سبک زندگی

سبک زندگی مدرن

سبک زندگی

سبک زندگی مدرن

  • ۰
  • ۰

اگر شما یک کاربر فعال اینستاگرام هستید و چند ساعت در روز را در این شبکه مجازی محبوب می گذرانید ، به اهمیت تاریخچه و امکانات آن پی برده اید. شما همچنین می دانید که در تاریخ می توانید نوشته ها را به دلخواه وارد کرده و بنویسید. همچنین پست ها و فونت های رنگی مختلفی را در داستان دوستان و سایر کاربران مشاهده کرده اید.

ممکن است بخواهید هنگام نوشتن داستان های خود چنین داستان هایی را ایجاد کنید و از رنگ ها و فونت های مختلف استفاده کنید. اینستاگرام به عنوان یکی از شبکه های مجازی که دارای صفحات و کاربران زیادی است ،

این ویژگی را در اختیار کاربران خود قرار داده و این ویژگی جذاب و مفید را در اختیار کاربران قرار داده تا کاربران بتوانند متناسب با خواسته خود فونت را تغییر دهند. و متن های جالب با توجه به محبوبیت استوری در بین کاربران اینستاگرام ، همه کاربران در تلاش هستند تا بتوانند داستان های جالبی ایجاد کنند. زیرا بعد از تصویر در داستان ، دومین چیزی که کاربر را مجذوب خود می کند متن با قلم ها و رنگ های زیبا است.

اگر شما هم می خواهید از این ویژگی استفاده کنید ، در این مقاله با ما همراه باشید ، که در مورد چگونگی یادگیری نحوه تغییر فونت ، رنگ و اندازه اینستاگرام در قسمت history است.

تغییر فونت در استوری اینستاگرام

اگر نمی دانید فونت ها در اینستاگرام چیست ، باید به شما بگویم که پنج سبک مختلف برای تغییر قلم در تاریخ اینستاگرام وجود دارد. این بدان معنی است که شما می توانید از هر پنج فونت موجود برای پست های خود استفاده کنید. هر قلم شرایط و مخاطبان خاص خود را دارد و بسته به کاربرد آنها متفاوت است.

به عنوان مثال ، قلم انتخاب شده برای زن و مرد متفاوت است. برخی از فونت ها برای خانم ها بسیار جذاب است اما برای آقایان این فونت جالب به نظر نمی رسد. در صفحه اینستاگرام هر شخص ، فونت نوشته های او همان فونت پیش فرض تلفن همراه اوست.

نام این فونت در اینستاگرام یک فونت کلاسیک است که در لیست تغییر فونت در اینستاگرام نیز موجود است. اکنون ما در مورد ۴ فونت دیگر صحبت خواهیم کرد:

نحوه ی تغییر رنگ و فونت در استوری اینستاگرام

 

۱) فونت Modern (مدرن و رسمی)

در خط دوم قلم ها ، یعنی بلافاصله بعد از قلم کلاسیک ، می توانید قلم مدرن را مشاهده کنید ، که می تواند به عنوان یک فونت مدرن و رسمی نشان داده شود و عمدتا برای متون رسمی استفاده می شود. قلم آن کمی بزرگتر از قلم کلاسیک است و در سایر کشورها به دلیل نوشتن متون به زبان انگلیسی ، بیشتر برای متون رسمی استفاده می شود و برای متن انگلیسی انتخاب بسیار خوبی است ، اما در متن های فارسی به خوبی بهینه سازی نشده است. برای دیدن بازخورد کاربر و تعامل با این متن ، فقط از آن در قسمت سابقه خود استفاده کنید. درست است که قلم ذکر شده حالت کمی پررنگ دارد اما بسیار جذاب است و کاربر را در هنگام مشاهده و خواندن داستان خسته نمی کند. ما به شما توصیه می کنیم که از این فونت برای صفحات تجاری و تجاری برای ارسال تاریخچه خود استفاده کنید.

۲) فونت Neon

در قسمت history ، اگر وارد قسمت تغییر قلم شوید ، بعد از دو فونت بالا ، یک قلم Neon وجود دارد که برای نوشتن متن های غیررسمی استفاده می شود. این فونت بسیار جذاب است ، اگر آن را انتخاب کنید ، متن اطراف این فونت براق خواهد بود و نور در اطراف آن قابل مشاهده است. مخاطبان این فونت بیشتر خانم ها هستند. اگر مدیر صفحاتی هستید که کاربران شما زن هستند ، از این قلم در داستان استفاده کنید تا کاربران آن لذت ببرند ، معمولاً صفحاتی که مربوط به فروش لباس زنانه ، لوازم آرایشی ، جواهرات و غیره است و بیشتر مربوط به خانم ها است. بله ، آنها از این قلم نهایت استفاده را می برند. صفحات سرگرم کننده نیز به دلیل تعامل بیشتر کاربر از این فونت برای افزایش جذابیت داستان خود استفاده می کنند.

۳) فونت Typewriter

قلم بعدی که به شما ارائه می دهیم یک قلم Typewriter است ، یک قلم کوچک است ، اما استفاده از آن در متن کلی بسیار حرفه ای است. این فونت ساده جذابیت های خاص خود را دارد و انتخاب درستی برای متون عمومی است. اگر مدیر یک صفحه شخصی یا یک صفحه عادی هستید از این قلم استفاده کنید. در متون فارسی نیز بسیار مفید است ، زیرا متن نوشته شده در این فونت بسیار روان و خوانا است و این فونت گزینه بعدی بیشتر کاربران است (در صورتی که فونت کلاسیک را انتخاب نکنند).

۴) فونت Strong

اگر می خواهید از فونی استفاده کنید که توجه کاربر را به عناوین و موضوعات مهم شما جلب کند ، از یک قلم Strong استفاده کنید. این قلم به دلیل بزرگ بودن بیشتر برای متون مهم مورد استفاده قرار می گیرد. اگر به دنبال یک فونت برای نوشتن متن مهم در داستان خود هستید ، ممکن است گزینه Strong font اولین گزینه باشد. این صفحه بیشتر در صفحات تجاری برای اطلاع رسانی رویدادها و بازاریابی محصولات استفاده می شود. کاربران خود را با استفاده از این قلم در پست های سابقه خود درگیر کنید. فونت قوی اگرچه برجسته و بزرگ است اما به دلیل کمی کج بودن و اصطلاحاً ایتالیایی کاربران را به خود جلب می کند. بیشتر از آن در عنوان یا متن کوتاه استفاده کنید ، اما از آن برای متنهای چند خطی و طولانی استفاده نکنید ، زیرا این کار باعث خسته کننده شدن متن می شود.

از این قلم ها استفاده کنید و قلم تاریخچه خود را تغییر دهید و تعامل با کاربران خود را افزایش دهید.

همچنین شما می توانید توانایی استفاده از ۵ فونت وارد شده برای ایجاد متن زیبا را داشته باشید. برای مثال ، از قلم Strong برای نوشتن عنوان متن و از قلم Classic یا Typewriter برای نوشتن توضیحات استفاده کنید.

نحوه تغییر رنگ متن در تاریخ اینستاگرام

هنگامی که متن داستان خود را نوشتید و قلم آن را انتخاب کردید ، به رنگ قلم بروید و با تغییر رنگ متن به دلخواه ، رنگ مورد نظر را انتخاب کنید. طبق گزارشات و بررسی های انجام شده در مورد داستان و تعامل آن با کاربر ،

یکی از م mostثرترین مواردی که می تواند داستان را با کاربر تعامل کند ، رنگ مناسب متن است. بنابراین ، از رنگ ها استفاده کنید و به جذابیت و تأثیر آن بر کاربر اضافه کنید. با این کار ، داستان شما مطمئناً بازدید کنندگان زیادی را به خود جلب می کند و می توانید بازخورد خوبی بگیرید.

بنابراین اگر می خواهید قلم را تغییر دهید ابتدا متن خود را وارد کنید و اگر نمی خواهید قلم کلاسیک باقی بماند و اکنون رنگ مورد نظر خود را از بین رنگ های مختلفی که در پایین صفحه تاریخ می بینید انتخاب کنید.

هر رنگی که می خواهید ، رنگ روشن و تیره نیز موجود است ، شما می توانید رنگ مورد نظر خود را متناسب با تصویر خود در داستان انتخاب کنید. از رنگهای قابل مشاهده و خوانا در تصویر استفاده کنید. اگر می خواهید بخشی از متن را تغییر دهید ، باید انگشت خود را بر روی متن قرار دهید و آن را به هر جهتی که دوست دارید بلغزانید و پس از آزاد کردن ، آن را در مکان مورد نظر خود قرار دهید.

بعضی اوقات کاربران به دلیل اهمیت برخی کلمات خاص ، رنگ متن را انتخاب می کنند و آن را به رنگ دیگری تغییر می دهند. اگر کلمات از هم جدا هستند ، هر کلمه را جداگانه انتخاب کرده و رنگ آن را تغییر دهید به عنوان مثال ، تصویر بالا به صورت “مانند” نوشته شده و کلمه “شما” به رنگ دیگری تغییر یافته است.

  • ۰۰/۰۲/۰۴
  • clubnews clubnews

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی