سبک زندگی

سبک زندگی مدرن

سبک زندگی

سبک زندگی مدرن

  • ۰
  • ۰

همانطور که می دانید ، هنگام ثبت نام در برنامه های پیام رسان و شبکه های اجتماعی تلفن همراه مانند WhatsApp و Telegram ، برای ثبت نام و ورود به سیستم باید از شماره تلفن خود به عنوان شناسه استفاده کنید.

اگر کاربری هستید که علاقه ای به اشتراک شماره اصلی خود ندارید یا نیاز به ثبت بیش از یک بار در این برنامه ها دارید ، می توانید از شماره مجازی رایگان استفاده کنید.

شماره مجازی چیست؟

ساخت شماره مجازی رایگان عراق

شماره مجازی به عنوان سیم کارت و شماره واقعی شما عمل می کند و دریافت پیامک برای تأیید از خدمات و نرم افزار امکان پذیر است. برخلاف شماره واقعی ، شماره مجازی فاقد هویت فیزیکی و سیم کارت است و می توان از طریق نرم افزار از خدمات آن استفاده کرد.

این نرم افزارها معمولاً مبتنی بر شبکه هستند یا به عنوان نرم افزار پیام رسان عمل می کنند. به همین دلیل ، برای استفاده از خدمات این شماره های مجازی ، به اتصال به اینترنت نیاز داریم.

این برنامه ها معمولاً شماره های رایگان را در اختیار کاربران قرار می دهند و از مشترکان برای برقراری تماس هزینه می گیرند که بسیار کمتر از هزینه اپراتورهای واقعی است. شماره تلفن رایگان معمولاً موقتی است و برای ثبت نام یا تمدید آن باید هزینه ای پرداخت کنید.

چرا باید از شماره مجازی عراق استفاده کرد؟

دلایل زیادی برای استفاده از شماره مجازی در کنار یا به جای شماره واقعی برای ثبت نام در پیام رسان ها و سرویس هایی که به شماره تلفن فعال سازی نیاز دارند وجود دارد ، از جمله:

حریم خصوصی: همه ما می دانیم که برای استفاده و ثبت نام در بسیاری از برنامه های پیام رسانی به شماره شخصی خود نیاز دارید. البته ، این یک روند طبیعی و عادی است ، زیرا احراز هویت شما از این طریق انجام می شود و دیگر نیازی به وارد کردن نام کاربری ، رمز ورود ، ایمیل و .. نیست.

استفاده از اعداد سادگی و امنیت را برای کاربران به ارمغان می آورد ، اما بسیاری از کاربران نیز مشکلاتی دارند. بسیاری از برنامه ها شماره شخصی شما را به کاربران خود نشان می دهند

و این قطعاً چیزی است که از آن خوشتان نخواهد آمد. به عنوان مثال شماره موبایل شما در وایبر برای دیگران رایگان است یا اگر شماره شخصی در مخاطبین تلگرام شما ذخیره شده باشد ،

تلگرام شماره شما را نیز به طرف مقابل نشان می دهد. علاوه بر این ، اگر کسی شماره شخصی شما را داشته باشد ، می تواند از طریق آن شماره به همه حساب های شبکه مجازی شما دسترسی پیدا کند.

به عنوان مثال با ذخیره شماره دوست خود ، در صورت عضویت می توانید حساب های تلگرام ، تانگو ، وایبر ، وی چت ، فیس بوک ، اینستاگرام و … این شخص را مشاهده کنید.

از چندین حساب استفاده کنید: وقتی برای برقراری ارتباط با دیگران به حسابی غیر از حساب خود نیاز دارید ، می توانید از شماره مجازی رایگان استفاده کنید.

به عنوان مثال ، شما یک تجارت دارید و باید شماره خود را برای پشتیبانی از شبکه مجازی به دیگران بدهید و از آنجا که شماره شما شخصی بود ، می خواهید از یک شماره مجازی استفاده کنید.

علاوه بر این ، از آنجا که بیشتر شماره های مجازی بصورت رایگان ارائه می شود ، نیازی به خرید سیم کارت واقعی و پرداخت هزینه آن نخواهید داشت.

آموزش رایگان ایجاد شماره های مجازی عراق

نرم افزارهای زیادی برای ایجاد شماره مجازی رایگان وجود دارد که برخی از آنها را در این مقاله ارائه خواهیم داد …

با نحوه ایجاد شماره مجازی رایگان تلگرام با Talk2 آشنا شوید

Talk2 یکی از محبوب ترین برنامه ها برای ساخت تعداد مجازی تلگرام است که عملکرد بهتری نسبت به سایر برنامه ها دارد و تقریباً در همه وب سایت ها و شبکه های اجتماعی قابل استفاده است.

شماره مجازی Text-Free

Talk2 برای ارسال کد فعال سازی به شماره تلفن شما نیاز دارد تا ثبت نام کند و پس از تأیید حساب به شما یک شماره فیلیپینی مجازی از 63+ داده می شود و در منوی کناری برنامه Was قابل مشاهده است.

البته برای تماس و ارسال پیام متنی با این شماره ، باید حساب Talk2 را شارژ کنید ، اما در مواردی مانند ثبت نام که فقط به دریافت کد احتیاج دارد ، نیازی به این کار نیست.

بیاموزید که چگونه با برنامه Smart Call شماره مجازی اندونزیایی رایگان بسازید

Smart Call کوچکترین برنامه در نوع خود در زمینه ایجاد شماره مجازی بدون هزینه است که نیاز است شماره تلفن اصلی شما مانند قبل ثبت شود و پس از ثبت نام و تأیید کد فعال سازی ، یک شماره مجازی از اندونزی با پیشوند +62 توسط شما ارائه می شود. نحوه کار برنامه دقیقاً همان Talk2 است.

شماره مجازی Text-Free

به محض ورود به برنامه Smart Call و وارد کردن شماره خود و دریافت کد فعال سازی ، یک شماره مجازی برای شما ایجاد می شود و می توانید از آنها در شبکه های مختلف برای دریافت پیام کوتاه یا تماس های دریافتی از طریق تماس هوشمند استفاده کنید. و برای برنامه های مختلف ثبت نام کنید

  • ۰۰/۰۲/۰۴
  • clubnews clubnews

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی