سبک زندگی

سبک زندگی مدرن

سبک زندگی

سبک زندگی مدرن

  • ۰
  • ۰

نحوه دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

برخلاف تلگرام و سایر برنامه های مشابه ، اینستاگرام به ما اجازه نمی دهد عکس های پروفایل کاربران دیگر را در اندازه های بزرگ و با کیفیت اصلی مشاهده کنیم. چگونه در مورد ذخیره آن بر روی تلفن! اما روش های ساده ای برای انجام این کار وجود دارد که می توانید با استفاده از آنها عکس پروفایل اینستاگرام خود را در اندازه اصلی خود نگه دارید.

در ادامه این مقاله قصد داریم ۳ نمونه از بهترین روش های ذخیره عکس از یک حساب کاربری اینستاگرام در اندازه و کیفیت اصلی آنها را یاد بگیریم. روش اول با کمک ربات های هوشمند تلگرام است! روش دوم استفاده از یک سایت خاص برای این کار است و آخرین روش معرفی برنامه برای ذخیره عکس در یک حساب اینستاگرام است.

عکس حساب اینستاگرام خود را بارگیری کنید ؛ روش اول

اولین روشی که به شما یاد می دهیم عکس حساب اینستاگرام خود را در اندازه و کیفیت ذخیره کنید ، استفاده از ربات های تلگرام است. این یک میانبر حرفه ای برای بارگیری عکس های پروفایل اینستاگرام بدون محدودیت بارگیری است! ما ۲ ربات شناخته شده و حرفه ای در این زمینه برای شما داریم. اولی ربات تلگرامی Rigram و دومی ربات تلگرامی InstaSave است. هر دو ربات در تصاویر نمایه Insta تخصص دارند.

راه کار با آنها نیز ساده است. به صفحه ربات در تلگرام بروید و آن را فعال کنید. اکنون نام کاربری صفحه ای را که می خواهید عکس پروفایل آن را بارگیری کنید وارد کنید تا ربات بتواند عکس پروفایل کاربر را با اندازه و کیفیت اصلی برای شما آماده کند.

ربات دانلود ریگرام

 

ذخیره عکس حساب اینستاگرام ؛ روش دوم

یک روش موثر دیگر برای بارگیری عکس پروفایل Insta با اندازه و کیفیت اصلی وجود دارد. استفاده از سایت InstaDP. این روش ساده و سریع است و برای انجام آن نیازی به هیچ برنامه یا رباتی ندارید! فقط مراحل زیر را طی کن. مرورگر مورد علاقه خود را باز کرده و به سایت Instadp بروید.

اکنون نام کاربری حساب اینستاگرام مورد نظر خود را در قسمت وارد کرده و بر روی دکمه جستجو کلیک کنید.

سایت ذخیره عکس اینستا

به همین سادگی عکس پروفایل کاربر مورد نظر در اندازه و کیفیت اصلی نمایش داده می‌شود. برای دانلود عکس پروفایل هم دکمه Download Full Size Profile Picture را بزنید تا عکس را با بالاترین کیفیت دریافت کنید.

عکس پروفایل اینستاگرام

این سایت امکان دانلود عکس و ویدئو اینستاگرام را نیز برای شما فراهم کرده است. قبل از همه‌چیز آدرس عکس یا ویدئو را از بخش copy url اینستاگراکپی کنید. برای دانلود پست‌ها به صفحه دانلود عکس اینستاگرام و برای دانلود ویدئو، به صفحه دانلود ویدئوی اینستاگرام بروید و به راحتی هرچه دوست دارید را دانلود کنید!

ذخیره تصویر حساب اینستاگرام ؛ روش سوم

اما آخرین روش استفاده از برنامه برای ذخیره عکس در پروفایل اینستاگرام در اندازه و کیفیت اصلی است. برنامه های زیادی در این زمینه وجود دارد و ما یکی از بهترین ها را برای شما انتخاب کرده ایم. Instagram Account Download یک برنامه حرفه ای برای بارگیری عکس از حساب اینستاگرام شما است. برای شروع برنامه را بارگیری و نصب کنید:

برنامه را بارگیری کنید تا عکس حساب کاربری اینستاگرام خود را برای Android بارگیری کنید

برنامه را شروع کرده و مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

به دنبال یک نام حساب باشید.
صفحه مورد نظر خود را انتخاب کنید
اکنون بر روی دکمه DOWNLOAD IMAGE IN HD کلیک کنید.

برنامه ذخیره پروفایل اینستاگرام

کار تمام است. عکس پروفایل دلخواهتان با بالاترین کیفیت در اختیار شماست!

عکس حساب Insta را با ۳ روش ذخیره کنید

در این مقاله ما ۳ روش موثر برای بارگیری عکس پروفایل اینستاگرام خود در اندازه و کیفیت اصلی را به شما آموزش دادیم. برای ذخیره عکس پروفایل خود می توانید از ربات های تلگرام کمک بگیرید

  • ۰۰/۰۲/۰۴
  • clubnews clubnews

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی