سبک زندگی

سبک زندگی مدرن

سبک زندگی

سبک زندگی مدرن

  • ۰
  • ۰

ویژگی های فرش دستباف خوب و با کیفیت
رنگ ندادن فرش دستباف

https://carpetm.ir/فرش-دستبافت/

چنانچه در دنیای مد نمناک اشاره شده است برای خرید یک فرش دستباف مرغوب قبل از پرداخت پول روی قسمتی از فرش یک دستمال نمداربکشید ، در صورتی که رنگ فرش دستباف مصنوعی باشد فرش به دستمال رنگ خواهد داد.

عمر و ماندگاری بالا

عمر و ماندگاری فرش دست باف نسبت به همه ی کف پوش های دیگر بیشتر است و برای پاکیزگی و تنظیف قابلیت بسیار بالایی دارد.

آرامش روحی و روانی

از ویژگی های یک فرش دستباف این است که شما با دیدن طرح ها و رنگ های متنوع آن آرامش روحی و روانی می یابید واز آن لذت خوهید برد . برای خرید فرش دستباف فرشی را انتخاب کنید که با دیدن طرح و نقشه و رنگبندی آن لذت ببرید.

عمر فرش دستباف

طرح و نقش زیبای فرش دستباف
مزایای بی نظیر فرش دستباف
تولید نشدن الکتریسیته ی ساکن

مزیتی که فرش دستباف نسبت به سایر کف پوش ها دارد این است که به علت استفاده شدن از پشم و ابریشم و پنبه به عنوان مواد اولیه در آن ، الکتریسیته ی ساکن از فرش تولید نمی شود که این خصوصیت یکی از بهترین ویژگی های فرش دست باف است.

تامین سلامت جسمانی فرش دستباف

فرش دستباف به تامین سلامت جسمانی کمک خواهد کرد و هیچ گونه حساسیتی بوجود نمی آورند زیرا در این نوع فرش الیاف طبیعی بکار رفته و مواد تشکیل دهنده آن از طبیعت گرفته شده اما در فرش ماشینی از الیاف مصنوعی استفاده گردیده که به کار رفتن الیاف مصنوعی در فرش ماشینی برای بیماران مبتلا به آسم خطرناک است زیرا سبب بروز حساسیت می شود . کودکان خصوصا نوزادان بشدت در برابر مواد مصنوعی و شیمیایی آسیب پذیر هستند پس استفاده از فرش ماشینی برای کودکان نیز مضر است.

  • ۰۰/۰۲/۱۹
  • clubnews clubnews

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی