سبک زندگی

سبک زندگی مدرن

سبک زندگی

سبک زندگی مدرن

  • ۰
  • ۰

انتخاب دامنه مناسب و هاستینگ اولین گام مهم در شروع یک تجارت اینترنتی است
به احتمال زیاد وقتی شما در حال خواندن این مقاله هستید ، در حال راه اندازی یک وب سایت و تجارت اینترنتی برای درآمدزایی از فضای اینترنت هستید ، بگذارید به شما بگویم انتخاب نام دامنه مناسب و خرید بهترین هاست مهمترین مرحله برای شروع استی می خواهم بگویم خرید بهترین هاست حتی از انتخاب نام دامنه از اهمیت بیشتری برخوردار است و برای سایت شما بسیار حیاتی است و اگر در انتخاب هاست اشتباه کرده و یک هاست ضعیف را اشتباه بگیرید ، با مشکلات جدی روبرو خواهید شد.

 

پیامدهای انتخاب اشتباه در هاستینگ
شما باید بدانید که یک میزبان خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد تا در انتخاب بهترین شرکت میزبان دچار سردرگمی نشوید. آگاه باشید که اگر هنگام انتخاب میزبان اشتباه کنید ، احتمال اینکه سایت در هر زمان غیرقابل دسترسی باشد ، تمام یا بخشی از اطلاعات حذف می شود ، سایت هک می شود ، سایت به دلایل مختلف بالا نمی رود و مشکل دیگری که شما وجود دارد.

از طرف دیگر ، اگر بتوانید یک شرکت میزبان معتبر داشته باشید و بهترین هاستینگ را برای میزبانی سایت خود خریداری کنید ، سرعت پیشرفت کار شما از ابتدا کاملاً قابل توجه خواهد بود و به زودی بر رقبای خود پیشی خواهید گرفت و کاربران بیشتری جذب سایت شما می شوند. میزبانی خوب باعث افزایش سرعت سایت شما خواهد شد و تأثیر زیادی در بهبود سئو شما خواهد داشت.

 

نکاتی در مورد انتخاب بهترین شرکت هاست برای خرید بهترین هاستینگ
برای انتخاب بهترین شرکت میزبان و خرید بهترین هاستینگ ، باید چند نکته را در نظر داشته باشید ، میزبانی سایت شما باید توسط شرکت های معتبر میزبان ارائه شود و سایت میزبان باید از پایداری بالا ، سرعت بارگیری خوب ، کیفیت عالی و امنیت بالا برخورد دار باشد.

 

قیمت بسیار پایین = کیفیت بسیار پایین
من می خواهم به این نکته اشاره کنم که به دلیل کمترین هزینه نباید به سراغ شرکت های میزبان غیر قابل اعتماد بروید ، اگر شغلی که می خواهید شروع کنید برای شما با ارزش است ، برای کمی هزینه بیشتر ، سایت ارزشمند شما نباید دست هر شرکت هاستینگ غیر قابل اعتماد بیفتد.

 

میزبان خوب چه امکانات و قابلیت هایی باید داشته باشد؟
برای انتخاب یک شرکت میزبان برتر و خرید بهترین هاست ، ابتدا باید با ویژگی ها و امکانات یک هاست خوب آشنا باشید و بدانید که از یک شرکت میزبان برتر چه انتظاری دارید. در اینجا 14 ویژگی مهم یک هاست برتر و خوب ارائه شده است. موارد ضروری را ذکر کرده ایم:

فضای میزبانی مناسب
پهنای باند خوب
پنل مدیریت موثر
مدت زمان طولانی یا در دسترس بودن میزبان ها
امکان اضافه کردن دامنه
امکان پارک دامنه
دامنه فرعی
از منابع سیستم استفاده کنید
پشتیبانی از گواهینامه امنیتی SSL
پشتیبانی از بسیاری از بانکهای اطلاعاتی
بکاپ مناسب
امنیت بالا سرور
ساپورت 7 روز در هفته و شبانه روزی
زبان برنامه نویسی مناسب و سیستم مدیریت محتوا
در ادامه ما به بررسی هر یک از این گزینه ها برای انتخاب “بهترین شرکت های ارائه دهنده هاست” خواهیم پرداخت.

 

فضای میزبانی مناسب
فضای میزبان دقیقا برابر با فضای هارد دیسک رایانه شما است ، هرچه فضای بیشتری در اختیار شما باشد ، می توانید فایلهای مورد نیاز سایت خود را راحت تر آپلود و استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که قبل از انتخاب بین پلن های مختلف ، فضای میزبان را باید بررسی کنید که چه مقدار فضای میزبانی نیاز دارید تا سایت خود را راه اندازی کنید تا بعد از خریدپلن انخاب شده مشکلی نداشته باشید و بعد از مدت کوتاهی مجبور به تغییر اطلاعات میزبانی نباشید.
بدانید که فضای میزبانی بیشتر برابر با هزینه های بیشتری است ، که نشان دهنده اهمیت بررسی فضای میزبانی قبل از خرید هاست است.

 

پهنای باند مناسب برای انتخاب بهترین شرکت هاست
پهنای باند میزبان یکی از مهمترین نکات برای تهیه هاست است که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید. داشتن پهنای باند مناسب ، از ابتدا تجربه کاربری سایت شما را بهبود می بخشد ، زیرا کاربران سایت شما می توانند به راحتی به آن و محتوای آن دسترسی داشته و از مطالب آن به سرعت بهره ببرند.
پهنای باند در واقع میزان ترافیکی است که سایت شما از آن استفاده می کند ، که از نظر گیگابایت محاسبه می شود انتخاب نامناسب پهنای باند باعث از دست رفتن کاربران سایت خواهد شد و اگر سایتی با ترافیک بالا دارید از پهنای باند مناسب و حرفه ای استفاده کنید.
 

پنل مدیریت موثر
یکی از ویژگی های مهم هر شرکت میزبان برتر ، استفاده از پنل های مدیریت خوب برای هاستینگ آنها است. در ایران ، CPanel و Direct Admin محبوب ترین پنل هاستینگ هستند که. پنل مدیریتی محبوب پنل C معمولاً به دلیل سهولت در استفاده ، امکانات بیشتر و ویژگی های بهتر محبوبیت بیشتری دارد.برای سایت هایی که مبتنی بر ویندوز هستند و به زبان برنامه نویسی Asp.net رمزگذاری شده اند ، پنلی به نام Plesk وجود دارد که توصیه می شود برای سایت های این مدل از پانل Plesk استفاده کنید.
 

مشاهده مقاله  10 تا از بهترین افزونه های vscode
مدت طولانی در دسترس بودن میزبان ها، برای انتخاب بهترین هاست
آپ تایم نیز یکی از مهمترین موارد برای انتخاب یک شرکت میزبان برتر است که علاوه بر صدمه زدن به کاربران سایت ، برای موتورهای جستجوگر مانند گوگل نیز مهم است که سایت همیشه در دسترس باشد.

این امکان وجود ندارد که سایت شما در زمان های مختلف روز به دلایل مختلف فعالیت کند و این باعث آسیب های زیادی به سایت شما می شود.

معمولاً شرکت های میزبان مختلف در ایران ادعای در دسترس بودن 99.99٪ را دارند که خیلی صحیح نیست و شما باید حتماً یک یا دو ماه پس از راه اندازی سایت میزبانی خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که سایت شما همیشه در دسترس است.

امکان اضافه کردن دامنه
اگر می خواهید بیش از یک سایت در هاست خود راه اندازی کنید ، میزبان شما باید از توانایی اضافه کردن آن دامنه (دامنه افزودنی) پشتیبانی کند. معمولاً تعداد دامنه هایی که می توانید به هاست اضافه کنید در پانل های خرید میزبانی ثبت می شود.

به خاطر داشته باشید که با توجه به تجربه برخی از دوستان شرکت های میزبان ، که ادعا می کنند، می توانید دامنه نامحدودی به آن اضافه کنید و سایت های مختلف را روی یک هاست تنظیم کنید. آنها هاست هایی با کیفیت پایین ارائه می دهند و به هیچ وجه به سراغ این شرکت ها نروید.

امکان پارک دامنه
احتمالاً سایتهایی دیده اید که دو ، سه یا بیشتر دامنه دارند و هر دامنه ای که در مرورگر خود وارد می کنید ، وارد آن سایت می شوید. این ویژگی میزبانی دامنه است که اجازه این کار را می دهد.

توجه داشته باشید که برای استفاده از یک پارک دامنه ، باید مهارت های مختلفی از جمله تغییر مسیر 301 را داشته باشید. کلیه پارک های دامنه به دامنه اصلی سایت هستند که برای این کار شما باید تجربه کافی داشته باشید و اگر نادرست تنظیم کنید ، به سئو سایت ضربه می زنید. در استفاده از Domain Park بسیار مراقب باشید.

دامنه فرعی
معمولاً بیشتر شرکت های هاست برتر از ویژگی های subdomain برخوردار هستند. Subdomains زیر دامنه های سایت شما هستند که از طریق آنها می توانید برای هر دامنه تعداد نامحدود زیر دامنه ایجاد کنید و سایتی کاملاً مستقل از زیر دامنه ها ایجاد کنید.

 

از منابع سیستم استفاده کنید
اکثر سایتهایی که شروع می شوند به دلیل اینکه امکانات زیادی در سایت ندارند هنوز احتمالاً مشکلی نخواهند داشت ، اما دقیقاً وقتی شروع به افزایش ویژگی های سایت یا برای سایت های وردپرس می کنید ، شروع به نصب چند افزونه برای به روزرسانی سایت می کنید. احتمالا متوجه کندی سایت هستید ، بدانید که شما میزبان مناسبی را انتخاب نکرده اید و میزبان شما از منابع کافی برای بالا بردن سایت برخوردار نیست و به اصطلاح سایت پایین می رود و بالا نمی رود!

و به زودی خواهید فهمید که هیچ راهی برای حل این مشکل وجود ندارد ، مگر اینکه بتوانید شرکت میزبان را تغییر دهید ، که علاوه بر صرف وقت و هزینه زیادی ، شما را از برنامه کاری خود کندتر می کند و سایت به شدت خراب می شود. از همان ابتدا با منابع سیستم سختگیر باشید تا در این مشکلات اذیت نشوید.

پشتیبانی از گواهینامه امنیتی SSL در شرکت هاستینگ برتر
گواهینامه امنیتی SSL پروتکل ناامن http را به پروتکل امن https تبدیل می کند و باعث می شود اطلاعات تبادل شده در سایت شما رمزگذاری شوند. اگر می خواهید به صورت آنلاین در سایت خود پرداخت داشته باشید، باید آن را با یک گواهی امنیتی SSL تهیه کنید.

صدور گواهینامه SSL نیز در seo وبسایت تأثیر مثبتی خواهد داشت. پشتیبانی از گواهینامه SSL باید به صورت رایگان در اختیار میزبان شما باشد ، و شرکت میزبان شما باید SSL را فقط با ارسال تیکت، در سایت شما فعال کند.

  • ۰۰/۰۶/۲۴
  • clubnews clubnews

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی