سبک زندگی

سبک زندگی مدرن

سبک زندگی

سبک زندگی مدرن

  • ۰
  • ۰

قصد دارید فایل Word را به PDF تبدیل کنید؟ در این مقاله، با آموزش روش‌های مختلف تبدیل ورد به پی دی اف همراه شما خواهیم بود.

 

یکی از نیازمندی‌های مهم کاربران تبدیل فایل ورد به پی‌دی‌اف محسوب می‌شود. فایل‌های PDF با بیشتر سیستم‌عامل‌ها سازگار و انتقال آن‌ها هم کار بسیار راحتی است. روش‌های زیادی برای تبدیل فایل ورد به پی‌دی‌اف وجود دارد که البته نباید در میان آن‌ها از روش‌های آنلاین هم غافل شد. در این مقاله، قصد داریم روش‌های تبدیل ورد به پی‌دی‌اف را در مک یا ویندوز آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

تبدیل ورد به پی‌دی‌اف در ویندوز

تبدیل ورد به پی دی اف در ویندوز - 1

۱. فایل ورد مدنظرتان را بازکنید. برای انجام این کار، کافی ا‌ست روی فایل دابل‌کلیک کنید تا وارد مایکروسافت ورد شوید. درصورتی‌که هنوز این فایل را ایجاد نکرده‌اید، وارد Microsoft Word شوید و سپس روی سند Blank کلیک کنید تا بتوانید کار خود را انجام دهید.

تبدیل ورد به پی دی اف در ویندوز - 2

۲. روی گزینه‌ی فایل (File) کلیک کنید. این گزینه در گوشه‌ی سمت چپ قسمت بالا قرار دارد.

تبدیل ورد به پی دی اف در ویندوز - 3

۳. باید روی گزینه‌ی‌ی Export کلیک کنید. این گزینه در ستون سمت چپ قرار دارد. باید چندین گزینه‌ی جدید را در وسط پنجره مشاهده کنید.

تبدیل ورد به پی دی اف در ویندوز - 4

۴. روی گزینه‌ی Create PDF/XPS Documents کلیک کنید. این گزینه در گوشه‌ی سمت چپ قسمت بالا قرار دارد.

تبدیل ورد به پی دی اف در ویندوز - 5

۵. روی گزینه‌ی Create PDF/XPS کلیک کنید. این تنظیمات در میانه‌ی پنجره قرار دارد.

تبدیل ورد به پی دی اف در ویندوز - 6

۶. مکان ذخیره‌سازی را انتخاب کنید. در سمت چپ پنجره، باید روی پوشه‌ای کلیک کنید که می‌خواهید نسخه‌ی PDF فایل ورد خود را ذخیره کنید. از‌آنجاکه فایل PDF را می‌توان نوعی متفاوت از فایل ورد به حساب آورد، می‌توانید این فایل را در همان مکان فایل مشابه ذخیره کنید.

  • ۰۰/۰۲/۱۵
  • clubnews clubnews

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی