سبک زندگی

سبک زندگی مدرن

سبک زندگی

سبک زندگی مدرن

  • ۰
  • ۰

فرش آشپزخانه از مهمترین عناصر دکوراسیون آشپزخانه به شمار می ‌رود. فرش و قالی آشپزخانه نیز اگر اهمیتی بیشتر از یخچال و اجاق‌ گاز نداشته باشند، قطعا کم ‌اهمیت‌ تر از آن‌ ها نیستند. اکنون فرش و قالی مناسب آشپزخانه در طرح‌ ها و مدل‌ های مختلفی تولید می‌شوند که می ‌توان با توجه به متراژ و نوع آشپزخانه بهترین مدل را خریداری کرد.

نفش فرش در زیبایی آشپزخانه
فرش و قالی آشپزخانه یکی از آیتم ‌هایی است که در دکوراسیون نقش مهمی را ایفا می‌کند. مهم‌ترین مزیت این محصول این است که زیبایی را برای خانه‌ی شما به ارمغان می ‌آورد. همانند سایر آیتم ‌های موجود در دکوراسیون، فرش یا قالی نیز از تنوع بی ‌نظیری برخوردار هستند.

در گذشته از موکت آشپزخانه بیشتر از الان استفاده می‌شد. اما اکنون به دلیل توجه بیشتر به دکوراسیون، موکت ‌ها جای خود را به فرش، قالی و قالیچه داده‌ اند. پیش از خرید این کالا لازم است که به چند نکته‌ی مهم توجه کنید. در ادامه این نکات را با هم مرور خواهیم کرد.

چگونه یک فرش و قالی آشپزخانه مناسب انتخاب کنیم ؟
آشپزخانه محیطی است که خانم‌ های خانه ‌دار و یا سایر افراد روزانه زمان زیادی را در آن می ‌گذارنند. به دلیل همین میزان فعالیت است که آشپزخانه سریع‌ تر از سایر مکان‌ ها کثیف می‌شود.

پس اگر می‌ خواهید فرش و قالی را برای آشپزخانه‌ی خود خریداری کنید بهترین کار آن است که از رنگ‌ های تیره استفاده کنید. البته اگر قصد خرید مدل ‌هایی با رنگ روشن را دارید، می ‌توانید یک طرح شلوغ و پیچیده را انتخاب کنید تا در صورت کثیف شدن، لکه‌ ها کمتر مشخص باشند.

خرید فرش آشپزخانه
در صورتی که چنین مواردی را مدنظر قرار دهید، می ‌توانید انواع فرش و قالی آشپزخانه را به راحتی خریداری کنید. به این ترتیب در هنگام انتخاب و خرید می‌ توانید راحت ‌تر در این خصوص تصمیم‌ گیری کنید. اگر از رنگ ‌های تیره یا مدل‌ های شلوغ با رنگ روشن استفاده کنید به راحتی می ‌توانید آن را با هر سبک دکوراسیونی هماهنگ کنید.

اگر آشپزخانه‌ی شما کوچک است می ‌توانید فرشی زیبا را در وسط آن پهن کنید. اما اگر آشپزخانه‌ی شما بزرگ است و دکوراسیون آن مدرن است می ‌توانید از انواع فرش و قالی آشپزخانه مدرن استفاده کنید که طرح ‌های مختلف و فراوانی دارد. مدل ‌های متنوع فرش و قالی مناسب آشپزخانه در ابعاد مختلفی موجود هستند که می‌ توانید هر کدام را با توجه به سلیقه و دکوراسیون خود خریداری کنید.

نکات مهم در خرید فرش و قالی آشپزخانه که باید بدانید
در زمان خرید فرش و قالی آشپزخانه بهتر است که به رنگ سرامیک کف زمین بسیار توجه کنید. به این ترتیب می ‌توانید مدلی را خریداری کنید که تطابق و سازگاری بالایی با محیط دارد.

البته برخی از افراد دوست دارند از رنگ ‌های متضاد استفاده کنند و علاقه‌ی زیادی به استفاده از رنگ‌ هایی در یک محدوده و تناژ مشابه ندارند. در نهایت هر یک از این دو شیوه می‌ توانند زیبایی ‌های منحصر به‌ فرد خود را داشته باشند.

علاوه بر فاکتور رنگ، جنس و کیفیت موادی که در تولید فرش و قالی آشپزخانه به کار می ‌رود نیز حائز اهمیت است. مناسب ‌ترین فرش ‌ها و قالی ‌هایی که برای استفاده در آشپزخانه طراحی و تولید می ‌شوند آن‌ هایی هستند که لطافت دارند و پس از شستشو، شفافیت رنگ و کیفیت خود را از دست نمی ‌دهند. این قالیچه‌ ها در محیط آشپزخانه بسیار کاربردی هستند و حتی می ‌توان در جایی خارج از محیط خانه نیز آن ‌ها را استفاده کرد.

هر یک از ما هنگام خرید هر کالا و وسیله ‌ای برای منزل خود، تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا بهترین نوع و جنس را خریداری کنیم. آشپزخانه‌ یکی از پر رفت و آمد ترین محیط ‌های داخل منزل است و احتمال ریختن مواد غذایی بر روی فرش بسیار زیاد است. به همین دلیل معمولا فرش و قالی آشپزخانه باید کیفیت و دوام بالایی داشته باشد.

در لیست زیر مدل های مختلف فرش آشپزخانه در طرح ها و اندازه های مختلف وجود دارد. برحسب سلیقه و بودجه مورد نظر می توانید از میان پرفروش ترین مدل های زیر ، بهترین گزینه خرید را انتخاب کنید

  • ۰۰/۰۴/۰۶
  • clubnews clubnews

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی