سبک زندگی

سبک زندگی مدرن

سبک زندگی

سبک زندگی مدرن

  • ۰
  • ۰

بدون شک ، صفحه کلیدهای بازی برای گیمرها بسیار مفید هستند و از مهمترین ابزارهای گیمرها هستند ، بنابراین گیمرهای حرفه ای همیشه در تلاش هستند تا بهترین صفحه کلیدهای بازی را خریداری کنند تا از صفحه کلیدهای حرفه ای و بازی برای سرگرمی استفاده کنند. و کیفیت کار را چند برابر کنید ، بنابراین در این راهنمای خرید صفحه کلید بازی ، ما بهترین و کاربردی ترین صفحه کلیدهای بازی را برای شما آماده کرده ایم.

بیشتر بخوانید: اگر قصد خرید ماوس و صفحه کلید بی سیم را دارید ، پیشنهاد می کنم دفترچه راهنمای خرید موس و صفحه کلید بی سیم را مطالعه کنید. بهترین مارک کیبورد گیمینگ صفحه کلیدهای بازی باید با کیفیت بسیار بالا و سریع پاسخگوی نیازهای گیمرها باشند ، بنابراین شناختن بهترین مارک های این محصولات می تواند به شما در انتخاب بهترین صفحه کلید بازی کمک کند. برندهایی مانند فیلیپس ، بایند ، ورایتی ، گرین ، ریپو ، MSI ، ایسوس ، اپل ، فراسو ، لنوو ، سونی ، ایسر و ... از بهترین مارک های موجود در بازار هستند.

در واقع برندهای معتبر همیشه کیفیت و عملکرد محصولات خود را در اولویت قرار می دهند زیرا نمی خواهند در بازار از رقابت خارج شوند. بنابراین این نام ها را به خاطر بسپارید و هنگام خرید به مارک محصولات توجه کنید.

بیشتر بخوانید: یک گیمر خوب قطعاً به صندلی مخصوص بازی احتیاج دارد که ما در پست برای صندلی های بازی ارزان برای شما آماده کرده ایم ، بهترین و ایده آل ترین برای سالی که می توانید از آن دیدن کنید.

بهترین صفحه کلیدهای بازی را مشاهده کنید

راهنمای خرید صفحه کلید بازی
خرید صفحه کلیدهای بازی می تواند کیفیت و جذابیت بازی را چندین برابر افزایش دهد ، اما اینکه چه مدلی را خریداری می کنید یا هنگام خرید به آن توجه می کنید می تواند بسیار مهم باشد. بنابراین ، توصیه می شود این قسمت را با دقت بخوانید تا بتوانید خودتان بهترین محصول را تهیه کنید.

نشریات مشابه
آیا تصویر بهتر از لپ تاپ Lenovo یا Asus است؟ لنوو یا ایسوس کدام است؟ معاینه دقیق
آیا لنوو لپ تاپ بهتری است یا ایسوس؟ لنوو یا ایسوس کدام است؟ معاینه دقیق
4 روز پیش
بیشتر بخوانید: در پست کنسول بازی چه چیزی بخرم؟ ما بهترین و با کیفیت ترین کنسول های بازی سال را به شما ارائه کرده ایم که می توانید آنها را بررسی کنید.

صفحه کلید بی سیم یا سیمی؟
صفحه کلیدها معمولاً به دو مدل سیمی و بی سیم تقسیم می شوند که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. در اینجا برخی از آنها آورده شده است:

صفحه کلیدهای بی سیم گران تر از مدل های سیمی هستند.
مدلهای بی سیم بعدا خراب می شوند زیرا هیچ سیمی برای شکستن یا شکستن وجود ندارد.
سرعت دو مدل تقریباً یکسان است.
نصب صفحه کلیدهای سمی آسان تر است (البته صفحه کلیدهای کابل نیز می توانند به راحتی متصل شوند)
طراحی ارگونومیک
در واقع ، صفحه کلید بزرگ بازی باید به صورت ارگونومیک طراحی شود تا دستان هنگام بازی خسته نشوند. اگر طراحی صفحه کلید بازی شما استاندارد و ارگونومیک نیست ، در طولانی مدت مشکلات زیادی خواهید داشت ، بنابراین به طراحی آن توجه کنید.

امکان تنظیم شیب و ارتفاع
در هنگام خرید ، به قابلیت تنظیم شیب و ارتفاع صفحه کلید توجه کنید ، زیرا این ویژگی به شما امکان می دهد شیب و ارتفاع صفحه کلید را با توجه به نیاز و راحتی خود تنظیم کنید.

کیفیت ساخت
از آنجا که قیمت صفحه کلیدهای بازی گران تر از مدل معمولی است ، باید محصولی را انتخاب کنید که در برابر ضربه مقاوم باشد. تقریباً تمام صفحه کلیدها از پلاستیک مقاوم ساخته شده اند ، اما برخی دیگر از آلومینیوم ساخته شده اند که از استحکام بالاتری نسبت به مدل های پلاستیکی برخوردار است.

مقاومت در برابر آب و گرد و غبار
یکی دیگر از ویژگی های مهم صفحه کلید بازی عالی مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است. بنابراین هنگام خرید به این ویژگی ها توجه کنید تا خرید شما عالی و هوشمند باشد.

روشنایی
نور پس زمینه صفحه کلید بازی می تواند بسیار مفید و مناسب باشد ، زیرا در نور کم و حتی بدون نور می توان از این صفحه کلیدها استفاده کرد. (از دیگر ویژگی های این ویژگی می توان در صفحه کلیدهای ذکر شده جذاب و زیبا باشد.)

کلیدهای جانبی روی صفحه کلید
داشتن کلیدهای جانبی می تواند کار با صفحه کلید را بسیار ساده تر و کاربردی تر کند ، به عنوان مثال ، کلیدهای میکرو که کلیدهای استاندارد نیستند می توانند عملکرد و کیفیت صفحه کلید را افزایش دهند. بنابراین مطمئن شوید که کلیدهای جانبی را نیز در اختیار دارید.

سرعت صفحه کلید
در بازی های رایانه ای ، سرعت صفحه کلید می تواند بسیار مهم و حیاتی باشد ، بنابراین به سرعت صفحه کلید بازی توجه کنید ، زیرا هنگام خرید و انتخاب صفحه کلید بازی یکی از عوامل مهم است (گیمرهای حرفه ای همیشه سریعترین صفحه کلید را انتخاب می کنند).

نرمی و سفتی کلیدهای صفحه کلید
دکمه های بی صدا بسیار کاربردی و ایده آل هستند. در واقع ، یکی از مهمترین عوامل هنگام خرید صفحه کلید بازی ، حجم کم و نرمی کلیدهای صفحه کلید است.

  • ۰۰/۰۸/۰۳
  • clubnews clubnews

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی