سبک زندگی

سبک زندگی مدرن

سبک زندگی

سبک زندگی مدرن

  • ۰
  • ۰

 دستگاه بخور یا مرطوب کننده هوا ابزاری است برای تامین رطوبت هوا بخصوص در منزل یا محل کار است ، این دستگاه یکی از پر کاربرد ترین محصولات تجهیزات پزشکی خانگی در جهان است ، استفاده از آن برای بهینه سازی رطوبت در مناطق خشک توصیه میگردد ( ادامه این مطلب و نظر کارشناسان فروش درباره محصولات این فصل را حتما بخوانید ) .

در این بخش فروش اینترنتی انواع دستگاه بخور سرد و گرم با تکنولوژی اولتراسونیک از برندهای معتبر امسیگ ، بیورر، زیکلاس مد ، هایتک ،الپکس و بسیاری دیگر از برندهای معتبر با گارانتی های اصلی و تضمین اصالت کالا با قابلیت های متفاوت نظیر صفحه کنترل تاچ ،رطوبت سنج ، ریموت کنترل ، یونیزه اسیون هوا برای پاسخ گویی به تمام نیازهای مشتریان عزیز انجام میپذیرد .

استفاده از دستگاه بخور و ایجاد رطوبت مناسب در محل کار ، زندگی و استراحت شما منافع بسیاری برای سلامتی شما دارد . تحقیقات آکادمیک نشان داده است که استفاده از دستگاه های مرطوب کننده هوا منجر به کاهش حملات آسم و سینوزیت میگردد و از خشگی مجرای تنفسی و پوست شما جلوگیری مینماید و بر بهبود کیفیت خواب علی الخصوص خواب نوزادان و کودکان تاثیر چشمگیری داشته و در بهبود علایم آنفولانزا و بیماری ریوی کاربرد دارد . دستگاه بخور متناسب با نیاز خود را با استفاده از مشاوره  متخصصین مجرب ما، با قیمت مناسب و در برند های با کیفیت درفروشگاه اینترنتی شهر سلامت انتخاب فرمایید.

چرا دستگاه بخور بخریم

آیا شما از مضررات هوای خشک  برای مجرای تنفسی ، سینوزیت ، پوست و مو  خود آگاه  هستید؟ آیا شما میدانید که حفظ سطح رطوبت 42 الی 45 درصد باعث کاهش 60 درصدی ضریب  انتقال ویرس ها و میکرو ارگانیسم های بیماری زا میشود ؟ آیا میدانید اکثر پزشکان متخصص اطفال استفاده از دستگاه بخور سرد را در اتاق کودک به ویژه در فصل زمستان برای جلوگیری از خشکی مجرای تنفسی و بهبود سرفه های مزمن توصیه میکنند .

خشک شدن پوست صورت ، دست ، آرنج و ترک برداشتن لبها در فصل زمستان که هوای محل استراحت ما به شدت خشک است معمول است و بخور می تواند این علایم را کاهش دهد ، قرار دادن دستگاه بخور بخصوص در اتاق نوزادان تازه متولد شده و کنترل رطوبت باعث میگردد فرزند دلبند شما  بهتر تنفس نماید و خواب راحت تری داشته باشد.

دستگاه بخور التراسونیک چیست  :

درحال حاضر اکثر مرطوب کننده های هوا از نوع بخور سرد یا بخور گرم از تکنولوژی اولتراسونیک برای تبدیل آب به بخور استفاده مینماید . در این روش از لرزش یا سرعت ما فوق صوت برای شکستن و کوچک کردن ذرات استفاده میگردد . نحوه کار بدین صورت است که آب از منبع وارد صفحه اولترسونیک میگردد و در روی صفحه که با سرعت بسیار بالا در حال لرزش است مولکولها شکسته شده و تبدیل به ذرات بسیار ریز و سبک وزن مانند مه میگردند .

یونیزه اسیون در دستگاه بخور

 یکی از قابلیت های که میتواند برا افزایش کیفیت دستگاه بخور تاثیر گذار باشد قابلیت تولید یون منفی است ، ژنراتور تولید یون منفی هنگام که ذرات آب در حال خارج شدن از آنها را با یون منفی باردار مینماید . این ذرات باردار بسیار چسبنده بوده و در برخورد با گرد و غبار و ذرات معلق در هوا به آنها چسبیده و این ذرات را سنگین کرده و باعث نشست آنها میگردند.

دستگاه بخور برای نوزادان و کودکان

اکثر پزشکان برای 6 تا 12 ماه اول زندگی نوزاد تازه متولد شده استفاده از دستگاه بخور سرد را توصیه مینمایند ، اما سوال اینجاست که بهترین دستگاه بخور برای نوزاد کدام است  پاسخ ساده است ، مناقع بخور سرد برای کودک و نوزاد بسیار زیاد است که از آنجمله میتوان به جلوگیری از خشگی مجاری تنفسی ، افزایش اکسیژن رسانی ، بهبود کیفیت خواب ، کاهش بی قراری و پایین امدن احتمال ابتلا به سرما خوردگی و آنفولانزا اشاره کرد . نوزاد از محیط گرم و مرطوب رحم خارج شده و هنوز سیستم تنفسی او به شرایط محیطی و هوای خشک که باعث آزار آنها میشود عادت نکرده است ، بنابراین استفاده از بخور سرد به تمام مادران برای نگهداری از نوزاد توصیه میگردد .

دستگاه بخور ارزان

شهر سلامت  با دارا بودن نشان اعتماد تجارت الکترونیک ، درگاه پرداخت آنلاین ، تضمین اصالت کالا ، ارسال به سراسر کشور و مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش تجربه ای بسیار لذت بخش از خرید دستگاه بخور را برای شما به ارمغان خواهد آورد ، شهر سلامت فروش اینترنتی انواع دستگاه بخور از جمله دستگاه بخور سرد , دستگاه بخور گرم , دستگاه بخور سرد و گرم و  بخور صورت در برندهای معتبر بازار و همراه با گارانتی شرکتی می باشد . هم چنین با ارایه لیست قیمت دستگاه بخور سرد و گرم  که کاملا به روز می باشد و ارایه مشاوره تخصصی توسط کارشناسان شهر سلامت شما را در انتخاب بهترین مارک بخور متناسب با نیازتان یاری می کند. ما با ارائه محصولات از برندهای امسیگ ، بیورر ، زیکلاس مد ، الپکس ، هایتک با تضمین اصالت کالا و ارائه پایین ترین قیمت همراه شما هستیم ، شما میتوانید برای اینکه اطلاعات بیشتری در خصوص چگونگی خرید دستگاه بخور کسب کنید به بخش دانسنتیهای مراجعه و مقالات و مطالب موجود در آن را مطالعه نماید .

کدام محصول بهترین انتخاب است

خرید یک رطوبت ساز یا دستگاه بخور کار سختی نیست ، شما  بهتر است ابتدا  نیاز خود را طبقه بندی نماید و برای اینکار  اولا باید بدانید که خواسته های و قابلیت های مورد نیاز شما چیست ، اولین گام  انتخاب بین دستگاه بخور سرد و دستگاه بخور سرد و گرم است  و بعد از آن بهتر است در خصوص متراژ فضای مورد نظر که میخواهید تحت تاثیر رطوبت ساز قرار گیرد تصمیم گیری کنید ، سومین نکته توجه به قدرت خروجی و حجم مخزن آب است ، نحوه پر کردن مخزن آب هم  برای بسیاری از افراد مهم است و بعد از رعایت نکات قبل توجه به قابلیت های اضافی مانند یونیزه اسیون ، رطوبت سنج ، کنترل ریموت و چراغ خواب و غیره توجه ویژه ای می یابد .

دستگاه بخور سرد یا گرم

یکی از سوالاتی که همواره در هنگام خرید دستگاه بخور آنلاین مطرح است ، انتخاب دستگاه بخور سرد یا گرم است ، پاسخ بسیار ساده است ، بهترین  انتخاب ، انتخابی است که متناسب نیاز شما باشد،بنابراین باید بامزایا و منافع هرکدام از انواع بخور آشنا شوید تا بدانید کدام را انتخاب کنید فواید دستگاه بخور بسیار زیاد هستند که قبلا به آن اشاره شد اما برای اطلاع کامل تر میتوانید در بخش دانستنی های سلامتی که توسط کارشناسان ما بر اساس مقالات روز تهیه شده است اطلاعات بیشتری کسب کنید.

خرید دستگاه بخور سرد ارزان قیمت

فروش اینترنتی انواع دستگاه بخور سرد ارزان قیمت در فروشگاه شهر سلامت صورت می پذیرد ، این فروشگاه عرضه کننده انواع دستگاه بخور سرد ، گرم و صورت از بهترین مارکها و برندها مانند امسیگ ، بیور ، اپتیما ، الپکس ، زیکلاس مد ، میباشد.

نظر و تحلیل کارشناسان فروش :

این نظر مربوط به بازخوردها ، اطلاعات و وضعیت عرضه کالا در سه ماه سوم سال 99 است ، براساس وضعیت عرضه میتوان گفت که شرکت امسیگ از برندهای معتبر و بزرگ با ریشه که خدمات پس از فروش و گارانتی دو ساله دارد ، سبد کالای متنوعی از 4 مدل بخور سرد و یک مدل بخور سرد و گرم را با قیمت های منصفانه عرضه کرده است .

شرکت بیور عملا محصولی به بازار عرضه نکرد و آنچه در این فصل از این برند به مشتریان فروخته شد ، مربوط به مانده کالاهای سال گذشته در داروخانه ها و معدود عمده فروشی ها بود ، که متاسفانه با قیمت های بالا به دست مصرف کننده رسید  .

شرکت زیکلاس مد که در سالهای گذشته قوی ظاهر می شد و همواره با سبدی متنوع کالا به بازار عرضه میکرد ، این بار تنها یک بخور سرد و گرم که البته کیفیت بالای دارد  آن هم به تعداد محدود  به بازار عرضه نمود.

  • ۰۰/۰۴/۰۶
  • clubnews clubnews

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی