سبک زندگی

سبک زندگی مدرن

سبک زندگی

سبک زندگی مدرن

  • ۰
  • ۰

خواه دلار در گذشته بر بازار ارز ایران تسلط داشته باشد یا نه ، حتی اگر به یک نرخ ارز تبدیل شود ، تجارت آن قاچاق است یا فرض بر این است که یورو یا ارز محلی جایگزین آن می شود.

دلار تقلبی را چگونه شناسایی کنیم؟

در هر صورت ، این ارز همیشه ارز مورد نظر در این بازار بوده است و گاهی اشتها برای گرفتن آن افزایش می یابد. در همین حال ، سو abuse استفاده از این خواسته و جعل ارز تقلبی آمریکا مورد توجه مخاطبان ناآشنا قرار خواهد گرفت.

در ماه های اخیر که نوسانات شدیدتری نسبت به گذشته در بازار ارز رخ داد و قیمت دلار با افزایش تقاضا و صف های طولانی در مقابل صرافی ها ، دلالان یا افراد دیگر از طرق مختلف افزایش یافت و از ۶۰۰۰ تن فراتر رفت و با آنها تجارت کرد. دلار بیشتری به آنها می دهد که با توجه به التهاب می تواند منجر به سو abuse استفاده شود. بنابراین ، پلیس در مورد خرید دلارهای تقلبی هشدار داد و به بازار ارز گفت که مراقب سو possible استفاده های احتمالی باشید. با این وجود ، حتی پس از تصمیم دولت برای کاهش ارزش پول در حدود ۱۰ روز پیش و ممنوعیت مبادله دلار در بازار آزاد و خارج از سیستم بانکی ، باز هم تحرکاتی برای خرید و فروش دلار در بازار توسط دلالان یا افراد وجود دارد. به نوبه خود ، می تواند خطر خرید دلارهای تقلبی را هنگام صرافی ها معامله نکند ، بنابراین توجه مشتری به اسکناس خریداری شده و اصالت آن مهم است.

دلار تقلبی را چگونه شناسایی کنیم؟

در مورد چگونگی خرید دلار تقلبی و شناسایی اصل آن ، اولین سوال این است که باید برای خرید دلار تا آنجا که ممکن است به صرافی های مجاز و همچنین شعب ارزی یا ارزی بانک ها مراجعه کنید تا مطمئن شوید که اصل این اسکناس. اما در مورد به رسمیت شناختن صحت اسکناس های دلاری بر اساس آنچه در وب سایت بانک مرکزی آمریکا برای معاملات آتی امنیت دلار اعلام شده است ، باید گفت که این بانک در حال حاضر هفت اسکناس یک دلاری ، دو ، پنج ، ۱۰ ، ۲۰ ، ۵۰ و ۱۰۰ دلار چاپ می کند ، که دارای هفت عامل امنیتی است که می تواند به عنوان دلارهای تقلبی شناخته شود.

اولین مورد “مواد” کاغذ است که نشان دهنده سه چهارم اسکناس آمریکایی ساخته شده از پارچه کتان و یک چهارم پارچه است و دارای نوارهای قرمز ، آبی و رشته ای است. مورد دوم مربوط به تمبر وزارت خزانه داری آمریکا است که با رنگ سبز در سمت راست اسکناس چاپ شده است. عامل سوم “سطح قابل مشاهده” دلار است که با لمس به راحتی احساس می شود. مهر فدرال رزرو ایالات متحده چهارمین موقعیت با رنگ مشکی در سمت چپ دلار است.

  • ۰۰/۰۱/۲۴
  • clubnews clubnews

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی