سبک زندگی

سبک زندگی مدرن

سبک زندگی

سبک زندگی مدرن

  • ۰
  • ۰

در این روش با استفاده از لیزر روش های مختلف لیفت ابرو بدون جراحی غیر تهاجمی و بدون نیاز به جراحی انجام می شود. عملکرد لیفت ابرو با لیزر مانند استفاده از لیزر برای سفت کردن و شل شدن پوست است. در این روش طی فرآیندی به نام نئوکلاژنز، تولید کلاژن در پوست افزایش می یابد.

مقاله پیشنهادی: همه چیز در مورد کاشت ابرو

با گرم کردن ماهیچه های اطراف ابرو، آنها منقبض می شوند و پوست بالای پلک به سمت بالا کشیده می شود. این روش یکی از روش های غیر جراحی برای بالا بردن ابرو است که تاثیر آن بلافاصله پس از درمان قابل مشاهده است. با این روش مانند: روش تزریق بوتاکس هیچ ماده ای به بدن تزریق نمی شود و روشی موثر و با کیفیت برای بالا بردن ابرو است.

بدن در این روش به تزریق ماده خارجی واکنشی نشان نمی دهد. اما با توجه به اینکه برش هایی در ناحیه مورد نظر ایجاد می شود، احتمال عفونت وجود دارد. از طرفی این روش ها نسبت به سایر روش های لیفت ابرو غیر جراحی هزینه بیشتری دارند. بیمار نیاز به چندین جلسه لیزر درمانی دارد که به نوبه خود باعث افزایش هزینه می شود.

لیفت ابرو بدون جراحی

با مطالعه این صفحه از سایت ویکی تراپی اطلاعات کاملی در مورد بالا بردن ابرو بدون جراحی به دست می آورید و می توانید اولین قدم را بردارید. در مرحله دوم برای تعیین وقت مشاوره شخصی یا غیر شخصی با متخصصین درمان ویکی باید با کارشناسان ما تماس بگیرید. با استفاده از لیفت ابرو بدون جراحی می توانید چهره ای بازتر و شاداب تر داشته باشید.

سوالات متداول در مورد لیفت ابرو بدون جراحی
آیا کاندیدای خوبی برای لیفت ابرو هستید؟
در ملاقات حضوری با پزشک متخصص جراحی پلاستیک و بررسی سلامت مراجعه کننده مشخص می شود که آیا کاندید جراحی لیفت ابرو هستید یا خیر!

آیا بالا بردن ابرو مزیتی دارد؟
بله همینطور است! لیفت ابرو بدون جراحی چهره شما را جوان تر و جذاب تر می کند و علاوه بر این که این عمل به سرعت انجام می شود، مدت زمان درمان نیز کوتاه است و می توانید پس از این عمل و با مراقبت های ویژه پس از نیاز به روش، کارهای روزانه خود را انجام دهید. .

آیا شستن صورت بعد از بالا بردن ابرو امکان پذیر است؟
بعد از بالا بردن ابروها بدون جراحی سعی کنید از شستشوی موها در روز سوم خودداری کنید اما از روز سوم می توانید موهای خود را با یک شامپوی ملایم مانند شامپو بچه بشویید.

چه مدت بعد از لیفت ابرو نتیجه خواهید دید؟
نتایج را در همان روز خواهید دید، اما انجام لیفت ابرو روی صورت، اگرچه نمی توانند به طور کامل نتایج پیری را متوقف کنند، اما می توانند این مراحل را کاهش داده و چین و چروک های روی پوست شما را از بین ببرند.

  • ۰۰/۰۸/۰۴
  • clubnews clubnews

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی