سبک زندگی

سبک زندگی مدرن

سبک زندگی

سبک زندگی مدرن

  • ۰
  • ۰

راهنمای خرید سبزی خردکن برقی
شاید در ابتدا به نگاه شما ، خرید سبزی خردکن امری ساده به نظر بیاید و دیگر نیازی به راهنمای خرید سبزی خردکن نباشد . اما باید این نکته را در نظر داشته باشید که خرید سبزی خردکن و یا هر محصول دیگری نیازی به راهنمای خرید دارد که شما اطلاعات زیادی را در حین خرید داشته باشید و از خرید خود نیز رضایت کامل را داشته باشید . همچنین با مطالعه راهنمای خرید لوازم آشپرخانه ، شما بعد ها از خریدتان پشیمان نمیشوید .

 

سبزی خردکن برقی
از آنجایی که بیشتر غذاهای خوش طعم ایرانی از جمله قرمه سبزی و آش نیازی به سبزی دارند ، در اکثر خانه های ایرانی ، مقدار زیادی سبزی در فریزر وجود دارد . حال ما میپردازیم به خرد کردن سبزی ها . اگر شما با ساطور و تخته و چاقو مشغول خرد کردن سبزی ها شوید ، اول اینکه باید وقت زیادی را صرف این کار کنید و دوم اینکه احتمال زخم شدن انگشتان شما نیز وجود دارد . از سوی دیگر خرد کردن سبزی ها با چاقو و تخته باعث درد گرفتن مفاصل میشود که این خود نیز از معایب خرد کردن سبزی با چاقو و ساطور است . حال سبزی خردکن ها این مشکلات را برطرف کرده اند . استفاده از سبزی خردکن ها علاوه بر صرفه جویی در وقت ، باعث حفظ ایمنی نیز میشود و دیگر شما نگران زخم شدن دست خود و درد گرفتن مفاصل نیز نیستید . پس اگر قصد خرید سبزی خردکن را دارید ، این مقاله را تا انتها مطالعه کنید .

 

تعداد تیغه های سبزی خردکن
اولین نکته ای که در راهنمای خرید سبزی خردکن به آن میپردازیم تعداد تیغه های آن است . اکثر سبزی خردکن ها تیغه های مختلفی را به همراه دارند . این تیغه ها انواع مختلفی دارند و میتوانند مقدار ریز و خرد شدن سبزی را نیز مشخص کنید . اما در برخی از سبزی خردکن ها ، تنها یک تیغه وجود دارد که شما فقط میتوانید از آن تیغه استفاده کنید . در این نوع سبزی خردکن ها شما دیگر نمیتوانید مقدار خرد و ریز شدن سبزی را مشخص کنید و همان تیغه کار شما را راه می اندازد و نیز سبزی خردکن هایی که تیغه های زیادی دارند ، در صورت خراب شدن تیغه ای ، میتوان از تیغه دیگر استفاده کرد . پس در حین خرید به این نکته توجه داشته باشید .

 

جنس تیغه های سبزی خردکن
نکته بعدی که در راهنمای خرید سبزی خردکن به آن میپردازیم ، جنس تیغه های آن است . شما باید سبزی خردکنی را خریداری کنید که تیغه های مناسبی داشته باشد . تیغه های مناسب به این منظور است که باید تیغه به حد کافی برنده باشد و هر نوع سبزی را به خوبی و به سرعت خرد کند . از سوی دیگر تیغه سبزی خردکن باید مقاوم باشد و همچنین زنگ نزند و ضد زنگ باشد . پس در حین خرید به جنس تیغه های سبزی خردکن توجه داشته باشید .

 

ظرفیت مخزن سبزی خردکن
نکته بعدی که در راهنمای خرید سبزی خردکن به آن میپردازیم ، ظرفیت آن است . این مورد به نیاز و البته استفاده شما از سبزی خردکن بستگی دارد . اگر شما اهل مهمانی دادن هستید و از سبزی ها بسیار استفاده میکنید و مدام درحال خردکن سبزی ها هستید ، باید سبزی خردکن بزرگ یعنی ۳ یا ۴ کیلوگرم خریداری کنید . اما اگر مصرف عادی دارید و هر چند وقت یکبار از دستگاه استفاده میکنید ، یک سبزی خردکن ساده و کوچک با ظرفیت ۱ یا ۲ کیلوگرم میتواند نیاز شما را برطرف سازد . پس در حین خرید به ظرفیت مخزن نیز توجه داشته باشید .

 

جنس مخزن سبزی خردکن
نکته بعدی که در راهنمای خرید سبزی خردکن به آن میپردازیم ، جنس مخزن آن است . جنس مخزن های سبزی خردکن ها از فلز و پلاستیک و شیشه است . از آنجایی که مخزن های پلاستیکی مقاومت بالایی ندارند ، شما باید از خرید آنها صرف نظر کنید . سبزی خردکن های فلزی و شیشه ای هم شما باید با توجه به سلیقه خود ، یک جنس را انتخاب و خریداری کنید . توجه داشته باشید که مخزن سبزی خردکن هایی با جنس شیشه به شما این امکان را میدهند که فرآیند خرد شدن سبزی را مشاهده کنید . پس در حین خرید به این نکته نیز توجه داشته باشید .

 

صدای سبزی خردکن
نکته بعدی که در راهنمای خرید سبزی خردکن به آن میپردازیم ، صدای دستگاه است . شما باید در حین خرید به این نکته توجه داشته باشید که باید فرآیند انجام هر کاری در آشپزخانه در کمال سکوت و آرامش صورت بگیرد . از سوی دیگر شما باید سبزی خردکنی را خریداری کنید که صدای کمی از خود تولید کند . در واقع تولید صدای بالا باعث میشود که شما کمتر از سبزی خردکن استفاده کنید . پس در حین خرید سبزی خردکن به صدای دستگاه نیز توجه داشته باشید .

 

جنس بدنه سبزی خردکن
نکته بعدی که در راهنمای خرید سبزی خردکن به آن میپردازیم ، جنس بدنه آن است . جنس بدنه سبزی خردکن های خانگی استیل یا پلاستیک و سبزی خردکن های صنعتی فلز است . شما باید با توجه به سلیقه خود ، سبزی خردکن مناسب خود را خریداری کنید . پیشنهاد ما به شما خرید سبزی خردکن هایی با جنس بدنه استیل است که مقاوم تر از پلاستیکی ها هستند و نیز ظاهر زیبایی دارند . پس در حین خرید به این نکته توجه داشته باشید .

 

سرعت موتور سبزی خردکن
نکته بعدی که در راهنمای خرید سبزی خردکن به آن میپردازیم ، سرعت موتور آن است . شما باید در حین خرید سبزی خردکن این نکته را در نظر داشته باشید که سرعت موتور در مصرف انرژی و سرعت فرآیند تأثیر مستقیمی دارد . از سوی دیگر برخی از سبزی خردکن ها قابلیت تنظیم سرعت را نیز دارند که شما میتوانید با توجه به مقدار سبزی ها و زمان خود ، سرعت دلخواه را انتخاب کرده و کار را شروع کنید . پس در حین خرید به این نکته توجه داشته باشید .

 

شست و شوی آسان سبزی خردکن
نکته بعدی که در راهنمای خرید سبزی خرد کن به آن میپردازیم ، قابلیت شست و شوی آسان آن است . از آنجایی که امکان ورود خرده های سبزی به درز های دستگاه وجود دارد ، شما باید سبزی خردکنی را خریداری کنید که به راحتی تمیز شود . بهتر است در هنگام خرید ، سبزی خردکنی را خریداری کنید که قابلیت جدا کردن اجزا را داشته باشد و بتوان به راحتی آنرا نصب کرد تا در شست و شوی آن نیز نهایت دقت به کار رفته شود و به آسانی نیز شسته شود . پس در حین خرید به این نکته نیز توجه داشته باشید .

  • ۰۰/۰۶/۱۴
  • clubnews clubnews

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی