سبک زندگی

سبک زندگی مدرن

سبک زندگی

سبک زندگی مدرن

  • ۰
  • ۰

دیروز ، وقتی پس از تغییر خسته و خسته از کار به خانه برگشتم ، اولین کاری که کردم اینستاگرامم را بررسی کردم. فکر می کنم بهترین پست هایی که دیدم سرگرم کننده و جالب بود! به نظر شما بهترین زمان ارسال پست در اینستاگرام چه زمانی است؟ چه پستی را باید در چه زمانی بگذاریم؟ این مقاله راهنمای کاملی برای ارسال زمان در اینستاگرام است.

چگونه می توان بهترین زمان ارسال در اینستاگرام را تعیین کرد؟

چندین عامل بسیار مهم در پاسخ به این سوال تأثیرگذار است. در اینجا چند نکته وجود دارد که باید بدانید دقیقاً چه زمانی باید پست کنید.

پیروان شما چه کسانی هستند؟

منظور من کیست که اینستاگرام خود را بررسی می کنند؟ این بستگی زیادی به اوقات فراغت و ساعات غیر کاری پیروان شما دارد. بیایید چند مثال بزنیم. به عنوان مثال ، اگر مخاطبان شما میزبان باشند ، معمولاً اوقات فراغت بیشتری در طول روز دارند. اگر فالوئرهایتان معمولاً مشغول هستند ، احتمالاً بهترین زمان ارسال پست بعد از کار است. بنابراین ، با دانستن پیروان خود ، بهترین زمان ارسال پست در اینستاگرام را تعیین کنید.

محتوای صفحه شما چیست؟

یکی از مهمترین مواردی که می تواند به شما کمک کند بهترین زمان انتشار را تعیین کنید ، محتوای شماست. تجارت شما چیست؟ فروشگاه اینستاگرام؟ چه

پست هایی را بارگذاری می کنید؟ فیلم های خنده دار؟ فیلم های آموزشی؟

شما باید ببینید چه زمانی فالوورها چه محتوایی را ترجیح می دهند. من وقتی خسته ام ساعت ۷ شب از محل کار به خانه برمی گردم قطعاً تماشای فیلم های آموزشی را دوست ندارم. من ترجیح می دهم فیلم های خنده دار و سرگرم کننده تماشا کنم. یا من ترجیح نمی دهم که وعده ناهار را در شرکت تماشا کنم

ازمایش و خطا!

قطعاً بهترین راه برای تعامل با مصرف کنندگان است. شما باید در زمان های مختلف و روزهای مختلف ارسال کنید. از آزمایش شرایط مختلف نترسید. با این حال ، از طریق آزمون و خطا ، مطمئناً نتیجه خواهید گرفت. چه مشکلی وجود دارد؟ پیروان نظر سنجی ها از خود بپرسید چه زمانی اینستاگرام خود را بیشتر بررسی می کنند؟ پیشنهاد می کنم برای این کار از برچسب استفاده کنید.

بهترین ساعت ها برای انتشار کدام است؟

تحقیقات در این زمینه انجام شده است. ما این تحقیق را در اینجا قرار داده ایم تا شما بتوانید بر اساس این موارد و موارد فوق بهترین تصمیم را بگیرید.

۷ تا ۹ صبح

در همین حال ، پیروان تازه بیدار شده اند. معمولاً بعد از بیدار شدن از خواب ، مردم دوست دارند ببینند دیشب چه اتفاقی روی تلفن همراه و به خصوص در اینستاگرامشان افتاده است! بنابراین احتمال بررسی اینستاگرام زیاد است. اما ممکن است بزرگ نباشند و بازدهی بالایی نداشته باشید.

ناهار ۱۱ تا ۱۴

این فاصله زمان استراحت و ناهار است. فالوورهای مشغول شما احتمالاً هنگام استراحت از اینستاگرام شما بازدید می کنند. سعی کنید محتوای عکس را در این زمان ارسال کنید. چون ممکن است دنبال کنندگان فیلم را نبینند.

مدت زمان از ۱۷ تا ۱۹ ساعت

وقت آن است که او را رها کنیم و حرکت کنیم. تحقیقات نشان می دهد که افراد احتمالاً هنگام بازگشت اینستاگرام خود را بررسی می کنند. این بهترین زمان برای سرگرمی و محتوای کمدی است.

دوره ۹ تا ۱ شب

تجربه نشان می دهد که بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام و البته موثرترین زمان بین ۹ تا ۱۳ ساعت است. پیروان شما استراحت می کنند و بالاترین بازدهی را به شما می دهند. این بهترین زمان برای ارسال فیلم با دستورالعمل است. به خصوص اگر مخاطبان شما مرد هستند ، این فرصت را به هیچ وجه از دست ندهید.

چند ترفند برای ارسال در اینستاگرام

دنبال کنندگان را منتظر پست خود نگه دارید
اگر صفحه شما محبوب است و دنبال کنندگان منتظر ارسال شما هستند ، برای آنها زمانی تعیین کنید. به عنوان مثال ، به آنها بگویید که هر روز ساعت ۹ شب ارسال می کنید. به طور خلاصه ، برای هر محتوایی که ارسال می کنید زمان دقیق تعیین کرده و پیروان خود را مطلع سازید.

سعی کنید روزانه چندین بار پست نگذارید
اگر هر روز به اینستاگرام پیام می دهید ، فقط یک بار این کار را انجام دهید. زیرا ارسال چندین بار در روز برای فالوورها چندان جذاب نیست.

هر پست را به موقع ارسال کنید

برخی از نشریات وضعیتی هستند. یعنی باید در یک زمان مشخص منتشر شوند. هرگز نباید پست های تابستانی را در زمستان ارسال کنید. یا به عنوان مثال ، اگر همه پیروان درگیر یک رویداد اجتماعی هستند ، باید به آنها بپیوندید و متناسب با آن پست ارسال کنید. بنابراین سعی کنید توسط پیروان خود پاره نشوید.

ابزار شناسایی برای بهترین زمان ارسال در اینستاگرام

بهترین ابزار بینش اینستاگرام است. شما می توانید تمام اطلاعات پیروان و به ویژه فعال ترین زمان را مشاهده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این ابزار و نحوه دقیق کار با آن ، مقاله Instagram Analysis with Insight را بخوانید.

برای دیدن اینکه چه مدت دنبال کنندگان شما فعال هستند ، باید به قسمت بینش و مخاطب بروید. در قسمت followers بیشترین زمان فعالیت کاربر در هر روز از هفته را مشاهده خواهید کرد.

  • ۰۰/۰۲/۰۴
  • clubnews clubnews

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی