سبک زندگی

سبک زندگی مدرن

سبک زندگی

سبک زندگی مدرن

  • ۰
  • ۰

افراد در آمیزش جنسی سلیقه های بسیار مختلفی داشته و از انواع مختلف آن برای کسب لذت جنسی استفاده می کنند، زیرا آن چه به عنوان مثال برای شما خوب است برای دیگری خوب و مناسب نیست. رایج ترین انواع آمیزش جنسی در این جا نام برده شده است.

سکس به صورت دخول در واژن: اصلی ترین و بهترین نوع آمیزش جنسی از طریق دخول آلت تناسلی مرد به واژن زن می باشد که در صورت عدم استفاده از کاندوم و راه های پیشگیری دیگر بارداری هم می تواند رخ دهد.

بوسیدن: بوسیدن لب ها، اندام حساس و هر نقطه ای از بدن نیز یکی از روش های آمیزش جنسی است.

خود ارضایی: خود ارضایی به معنی آمیزش جنسی با خود بوده و عموما زمانی که افراد شرایط برقراری رابطه جنسی به صورت دخول را ندارند از آن استفاده می کنند.

انگشت کردن شریک جنسی: در این روش افراد از انگشت و دستان خود برای تحریک نواحی تناسلی طرف مقابل استفاده می کنند.

اورال سکس یا رابطه دهانی: رابطه دهانی یکی از راه هایی بوده که افراد معمولا قبل یا حین دخول در آمیزش جنسی از آن استفاده می کنند. در این روش فرد با زبان و یا دهان خود ناحیه تناسلی طرف مقابل را تحریک می کند.

رابطه مقعدی: یکی دیگر از روش های آمیزش جنسی در انسان برقراری رابطه مقعدی است، این نوع رابطه هم بین مرد و زن و هم بین افراد همجنس گرا استفاده می شود.

سکس چت: یکی از روش های دیگری که با گسترش تکنولوژی در بین افراد به خصوص در دوران کرونا و قرنطینه رایج شده سکس چت می باشد، در این روش افراد از پشت گوشی های همراه و یا کامپیوتر با فرد مورد علاقه رابطه جنسی به صورت صحبت کردن و یا تصویری برقرار می کنند.

  • ۰۰/۰۴/۲۰
  • clubnews clubnews

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی