سبک زندگی

سبک زندگی مدرن

سبک زندگی

سبک زندگی مدرن

  • ۰
  • ۰

اگر به دنبال یک ماشین لباسشویی با کیفیت هستید ، ماشین لباسشویی پاکشوما WTU-8012 با ظرفیت 8 کیلوگرم یکی از گزینه های شما است. درب این مدل در بالا قرار دارد. این مدل با عرض 575 میلی متر ، عمق 585 میلی متر و ارتفاع 945 میلی متر در بازار موجود است.

در این زمینه بخوانید: بهترین ماشین های لباسشویی پاکشوما

این محصول دارای رتبه انرژی A. لباسشویی Pakshoma WTU-8012 مجهز به 6 برنامه شستشو است. از دیگر ویژگی های این مدل می توان به سیستم خشک کن هوا ، سیستم اسپری آب 3 ناحیه ای اشاره کرد. حجم این محصول 58 دسی بل و صدای شستشو 72 دسی بل است. یکی دیگر از ویژگی های این مدل قابلیت ادامه شستشو پس از اتصال مجدد برق است.

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل PWT-7141KJ ظرفیت 7 کیلوگرم
ماشین لباسشویی پاکشوما مدل PWT-7141KJ ظرفیت 7 کیلوگرم
ماشین لباسشویی پاکشوما مدل PWT-7141KJ با ظرفیت 7 کیلوگرم دارای دو مخزن است.

دور موتور 800 دور در دقیقه است.
یک لوله جداگانه برای آب سرد و گرم وجود دارد.
وزن دستگاه 20 کیلوگرم است.
هنگام شستن لباس ، می توان آن را به ماشین لباسشویی اضافه کرد.
ماشین لباسشویی Dwk-Young 84C ، Dwk-Young 84C ، ظرفیت 8 کیلوگرم
دوو یکی از بزرگترین شرکت های تولیدی در کره جنوبی است که دارای تکنولوژی تولید پیشرفته در جهان و در کشورهای مختلف از جمله مکزیک ، اسپانیا ، لهستان ، مالزی ، چین ، ویتنام و ... است که نشان دهنده قدرت رقابتی برند و محصولات دوو الکترونیک در جهان.
در ایران گروه صنعتی دوو با چندین سال تجربه به عنوان بزرگترین و پرافتخارترین گروه در زمینه تولید انواع لوازم خانگی شروع به کار کرده است.

ماشین لباسشویی Dwk-Young 84C ، Dwk-Young 84C ، ظرفیت 8 کیلوگرم
ماشین لباسشویی Dwk -Young 84C Zen Young Zen Young - ماشین لباسشویی Zen Young Dow Series یکی دیگر از ماشین های لباسشویی مدرن و هوشمند از مجموعه White Land است. طراحی بسیار زیبا و شیک و عملکرد عالی در این دستگاه ها باعث شده است که آنها در سراسر جهان به محبوبیت برسند. این سری از ماشین های لباسشویی شامل برنامه های مختلف شستشو است که از جمله آنها می توان به شستشوی ویژه لباس کودکان و سیستم شستشوی تاخیری اشاره کرد.

سیستم شستشوی اسپری
صفحه لمسی
سیستم حبابی
سیستم عیب یابی هوشمند
استفاده از نسل جدید موتورهای بدون تسمه با نام DirectDrive (DirectDrive) که کمترین ارتعاش و صدا را ایجاد می کند ، مهمترین ویژگی این سری محصولات است. دور موتور در این دستگاه ها 1400 دور در دقیقه است.اما مهمترین نکته در طراحی این سری از ماشین های لباسشویی مصرف کم انرژی است. توان مصرفی این دستگاه ها +++ A است.

  • ۰۰/۰۸/۰۱
  • clubnews clubnews

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی