سبک زندگی

سبک زندگی مدرن

سبک زندگی

سبک زندگی مدرن

  • ۰
  • ۰

ولید کننده عینک همیشه میکروفیبر یکپارچه را داخل درب عینک شما قرار می دهد ، از همان استفاده کنید. سطح شیشه عینک بسیار حساس است و مواد کمی سخت تر می تواند روی آن خط بکشد. خطوط روی شیشه عینک جلوی چشمان شما لکه ایجاد می کند.

لذت استفاده از عینک کاملا راحت و تمیز می تواند برای شما بسیار جالب باشد. نکات ما را دنبال کنید تا بهترین مراقبت از عینک خود را داشته باشید. چگونه از عینک خود مراقبت کنیم؟

همیشه از پارچه های مخصوص استفاده کنید

تولید کننده عینک همیشه میکروفیبر یکپارچه را داخل درب عینک شما قرار می دهد ، از همان استفاده کنید. سطح شیشه عینک بسیار حساس است و مواد کمی سخت تر می تواند روی آن خط بکشد. خطوط روی شیشه عینک جلوی چشمان شما لکه ایجاد می کند. برای مراقبت بهتر از عینک می توانید دستمال را کمی مرطوب کنید. دستمال مرطوب مخصوصی نیز وجود دارد که عینک ضد مه را به عینک می دهد ، پوشیدن این دستمال مرطوب آسان است و هزینه زیادی ندارد.

همچنین روی سطح لیوان ها پاک کننده های اسپری وجود دارد که پس از پاشیده شدن روی لیوان ها باید آنها را با حوله خشک کرد. استفاده از این اسپری ها به اندازه دستمال مرطوب نیست.

عینک خود را بشویید

یک کاسه آب گرم و صابون ، لیوان ها را در آن تکان دهید و سپس خشک کنید ، عالی است! شما به راحتی چربی ، گرد و غبار و مواد آرایشی باقی مانده روی عینک خود را پاک می کنید. برای عینک های گران قیمت بهتر است پاک کننده های مخصوص خریداری کنید. این کار را در صورت لزوم یا حداقل یک بار در هفته تکرار کنید. از شوینده های ملایم مانند مایع ظرفشویی یا صابون دستی استفاده کنید. چند قطره سرکه نیز به از بین بردن لکه های سرسخت کمک می کند. سرکه همچنین از زنگ زدگی و پوسیدگی فنجان ها جلوگیری می کند.

روش درست برای برداشتن عینک

بیشتر ما وقتی می خواهیم برای خودمان نقاشی بکشیم ، آرامش داریم اما نمی دانیم با آن چه کار کنیم. در نهایت ، این کار پیچ ها را باز می کند و یا شکل کلی قاب را از بین می برد. از دو دست خود برای برداشتن یا قرار دادن عینک خود استفاده کنید و دسته ها را از ضخیم ترین قسمت نگه دارید.

عینک بزنید

چگونه از عینک خود مراقبت کنیم؟

همیشه عینک خود را در جایی که قابل مشاهده است نگه دارید. گذاشتن لیوان روی صندلی یا آشپزخانه اپن باعث می شود کسی روی آن بنشیند یا چیزی به پنجره ها برخورد کند و شیشه را خراش دهد. همچنین عینک خود را در معرض تابش مستقیم آفتاب قرار ندهید ، مانند جلوی داشبورد ماشین. نور خورشید باعث می شود قاب عینک انعطاف پذیرتر و نرمتر از حد لازم باشد ، یا ذوب شود و شکل خود را از دست بدهد.

همیشه لیوان ها را تا کنید و آنها را بالا و صاف بگذارید. بیشتر خطوط روی لیوان شیشه ها با وارونه سازی آنها ایجاد می شوند.

  • ۰۰/۰۱/۲۴
  • clubnews clubnews

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی