سبک زندگی

سبک زندگی مدرن

سبک زندگی

سبک زندگی مدرن

  • ۰
  • ۰

کد شارژ اضطراری ایرانسل چیست؟

احتمالاً برای بسیاری از ما پیش آمده است که می خواهیم خیلی سریع شخصی را در مورد یک مسئله آگاه کنیم. حتی اگر بسیار کوتاه باشد ، پیامک یا تماس تلفنی اضطراری ارسال کنید.

چالش مداوم در مدیریت کارت اعتباری همچنان اندازه وام است. فرض کنید ، به هر دلیلی ، سیم کارت ایرانسل شما منقضی شده است ، رمز دوم کارت اعتباری خود را فراموش کرده اید ، یا برای خرید کارت شارژ اتصال به اینترنت به هیچ وجه امکان پذیر نیست. چه کار می کنی؟

در این شرایط دشوار ، طرح شارژ اضطراری ایرانسل به مشترکان تلفن همراه این اپراتور تلفن همراه کمک می کند. اپراتور ایرانسل که در ارائه خدمات نوین تلفن همراه در ایران پیشتاز است

کد شارژ اضطراری ایرانسل

، از مشترکان خود در شرایطی پشتیبانی می کند که با طراحی کد سفارش برای شارژ اضطراری ایرانسل و همچنین کاربرد موثر ایرانسل ، به هیچ وجه نمی توانند سیم کارت خود را شارژ کنند.

مرد. اگر سیم کارت دیگری از اپراتور همراه اول یا Rytl دارید ؛ نگاهی به مطالب دیگر ما در این زمینه بیندازید که ویژه مشترکین این اپراتورها است. ما قبلاً در مورد برنامه همراه اول برای شارژ اضطراری صحبت کرده ایم و امروز این رقیب شماره یک این اپراتور در ایران است.

در آخرین پست وبلاگ در مورد نحوه استفاده از طرح هزینه اورژانس ایرانسل با ما همراه باشید.

آیا استفاده از شارژ اضطراری ایرانسل دارای شرایط خاصی است؟

هرکسی که به مدت سه ماه به مجموعه ایرانسل پیوسته و سیم کارت خود را با حداقل ۱۰ هزار تومان در ماه شارژ کند ، می تواند از شارژ اضطراری ایرانسل استفاده کند.

چگونه شارژ اضطراری ایرانسل بگیریم؟

برای شارژ سیم کارت به صورت رایگان ، ایرانسل دو روش به شما ارائه می دهد:

۱٫ کد دستوری شارژِ اضطراری ایرانسل:

کد شارژ اضطراری ایرانسل ۸۸ # ۸۱۵ * است. یک شماره سه رقمی که به راحتی به خاطر سپرده می شود ، اما من توصیه می کنم اکنون آن را در تلفن همراه خود ذخیره کنید تا در صورت نداشتن شرایط شارژ بتوانید از طریق آن سیم کارت خود را شارژ کنید. وارد کردن کد دستوری یک روش ساده است که بدون نیاز به اینترنت داده تلفن همراه یا اینترنت ۴G انجام می شود.

کد شارژ اضطراری ایرانسل

۲٫ دریافت اعتبار اضطراری از طریق اپلیکیشن ایرانسل من:

علاوه بر روش آسان برای وارد کردن کد دستوری # ۸۱۵ * ، می توانید از برنامه ایرانسل من برای دریافت هزینه نیز استفاده کنید.

با استفاده از ایرانسل من دریافت شارژ اضطراری برای سیم کارت های ایرانسل بسیار آسان است. اما این روش برای کسانی است که قبلاً آن را روی تلفن خود نصب کرده اند. توصیه می شود آن را در روزهایی که شارژ می کنید

بارگیری کنید تا در صورت لزوم از مزایای آن بهره مند شوید. البته به خاطر داشته باشید که برای استفاده از اپلیکیشن ایرانسل من ، اینترنت باید فعال باشد. (ممکن است از خود بپرسید که وقتی شارژ نمی کنیم چگونه اینترنت ما را فعال کنیم؟

گاهی اوقات بسته اینترنت شما همچنان فعال است اما اعتبار تماس و پیامک روی سیم کارت شما به صفر رسیده است.) برنامه ایرانسل مرا از یک نوار در انتهای صفحه گزینه بارگیری مجدد را انتخاب کنید ، سپس زبانه اضطراری بارگیری مجدد را از نوار بالا انتخاب کنید.

توصیه می شود شما به عنوان یکی از مشترکان ایرانسل ، نرم افزار کارآمد ایرانسل من را بر روی تلفن خود نصب کنید. با استفاده از آن می توانید روند استفاده از بسته اینترنت خود را بررسی کرده و از انواع سرویس های بروزرسانی ایرانسل مطلع شوید. همچنین می توانید یک بسته اینترنت اضطراری یک روزه با برنامه ایرانسل من داشته باشید.

  • ۰۰/۰۲/۰۴
  • clubnews clubnews

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی