سبک زندگی

سبک زندگی مدرن

سبک زندگی

سبک زندگی مدرن

  • ۰
  • ۰

خرید هاست برای بار آخر
از همین امروز کوچ بین هاستینگ های مختلف را به پایان برسانید، ایران سرور نقطه پایانی کوچ شما برای خرید هاست است. بیش از 100 هزار مشتری همواره به خدمات میزبانی وب ایران سرور اعتماد کرده اند و از سرویس های ایران سرور استفاده می کنند؛ شما هم می توانید عضوی از خانواده بزرگ ایران سرور باشید. وردپرس،جوملا، پرستاشاپ و یا اپن کارت، این CMS ها ما را نمی ترساند و ما توانسته ایم تمام سیستم های مدیریت محتوا را برای شما آماده کنیم.

امنیت سایت شما برای ما در راس توجه است
یک دستمان دانش متخصصین امنیت ایران سرور و در دست دیگرمان، بهره گیری از لایه امنیتی F-Secure می باشد که توانسته ایم با کمک این دو دست پر توان امنیت را به بالاترین سطح برسانیم.

در سرعت و آپتایم هاست، از رقبایتان سبقت بگیرید
نگران جریمه شدن نباشید، سرعت در فضای مجازی حرف اول را میزند، با استفاده از تنظیمات حرفه ای روی سرور های ابری و پرسرعت ایران سرور، تمام جاده از آن شماست.

همواره دلتنگ صدای شیرین شما هستیم
پشتیبانی سرور و فضای میزبانی، یکی از مواردی می باشد که هر شرکت هاستینگی باید به آن به عنوان ستون های بنیادی خودش نگاه کند، در ایران سرور ما با بهره گیری سه شیفت پشتیبانی، به صورت 24 ساعته آماده برطرف سازی مشکلات و دغدغه های وب سایت و سرویس شما هستیم.

کنترل پنل مدیریتی
فرقی نمی کند رابط کاربری دایرکت ادمین Directadmin را دوست داشته باشید یا سی پنل Cpanel ، هر کدام را که دوست داشته باشید می توانید انتخاب کنید و در سرویس هاست خود فعال کنید.
برای شروع یک تجربه میزبانی وب حرفه ای و خرید هاست قدرتمند آماده هستید؟

  • ۰۰/۰۶/۲۹
  • clubnews clubnews

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی