سبک زندگی

سبک زندگی مدرن

سبک زندگی

سبک زندگی مدرن

  • ۰
  • ۰

معرفی نرم افزار وتس اپ برای PC :
واتس‌اَپ (به انگلیسی WhatsApp ) یک پیام رسان پر مخاطب برای گوشی های هوشمند است. این اپلیکیشن محصولی از شرکت سهامی واتس‌اَپ است. پیام ‌رسان WhatsApp سامانه‌ای نرم‌ افزاری برای انواع پلتفرم های اندروید، آیفون، نوکیا، و بلک ‌بری ، سیمبیان و اخیرا ویندوز فون و ویندوز pc است.

https://today-news.ir/واتساپ-برای-کامپیوتر/

جهت استفاده از این پیام رسان به یک اتصال اینترنتی احتیاج دارید. افزون بر توانایی فرستادن و دریافت پیام های متنی می توان از واتساپ برای دریافت / ارسال تماس ها، عکس ها، فیلم ها، اسناد و پیام های صوتی استفاده کرد.
ما در این بخش از پی سی افزار قصد ارائه WhatsApp– واتساپ  جدید برای ویندوز دسکتاپ را داریم که با ویندوز 7 ویندوز 8، ویندوز 10، ویندوز xp سازگاری دارد که امیدواریم مفید واقع شود.
با دانلود واتس اپ ( WhatsApp ) برای کامپیوتر ( نسخه ویندوز ) می توانید از امکانات بی نظیر زیر بهره مند شوید:
– با استفاده از واتساپ و از طریق یک اتصال اینترنتی می توانید تا بی نهایت و بدون هیچ گونه هزینه ای برای دوستان و آشنایان خود پیام بفرستید و یا با آنها تماس بگیرید.
– ارسال و دریافت عکس ، فیلم ، اسناد و پیام های صوتی تا بی نهایت.
– تماس رایگان: با دوستان و خانواده ی خود به صورت رایگان تماس بگیرید، حتی اگر آنها در کشورهای خارجی باشند.
– چت گروهی: با دوستان خود گروهی را تشکیل دهید و از چت کردن لذت ببرید.
– امنیت: واتس‌اَپ برای ایجاد ایمنی داد و ستدهای مابین کاربران از روش رمزگذاری سرتاسر استفاده می‌کند ) به انگلیسی( End-to-end encryption رمزگذاری سرتاسر واتس‌اَپ وقتی امکان دارد که کاربران فرستنده و گیرنده پیام ، دارای آخرین نسخه واتس‌اَپ باشند. کارشناسان می گویند با این روش و در حالت عادی (یعنی بدون دخالت بدافزارها) فقط دو طرف مکالمه قادر خواهند بود آنچه را که می فرستند ببینند.
شما هم اکنون می توانید آخرین ورژن برنامه واتساپ برای کامپیوتر را به صورت رایگان از پی سی افزار دانلود نمایید.

  • ۰۰/۰۲/۱۵
  • clubnews clubnews

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی