سبک زندگی

سبک زندگی مدرن

سبک زندگی

سبک زندگی مدرن

  • ۰
  • ۰

روش های کسب درآمد با گوشی بدون هیچ سرمایه اولیه
خب با هم چند مثال که میتوان با گوشی کسب درآمد کرد را بررسی میکنیم.

۱.همکاری در فروش
برای کسب درآمد با گوشی آن هم بدون هیگونه سرمایه اولیه و امکانات، قطعا این گزینه را پیشنهاد میکنیم.روش کسب درآمد از همکاری در فروش اینگونه است که شما محصولات و خدمات دیگران را به فروش می رسانید (از طریق روش های بازاریابی) و در عوض پورسانت دریافت میکنید.تنها امکاناتی که به آن نیاز دارید یک گوشی همراه و اتصال به اینترنت است.


کارگاه آموزشی کسب درآمد از طریق همکاری در فروش
۲- فعالیت در شبکه های اجتماعی
کسب درآمد با گوشی از طریق مدیریت در شبکه های اجتماعی
کسب درآمد با گوشی از طریق مدیریت در شبکه های اجتماعی

همه ی ما در اینستاگرام ، تلگرام ، واتسپ ، فیس بوک ، توییتر و … اکانت و فعالیت داریم ، پس چه بهتر که این فعالیت منجر به کسب درآمد شود.به چند طریق میتوان از فعالیت در شبکه های اجتماعی کسب درآمد کرد.


کسب درآمد اینترنتی از طریق مدیریت شبکه های اجتماعی
الف ) کسب درآمد با بلاگری
شما میتوانید با ساخت یک اکانت و جذب مخاطب کسب درآمد کنید.به چه صورت؟ فرض کنید شما میخواهید یک فود بلاگر شوید.مثلا در اینستاگرام یک اکانت ایجاد میکنید. پست ها و استوری های جذاب ارسال میکنید‌. آموزش رایگان آشپزی میدهید ، افراد را جذب پیج خود میکنید ، فالوورهایتان را به خودتان وابسته میکنید ، اعتماد سازی میکنید و سپس با تبلیغ پیج های دیگر یا کسب و کارهای دیگر کسب درآمد میکنید.


آموزشی بلاگری- چگونه در سال ۲۰۲۱ به یک بلاگر موفق تبدیل شویم؟
ب ) تبلیغات کنید
معمولا تبلیغات چند جنبه ی مختلف دارد. یک روش به همان صورت است که در قسمت قبل توضیح دادیم. اما فقط همین روش نیست.شما میتوانید با تبلیغاتی مانند تبلیغات یوتیوب ، آپارات و گوگل کسب درآمد کنید.مثلا شما یک اکانت یوتیوب دارید و فیلم های پر مخاطب آپلود میکنید ، هر مخاطب برای دیدن فیلم شما باید ابتدا یک تبلیغ را ببیند سپس فیلم شما پخش میشود ، در صورتی که مخاطب حداقل چهار ثانیه از تبلیغ را ببیند شما درصدی از هزینه ی تبلیغ را دریافت میکنید. این روش یکی از بهترین روش هاست. کافیست فقط مخاطب جذب کنید تا مشتاقانه برای دیدن محتوای جذاب شما ، بتوانند چند ثانیه تبلیغ را تحمل کنند!

ج ) ایجاد فروشگاه
اگر شما جزء آن دسته از افراد هستید که محصول برای فروش دارید ، این روش بهترین روش است.شما با ایجاد یک حساب کاربری در فضای مجازی ، تبلیغات گسترده ، جذب مخاطب ، تولید محتوای جذاب ، اعتماد سازی و فروش محصولاتتان کسب درآمد کنید.بهترین مزیت این روش این است که فروش محصولاتتان محدود به جغرافیای خاصی نیست و میتوانید در مناطق مختلف مشتری و ارسال محصول داشته باشید.

ه ) فروش دوره
مثلا اگر شما بانویی هنرمند و آشپز هستید ، میتوانید یک حساب کاربری ایجاد کرده ، مخاطب جذب کرده ، محتوای جذاب تولید کنید ، ابتدا با ارائه ی آموزش های آشپزی ساده و رایگان مخاطب مورد نظرتان را جذب کنید ، سپس دوره ای حرفه ای تر با به صورت غیر رایگان منتشر کنید و به فروش برسانید.

و ) ادمین یا مدیر یک پیج بزرگ کاری شوید
برخی از افراد محصولی برای فروش یا خدماتی برای ارائه ندارند اما با تولید محتوای جذاب میتوانند مخاطب جذب کنند. امروزه اکثر پیج های کاری بزرگ و اینفلوئنسرها به دلیل مشغله های زیاد زمان کافی برای رسیدگی به حساب کاربری خود مثل پاسخ به دایرکت ها ، پاسخ به کامنت ها ، گذاشتن استوری و پست و … را ندارند بنابراین دنبال شخصی فعال و کوشا هستند تا بتوانند این کارها را برایشان انجام دهد.

 ۳) رونویسی
گاهی برخی از شرکت ها نیاز دارند که مطالب ارائه شده در کنفرانس ها و جلساتی که تشکیل میدهند در قالب یک متن ایجاد شود ، اگر شما هم جزء آن دسته از افراد هستید که میتوانید با شنیدن ویس و صدای یک جلسه تمام جملات و مکالمات را یادداشت کنید ، این شغل مناسب شماست.مانند این است که در کلاس درسی ، استاد مشغول به تدریس است و شما از صحبت های ایشان نکته برداری میکنید یا عینا تمام صحبت های او را یادداشت میکنید.

۴) عکاسی کنید
اگر شما جزء افرادی هستید که علاقه و استعداد عکاسی دارید و میتوانید از سوژه های اطرافتان عکس های زیبا بگیرید یا به اصطلاح شکار لحظه ها کنید ، این روش برایتان یکی از بهترین روش هاست.شما حتی میتوانید از طریق سایت هایی مانند Adobe Stock ، Shutterstock ، Fotomoto و … عکس هایی که میگیرید را به فروش برسانید.با آپلود کردن عکس هایتان در این نوع سایت ها میتوانید در مسابقات شرکت کنید و از همه مهم تر عکستان را به فروش برسانید و کسب درآمد دلاری داشته باشید.

  • ۰۰/۰۶/۲۲
  • clubnews clubnews

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی