مثال پهن کردن قالی 4 متری یا 6 متری در یک اتاق 40 متری زیبا نیست و یا اینکه پذیرایی 12 متری را با فرش 12 متری پهن کنیم و بین دیوار تا لبه قالی را باز نگذاریم . با این کار فضای منزلمان را کوچک تر جلوه داده ایم .
اکثر نوعروسان به دنیال خرید فرش های روشن هستند شاید دلیل این امر این باشد که اکثر خانه های جدید متراژ کمی دارند و کم نور می باشند . فرش های روشن می توانند این فضاهای کوچک را بزرگتر جلوه دهند . اگر فرش روشن را برای دکوراسیون مدرن می خواهید از فرش های لایت ترک استفاده کنید که مناسب دکوراسیون های مدرنیته می باشد . از میان فرش های مدرن مناسب برای جهیزیه عروس ، فرش های ترک و طرح لایت زیباترین نوع می باشد که جدیدترین مدل های آن توسط گروه تجاری فرش کاشان ارائه می شود . زیبایی دکوارسیون مدرنیته عروس با فرش های ترکیه ای جهیزیه عروس ، زیباتر می شود .
فرش ترکیه ای مدرن لایت برای جهیزیه عروس
برخی از نوعروسان فرش های طرح ایرانی را می پسندند . به این نوعروسان توصیه می شود که فرش های دستبافتگونه ایرانی که دارای شانه و تراکم بالایی است خریداری کنند . فرش های 1500 شانه دستبافتگونه ، فرش های 1200 شانه و فرش های 1000 شانه به دلیل شانه و تراکم بالایی که دارند بسیار ظریف و زیبا هستند و به دلیل تراکم بالا ، منسجم و توپر هستند . فرش های دستبافتگونه برای جهیزیه عروس ، بی نظیر است . محصولاتی که به دلیل ظرافت بالا همسان با قالی های دستباف است .
این محصولات در طرح های متنوع تولید می شود و نوعروسان متناسب با دکوارسیون خود می توانند به انتخاب آن بپردازند . فرش طرح افشان کرم 1500 شانه ، 1200 یا 1000 شانه برای پذیرایی های کوچک و کم نور مناسب است . جدیدترین فرش های ماشینی عروس ، گل برجسته است که در شانه و تراکم های مختلف ارائه می شود . این فرش های ماشینی به دلیل برجسته بودن زیبایی بسیاری به فضا می دهد .
فرش های آکریلیک را برای جهیزیه خریداری کنید . عمر محصولات پلی استر و پلی پروپلین کم است و همچنین پرزدهی بالایی دارد و ظاهری درخشان و براق ندارد . آکریلیک ، دوام و مقاومت بالایی دارد و بدون پرز می باشد و همچنین ظاهری درخشان و براق دارد و نوعی برجستگی در فضا به وجود می آورد .
فرش سنتی زیبا برای پذیرایی عروس
- فرش فانتزی اتاق خواب عروس
برای اتاق خواب نباید از طرح های سنتی با شانه و تراکم بالا استفاده کرد . از دلایلی که از فرش های  مدرن و فانتزی برای اتاق خواب عروس استفاده می کنند موارد زیر است :
-    طرح های فرش های فانتزی و مدرن اتاق خواب معمولا ساده و تک رنگ است و این محصولات فانتزی با طرح های شلوغ بافته نمی شوند . وسایل اتاق خواب زیاد است از قبیل تخت خواب ، میز آرایش و ... اگر از طرح های سنتی و شلوغ استفاده شود نوعی ناهمانگی در فضا به وجود می اورد . بهتر است از فرش های فانتزی ساده و مدرن تگ رنگ استفاده شود تا نوعی هماهنگی بین وسایل اتاق خواب و فرش اتاق خواب جهیزیه عروس به وجود بیاید .

  • ۹۹/۱۲/۲۷
  • clubnews clubnews

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی