سبک زندگی

سبک زندگی مدرن

سبک زندگی

سبک زندگی مدرن

  • ۰
  • ۰

همکاری در فروش یا affiliate marketing همان بازاریابی پورسانتی آنلاین و یکی از سریع ترین راه های کسب درآمد اینترنتی است. شاید با شنیدن کلمه بازاریابی، ساعت ها رفت و آمد و گفتگو و بحث در مورد محصولات و ترغیب مشتری برای خرید به ذهنتان برسد. ولی با پیشرفت دنیای تکنولوژی، بازاریابی به صورت افلیت مارکتینگ و از طریق وبسایت ها یا شبکه های اجتماعی درآمده است. با کسب درآمد با همکاری در فروش می توان به درآمد ماهیانه ۲ تا ۳۰۰ میلیون تومان رسید البته به شرطی که کار خود را با برنامه و منسجم انجام دهید.

همکاری در فروش چیست؟

بازاریابی وابسته یک معدن طلا است که غالباً کشف نشده باقی مانده است. اکثر مردم مطمئن نیستند که چگونه این کار را انجام دهند، چه میزان خطر را تهدید می کند و یا اینکه واقعاً چقدر می توانند از این طریق درآمد کسب کنند.
در این مقاله ما شما را با همکاری در فروش آشنا خواهیم کرد.

همکاری در فروش (affiliate marketing) چیست؟
آیا سیستم همکاری در فروش برای شما مناسب است؟
همکاری در فروش چگونه کار می‌کند؟
نقش های اصلی در سیستم همکاری در فروش 
روش‌های متفاوت پرداخت به بازاریابان
چطور درآمد خود را میلیونی کنیم؟
سیستم های همکاری در فروش ایرانی
همکاری در فروش اینستاگرام چگونه است؟
با سیستم همکاری در فروش راست چین آشنا شوید
همکاری در فروش (affiliate marketing) چیست؟
افیلیت مارکتینگ نوعی بازاریابی برد- برد میان فرد بازاریاب و شرکت همکاری در فروش است. در این روش افراد برای شرکت هایی که همکاری در فروش یا فروشگاه هایی (به آن ها merchant  گفته می شود ) که قصد بالابردن فروش اینترنتی خود را دارند بازاریابی می کنند. تولید کننده محصول مبلغی را بعنوان درصد فروش محصول (یا عضویت در خبرنامه یا دانلود محصولات) تعیین می کند.

افلیت مارکتینگ نزدیک بیست سال است که در دنیا آغاز شده و اولین بار سایت آمازون آن را راه اندازی کرد. این روش بازاریابی کم کم به یکی از محبوب ترین روش های کسب درآمد اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ تبدیل شد. بد نیست بدانید که 81% از برندها از طریق همین سیستم بازاریابی قدرت خود را افزایش داده اند.

آمازون پرچمدار افیلیت مارکتینگ در دنیای وب

آیا افیلیت مارکتینگ همان تبلیغات است؟

افلیت مارکتینگ با تبلیغات محض متفاوت است، برای تبلیغات صاحب کسب و کار باید هزینه پرداخت کند تا در مدت زمانی مشخصی محصولش دیده شود ولی در افلیت مارکتینگ به ازای هر مشتری که از طریق کلیک بر لینک تبلیغ ناشر خرید می کند کمیسیون اختصاص داده می شود.

خلاصه اینکه وظیفه بازاریابی که قصد همکاری در فروش را دارد، ترغیب مشتری برای خرید محصول و هر فعالیتی که باعث کمک در فروش محصول می شود است. افلیت(بازاریاب) به ارسال ها، بازگشت خرابی ها و مسائل دیگر کاری ندارد! وظیفه فرد فقط باریابی است!

آیا سیستم همکاری در فروش برای شما مناسب است؟
اگر وبلاگ نویس، علاقمند به تولید محتوا و فعال حوزه فن آوری و اطلاعات یا بلاگر هستید و به بازریابی علاقمند یا به دنبال کار پاره وقت یا شغل دوم هستید می توانید در سیستم همکاری در فروش موفق باشید.

قبل از شروع در همکاری در فروش اینترنتی در مورد بازاریابی تحقیق کنید و بدانید که مانند هر کسب و کار خانگی دیگر احتیاج به برنامه منظم دارد. برای کسب درآمد از افلیت مارکتینگ بهتر است که با سئو، طراحی وب سایت، قوانین کپی رایت و کار تیمی آشنایی داشته باشید تا بتوانید بهترین نتایج را داشته باشید. اما نگران نباشید همه این موارد را بعد از شروع کردن هم میتوان یاد گرفت.

بازریابی در این روش ساده و ارزان است و از قرار دادهای جدی خبری نیست؛ اگر علاقمند به کسب درآمد آنلاین هستید همکاری در فروش یکی از بهترین روش هاست.

همکاری در فروش چگونه کار می‌کند؟
برای شروع کسب درآمد با همکاری در فروش نیازمند یک سایت با محتوای عالی هستید، هر چند در ابتدای راه می توان با پیج های اینستاگرامی یا کانال های تلگرام بازاریابی کرد ولی پیشنهاد ما به شما راه اندازی یک وبسایت است. چون شبکه های اجتماعی خیلی قابل اعتماد نیستند و ممکن است دسترسی به آن ها از بین برود.

بعد از راه اندازی سایت شروع به تولید محتوای هدفمند کنید و مشخص کنید که با چه شرکت هایی میخواهید وارد همکاری شوید. درآمد و سود از بازریابی وابسته یک شبه بدست نمی آید و یک روند است که به مرور باید طی شود.

اما اولین سوالی که ممکن است ذهن شما را درگیر کند این است که؛ “صاحب محصول از کجا می فهمد که بازدید کننده از طرف کدام همکار فروش معرفی شده است؟” چرخه زیر را در نظر بگیرید.

1: با عضویت شما در یک سایت فروشگاهی، آن سایت پنلی را در اختیار شما می گذارد که در آن بتوانید لینک هایی خاص خودتان را برای محصولات مورد نظر بسازید. این لینک ها یکتا و مختص هر کاربر ساخته می شود. لینک های بازاریابی ایجاد شده در مرحله قبل را می توانید در وب سایت خود قرار دهید. این لینک های می توانند در صفحه محصولات یا بر روی بنرهای تبلیغاتی قرار گیرند.

2: به محض اینکه مشتری وبسایت شما با کلیک روی این لینک وارد سایت محصولات (در این مثال سایت فروشگاهی) شود، 3: پلتفرم همکاری در فروش اتوماتیک تشخیص می دهد که بازدید کننده از کدام لینک وارد شده است.

4: درصورت خرید، مبلغ و مشخصات خرید در پنل کاربری بازاریاب نمایش داده می شود. شما می توانید از درآمد خود لذت ببرید.

چرخه AFFILIATE MARKETING 

 چرخه همکاری در فروش

نقش های اصلی در سیستم همکاری در فروش 
صاحبان محصول (شرکت همکاری در فروش)
شرکت همکار در فروش می توانید یک کارآفرین، یک شرکت تولیدی یا یک شرکت بزرگ تجاری با محصولاتی با ماهیت فیزیکی یا محصولات خدماتی یا آموزشی و … باشد.

همکاران فروش یا افلیت ها (تبلیغ کنندگان، بازاریابان)
یک فرد یا یک شرکت است که محصول را به خریداران عرضه می کند و خریدار را ترغیب به خرید محصول می کند. درصدی از سود حاصل به بازاریاب تعلق می گیرد.

شبکه ها (Networks)
شبکه ها واسط بین صاحبان محصول و همکاران فروش است. شبکه ها همان سرویس های ارائه دهنده تبلیغات آنلاین هستند. مانند شبکه تبلیغات ادرو ، افیلی و دیما افیلیت پلتفرم هایی هستند که تبلیغات بنری ،همسان و یا متنی را در ایران انجام می دهند.

Clickink ،HitPath ،affTrack ،linktrust ،Adellxity ،Post Affiliate Pro ،Journey by Cake ،Voluum ،TUNE و… نمونه ای از ابزار افیلیت مارکتینگ هستند که بهتر است هر بازاریابی باید با آنها آشنا باشد.

مصرف کنندگان (مشتری)
دریافت کنندگان خدمات و محصولات هستند که با خرید مستقیم یا از طریق وب سایت ها یا شبکه های اجتماعی، تولیدکننده محصول و بازاریاب هر دو به سود می رسند.

  • ۰۰/۰۶/۱۱
  • clubnews clubnews

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی