سبک زندگی

سبک زندگی مدرن

سبک زندگی

سبک زندگی مدرن

  • ۰
  • ۰

قیمت آسیاب قهوه برقی فقط مختص کافه‌ها و رستوران‌ها نیست. اگر اهل قهوه هستید پس بجز خرید یک دستگاه قهوه ساز به این محصول هم نیاز پیدا خواهید کرد. این دستگاه برای مصرف صنعتی و خانگی کاربرد دارد. دستگاه قهوه خرد کن دو نوع دستی و برقی دارد و برای خرد کردن انواع دانه قهوه مناسب است.

در این مقاله 7 مدل از پرفروش‌ترین و بهترین دستگاه آسیاب قهوه صنعتی و خانگی از معتبرترین برند‌های موجود در بازار را به شما معرفی می‌کنیم. با ما همراه باشید.

پیشنهاد ویژه
آسیاب فلر مدل EG151
آسیاب فلر مدل EG151
 نقاط قوت
کاربری ساده
کم‌مصرف بودن
قابلیت جداسازی و شستن مخزن
 نقاط ضعف
عدم قابلیت تنظیم سرعت
عدم داشتن قفل ایمنی
آسیاب فلر مدل EG151 یکی از محصولات کارآمد و با کیفیت این برند آلمانی است. این محصول دارای کاربری ساده و قیمتی کاملا مناسب است.

توان مصرفی این آسیاب 150 وات است و این محصول را در دسته محصولات کم‌مصرف قرار می‌دهد. ظرفیت پایین این آسیاب آن را برای مصارف خانگی مناسب ساخته است.

بدنه‌ی آسیاب فلر مدل EG151 از جنس استیل ضد زنگ و محفظه‌ی خردکن آن از جنس پلاستیک است. یکی از مزایای این محصول قابلیت جداسازی مخزن خردکن و شست‌وشوی آن است. البته برای شستن مخزن از مواد شوینده استفاده نکنید. برای تمیز کردن بدنه هم تنها از دستمال مرطوب استفاده کنید.

تیغه‌ی استیل ضد زنگ این آسیاب به شما کمک می‌کند دانه‌های قهوه و انواع ادویه را به‌راحتی و به کمک دکمه‌ی فشاری آسیاب کنید. این محصول همچنین دارای درپوش و خزن شفاف است تا عملکرد دستگاه را به‌خوبی مشاهده کنید.

شما می‌توانید به مدت ۳۰ ثانیه با این دستگاه کار کنید. پس از ۳۰ ثانیه باید ۱ دقیقه مکث کنید و سپس به کار خود ادامه بدهید.

آسیاب قهوه نوا مدل NM-3660CG
آسیاب قهوه نوا مدل NM-3660CG
مشخصات محصول

ظرفیت آسیاب کن 250 گرم
توانایی آسیاب کردن قهوه بصورت یکدست در 8 درجه مختلف
جنس تیغه ساخته شده از آلیاژ درجه یک
 نقاط قوت
قابلیت تنظیم سرعت
تیغه از جنس آلیاژ درجه یک
مجهز به فیوز
محصولی که در این قسمت به شما معرفی می‌کنیم، آسیاب قهوه‌ی نوا مدل NM-3630CG است. این آسیاب یکی از محصولات باکیفیت از این برند معتبر ژاپنی است.

آسیاب قهوه نوا با توان مصرفی ۲۵۰ مناسب مصارف خانگی و کافه‌های کوچک است. این محصول دارای مخزنی به ظرفیت ۲۵۰ و مخزنی برای نگه‌داری قهوه‌های آسیاب‌شده است.

این آسیاب برقی دارای ۸ درجه است که می‌توانید به‌وسیله‌ی آن‌ها میزان آسیاب قهوه را تنظیم کنید. شماره‌ی ۱ به معنای درجه‌ی نرم و دستگاه صنعتی استفاده می‌شود. درجه‌ی ۲ برای اسپرسوساز نیمه‌صنعتی و درجه‌ی ۳ تا ۴ مخصوص دستگاه خانگی هستند. درجه‌ی ۶ جهت قهوه‌سازی رو گازی یا موکاپات استفاده می‌شود.درجه‌ی ۷ و ۸ دانه‌های قهوه را مناسب برای فرنچ‌پرس آسیاب می‌کند.

این محصول مجهز به فیوز است و هنگام نوسانات برقی از آسیب‌دیدن دستگاه جلوگیری می‌کند.

آسیاب قهوه بوش مدل MKM6003
آسیاب قهوه بوش مدل MKM6003
مشخصات محصول

ظرفیت آسیاب کن 75 گرم
فاقد قابلیت تنظیم سرعت
جنس تیغه ساخته شده از استیل ضد زنگ
 نقاط قوت
طراحی زیبا
کم‌مصرف بودن
دارای قفل ایمنی
تیغه‌ی استیل ضد زنگ
 نقاط ضعف
عدم قابلیت تنظیم سرعت
آسیاب قهوه‌ی بوش مدل MKM6003 یکی از محصولات کوچک و کاربردی این برند آلمانی است. اگر جزو افرادی هستید که به طعم قهوه اهمیت می‌دهید خرید این محصول را به شما توصیه می‌کنیم.

به کمک این محصول می‌توانید در مدت زمان کوتاهی مقدار زیادی پودر قهوه تهیه کنید. تیغه‌های این دستگاه که از جنس استیل ضد زنگ هستند، بسیار قدرتمند بوده و دانه‌های قهوه را به‌خوبی آسیاب می‌کنند.

این آسیاب قهوه همچنین دارای طراحی زیبایی است. بدنه‌ی پلاستیکی این محصول به رنگ مشکی و دارای درپوشی پلاستیکی و شفاف است. درپوش شفاف این دستگاه به شما اجازه می‌دهد عملکرد آسیاب کردن قهوه را مشاهده کنید.

این دستگاه برای آسیاب کردن مغزهای دیگر هم مناسب است اما در اصل جهت آسیاب قهوه طراحی و عرضه شده است. توان مصرفی این محصول ۱۸۰ وات است و در دسته‌ی محصولات کم‌مصرف قرار می‌گیرد.

عملکرد پالس یا لحظه‌ای و طراحی دو تیغه از دیگر مشخصات این محصول هستند. به کمک این دستگاه می‌توانید در هر دقیقه ۱۵۰ گرم قهوه را آسیاب کنید.

  • ۰۰/۰۶/۱۰
  • clubnews clubnews

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی