سبک زندگی

سبک زندگی مدرن

سبک زندگی

سبک زندگی مدرن

  • ۰
  • ۰

راهنمای خرید خردکن برقی و معرفی پر فروش ترین خردکن های برقی
در ابتدای امر باید عنوان کرد که حتما شما هم دیده اید که آشپز های حرفه ‌‌ای چقدر با سرعت و ماهرانه میوه ها و سبزیجات را با چاقو در اندازه های یکسان و دلخواه و بعضی مواقع بسیار ریز و نازک و گاهی بزرگ خرد می‌ کنند. معمولا ما برای یک مرتبه هم که شده، تلاش داشته ایم تا این کار هیجان انگیز را انجام دهیم، اگرچه نتایج ناگواری گرفتیم ، برای حل این مشکل قادر هستیم از خردکن برقی استفاده کنیم . یقینا آشپز های ماهر، سال‌ های سال تلاش کرده ‌اند تا این کار را سریع و به سادگی انجام دهند بدون اینکه آسیبی به دستشان وارد کنند.

خردکن برقی

شایان ذکر است که ریز نمودن موادی مانند خیار و گوجه زمان بسیاری از ما خواهد گرفت و احتمال بروز حادثه ای مانند بریدن انگشت نیز وجود خواهد داشت. امروزه دیگر چاقو همانند گذشته در خرد کردن میوه و صیفی جات کارایی ندارد و خردکن های دستی و الکتریکی جای آن را بصورت کامل پر کرده اند، جایی که کار کردن با آن ها دیگر خرد کردن را به امری زمان ‌بر و کسل کننده تبدیل نخواهد کرد.

در واقع خردکن ‌ها برقی در ابعاد و ظاهر متفاوتی تولید می ‌شوند؛ ولی همه‌ آن ‌ها از کارایی تقریبا یکسانی برخوردار اند: ریز کردن سبزیجات و انواع میوه ها و… در سایز کوچک و بزرگ. هرچه زمان بیشتری از دستگاه جهت خرد کردن استفاده کنید مواد غذایی ریزتر خواهند شد. خرد نمودن پیاز، سیب زمینی، کدو، خشکبار، کرفس، گوشت، پودرکردن ادویه‌ جات و… از موارد مصرف دستگاه خردکن می باشد.

خرد کن برقی

در حقیقت خردکن ‌ها برقی دستگاه هایی کوچک و مناسب، سبک وزن و دستیاری خوب در آشپزخانه هستند که با ساده تر نمودن فرآیند خرد کردن مواد غذایی مورد نیاز در تهیه سرعتی غذا کارایی دارند. خردکن ‌های قدیمی برای خشکبار از سال ‌های گذاشته تا به حال در بازار عرضه می ‌شود ولی در حال حاضر، خردکن های مدرنی روی کار آمده اند و کارایی این دستگاه های چند کاره بیشتر گسترش پیدا کرده است و بسته به نوع آن برای تکه کردن گوشت، صیفی جات و حتی له کردن موارد مختلف نیز قابل استفاده هستند.

در گذشته و در رابطه با تهیه خردکن دستی مفصل توصیح داده ‌ایم، پس در این مطلب به راهنمای خرید خردکن های برقی و معرفی معتبر ترین برند های این محصولات اشاره خواهیم داشت.

خردکن ‌های برقی ازدسته وسایل الکتریکی پر کاربرد هر آشپزخانه‌ به حساب می آیند و علاوه بر اینکه در افزایش سرعت و سهولت تهیه غذا بسیار تاثیر دارند، موجب بهبود کیفیت غذای مورد نظر نیز خواهند شد.

مدل های برقی خردکن دارای اندازه بزرگ تری می باشند و از توان و سرعت بالاتری بهرمندند. این محصولات برقی برای کار نیاز به دسترسی به جریان برق دارند و به افرادی که دچار درد های عضلانی هستند استفاده از مدل برقی خردکن ها پیشنهاد می شود. خردکن های برقی از حیث ایمنی نیز خطری ندارد چرا که دست ها در مجاورت تیغه ها قرار ندارند.

عکس ۳

جالب است بدانید که این محصولات کاربردی مدت زمان تهیه مواد اولیه غذا را تا بسیار کم می کنند، بنابراین زمان و انرژی بیشتری برای شما ذخیره می کنند، اما در صورتی که بخواهیم همین وقت را در شستن این قطعات صرف کنیم احتمال دارد وقت بیشتری از ما اشغال کند، در نتیجه سعی کنید از محصولاتی استفاده کنید که به سادگی بتوانید تکه های آن را در ماشین ظرفشویی مورد شستشو قرار دهید. برای این کار به کاسه و تیغه های آن توجه کنید که امکان شستن آن‌ها در ماشین ظرفشویی وجود داشته باشد.

تهیه یک خردکن برقی کار راه ‌انداز یا آسیاب به خود شخص بستگی دارد، در واقع یعنی در صورتی که شما عزیزان قصد دارید که دستگاه فقط مواد شما را پودر نماید، نیازی به خرد کردن های گوناگون ندارید و قادر هستید یک خرد کن با قیمت پایین ‌تر تهیه نمایید. ولی در صورتی که شما از آن دسته از اشخاصی هستید که همیشه کیک یا دسر های مختلف آماده می کنید و به یک دستگاه احتیاج دارید که مواد غذایی را در اشکال و سایز های گوناگون برای شما خرد کند میبایست یک دستگاه خردکن برقی خوب که قیمت آن نیز بالاتر است، خریداری نمایید.

هنگام خرید خردکن برقی میبایست در ابتدا بودجه ای که قصد دارید برای تهیه یک خرد کن صرف نمایید را مشخص نمایید پس از آن با توجه به بودجه‌ در نظر گرفته شده خود، خرد کنی برای پاسخگویی به نیازتان را تهیه فرمایید.

خرد کن برقی
معیار های انتخاب یک خردکن برقی مناسب
سرعت موتور خردکن برقی
چنانچه دستگاه سرعت بالایی داشته باشد انرژی بسیار اندکی مصرف و در زمان بسیار اندکی قادر می باشید کارهای خود را انجام دهید. البته خیلی از دستگاه ها به صورتی طراحی و عرضه شده اند که می توان خودتان سرعت دستگاه را تنظیم کنید و با هر سرعتی که دوست داشتید مواد خرد شوند. اما بعضی دیگر تنها با یک سرعت مشخص مواد را خرد می کنند.

عکس ۵

تعداد سرعت موتور خردکن برقی
در واقع هر چه سطح سرعت ‌های خردکن بیشتر باشد شخص ساده تر می ‌تواند درخور نوع مواد غذایی مدنظر در هر گام از آشپزی سرعت مورد نیاز را تنظیم نماید.

عکس ۶

تعداد تیغه ها خردکن برقی
چنانچه خردکن برقی انتخابی شما تیغه‌ های متنوعی برای استفاده داشته باشد این کار موجب بیشتر عمر کردن تیغه ها و بهبود پیدا کردن کارکرد محصول خواهد شد، در ضمن این امکان را به شما خواهد داد که مواد غذایی را در ابعاد گوناگونی خرد کرده و غذای خود را زیبا نمایید. همینطور تیغه ها به سادگی در داخل دستگاه قرار می‌ گیرند، در انتها این کالا جای زیادی اشغال نخواهد کرد. خردکن های برقی برای اسلایس های بزرگ برای سالسا و آش ها و ریز نمودن سیر و پیاز قابل استفاده می باشند.

عکس ۷

کیفیت و جنس تیغه ها خردکن برقی
در حالتی که تیغه های محصول تیز نباشد مواد با سرعت کم و به صورت نامنظم ریز می شوند. میبایست در هنگام خرید دقت فرمایید که تیغه های محصول اصل، مقاوم در برابر آب، تیز و برنده باشند تا در مقابل هر موادی با هر میزان سفتی و سختی بتوانند عمل خرد کردن را انجام دهند. استفاده از چندین تیغه خیلی بهتر از یک تیغه می باشد چون هم طول عمر دستگاه افزایش می یابد هم می توان مواد را به اشکال مختلف درآورد.

  • ۰۰/۰۶/۲۲
  • clubnews clubnews

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی